Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespaforum meeting 6 februari 2010 te Boom


Pieter1

Aanbevolen berichten

dat is ne zaterdag...

Gisteren gaan informeren in café "tabac" of hoe schrijf je het (clublokaal Vespa Boom). Voorstel : zaterdag 6 februari 2010. Eten maken doen ze niet, maar we kunnen ook wat pizza's bestellen (of nen curry). Consumaties aan € 1.5 ipv 1.7.

Ik zou eigenlijk ook een kleine quiz willen inéénsteken over vespa en vooral over de kadéés op het forum, de strafste stoten, pijnlijkste vragen, stomste koop,... .

Maar ik zal daar hulp voor nodig hebben.

Nu ga ik de paar betrouwbare dealers uitzoeken en dat ze zich misschien gewoon voorstellen. Dus zet de goeikes even op het forum. Zodat we weten wie wat doet. Verder gewoon chitchat zodat je een gezicht kan plakken op de nicknames.

Vespaclubs zijn meer dan welkom, misschien ook effen voorstellen ?

Wil het eigenlijk low profile houden. Gewoon iets eten, een pintje drinken,...Zou liefst in de vooravond beginnen.

Iemand andere ideeën, welkom maar ga geen tien keer veranderen, anders is het niet te organiseren. phoubaert@live.be

misschien volgende maand eens samenkomen in Tabac te Boom.

Gtz Pieter

P.S. Aan de moderators, is dit ok voor jullie ? Natuurlijk zijn jullie meer dan welkom and for free...

Evenement: Ride-out

Georganiseerd door: pieter en al de rest...

Lokatie: café Tabac, Boom

Link naar reactie

Hé, dat is een leuk idee. Moeten we wel een projecter vinden en iemand die iets van powerpoint kent. Die projector kan ik krijgen via het werk, denk ik.

welke rit of wie is dit, of na hoeveel km,... ? SUPER

Wie met meer IT-kennis ziet dit zitten om het samen te maken. Kan gerust eens een avond bij mij thuis...in het begijnhof Mechelen.

Link naar reactie

Het minste wat men kan zeggen is dat er toen (véél) meer animo en was op 't forum, en da's niet om te lachen.

@Pieter: is er overnachting voorzien voor diegenen die van ver komen? Heb je de Hells Angels al gevraagd voor de ordehandhaving? Is er voldoende parking om al die vespa's (de "echte" vespist komt ook in de winter met de vespa buiten) te stallen?

Groetjes, nero.

Link naar reactie

qua ordehandhaving : ik heb mijn GP (dat is een pistool) en kan er mee om...twintig jaar beroeps- en hobbyschutter..:-) en dat voor een SMUR-verpleger.

qua huisvesting : meer dan tien kan ik niet te slapen leggen, wel een matraske meebrengen en je slaapt in een historisch begijnhuisje.

qua garage kan ik er wel een paar een veilig onderdak geven, no probs...

Dus als je je kan gedragen, meer dan welkom, ik zorg wel voor een koffiekoek, zodat je goed thuis geraakt den voldgende morgen.

regards Pieter

P.S. wil het gerust in de namiddag organiseren, dat is geen slecht idee...bedankt. Maar om 17.00hr is het dan even donker als om 22.00hr...:-(

Link naar reactie

@pieter1,even off topic:.qua ordehandhaving : ik heb mijn GP (dat is een pistool) en kan er mee om.

Met zo een GP moet je toch niet kunnen schieten maar goed kunnen gooiën;-)

Verder vind ik het eens een leuk idee zo een bijeenkomst.

Link naar reactie

ben ook wel kandidaat voor een slaapplekkie hoor. Ik kan er twee een matras geven en de rest kan op een (zelf meegebrachte) luchtmatras in de veranda. Wespen kunnen veilig onder een dakje.

Ik woon slechts een 10 min rijden daar vandaan...

Link naar reactie

wat kost de entree ?

Het is niet de bedoeling enige winst te maken. Wel moet het eten op voorhand (bij den inkom) betaald worden, ik bedoel dat je via mij of het café niet iets kan kopen terplaatse. Ik stel voor een forfaitair bedrag per persoon te vragen (iets van een € 8) inclusief twee consumaties en een stuk pizza. Moet dat allemaal eens berekenen. Iets wat we volgende maand ergens kunnen doen.

Zit momenteel eventjes op school en heb niet echt veel tijd, nog twee weken geduld.

misschien ook een korte rondrit vooraf, maar daarvoor moet ik op zijn minst iemand uit de streek kennen. Tricky, zeker in februari, bovendien is het met de vespa dan misschien niet zo veilig om naar huis te rijden.

Tricky... ..dat is een key word.

Pieter

P.S. @Bluevespa, van dat geel bier met belletjes en schuim. Weet het niet sorry, hopelijk geen currybier ;-), maar the real stuff

Link naar reactie

Oei, dit kan je verkeerd interpreteren. Er wordt door het café geen eten voorzien, natuurlijk kan je zoals iedereen een pintje bestellen. Wil daar niets mee te maken hebben. Pff...niet gemakkelijk te formuleren allemaal. Tenzij, je betaalt een forfait, daarvoor krijg je een aantal consumaties en pizza...

Link naar reactie

ajajaj das een gat in uwe cultuur :P

curryrol=curryworst gerold in bladerdeeg, cheap en lekker :D

als ge nu vraagt aan de mensen om op voorhand via het forum onder hunne nickname te laten inschrijven, dan wete op voorhand hoeveel er zullen zijn :) plus als mensen arriveren kunde ineens een gezicht plakken op ne nickname.

voor de rondrit misschien vragen een van de speedboys, die zulle ondertussen de omstreken wel kennen. Anders spreken we is af en maken we zelf een rit hé(kan alleen in de weekend)

Link naar reactie

Wat is eigenlijk het nut van zo'n 'forumbijeenkomst' (vraag ik me al lang af) want er zijn zoveel gelegenheden om elkaar ergens te treffen (rondritten, weekendtreffens, customshow, kroegenavonden van diverse clubs, etc...)?

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...