Ga naar inhoud
Vespaforum.be

De Deugnieten Rit (Vespa Club Leuven - bepijlde rondrit)


Twostroke

Aanbevolen berichten

Na het bolleke te hebben gekleurd komen we een pint drinken in Haasrode " Herberg Den Deugniet "

Bruine (dorps)kroeg met de nodige aandacht voor humor, muziek, evenementen en een echte 'twalsiree-keuken'. Uitgebaat door Toets Luc & Sam met de idee: 'den-baas-achter-de-contoire!.

oelaat is den tap open ? ... ( sluit waarschijnlijk nie ) ... ..

VC Winterslag-member

Link naar reactie

Vrouwke geeft antwoord...een 90km. Je wordt door het ontvangstcomité opgewacht aan Den Deugniet, vertrekt tussen 11u en 14u, wordt onderweg opgewacht door een andere delegatie van VCL en kan best tegen 17u terug aan Den Deugniet staan om kans te maken op één van de prrrrrrrrrrrrrrrachtige prrrrrrrrrrrrrrrrrrrijzen! Maar er is meer natuurlijk, maar dat moet je zelf komen ontdekken...

Tot morgen hé Jean,

Heidi

Link naar reactie

Iemand vanuit richting Londerzeel? ik zou rond 10 uur vertrekken (na een goede keus in het stemhokje) in Steenhuffel over Wolvertem, Grimbergen, Vilvoorde enz.Is volgens gps ongeveer een uurtje rijden.

mijn e-mail: francois.de.coninck@telenet.be

Link naar reactie

een delegatie van SC Primavera present om 11h00

een andere delegatie van SC Primavera present om 13h00

tot morgen :-)

Link naar reactie

@Nero: dat zal normaal rond 10.30 uur zijn maar ik kan dat uur gemakkelijk verschuiven.

Heb jij een plaats in gedachten in Grimbergen? Ik volg vanaf Wolvertem de Vilvoorsesteenweg...Wolvertemse Steenweg om in Vilvoorde aan de brug over het kanaal uit te komen.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...