Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespaforum meeting 6 februari 2010 te Boom


Pieter1

Aanbevolen berichten

Weet niet wat de speciale reden moet zijn om elkaar te ontmoeten. Ga er gewoon één extra organiseren. Ik zoek mensen met technische kennis (heb ik duidelijk niet, voor de criticasters), anciens op het forum, mega quote's of foto's en een datum om in november af te spreken te Boom... Ondertussen heb ik bereikt dat de eigenaar van Tabac voor een hapje kan zorgen, al moet ik op voorhand inschrijven.

Heb vandaag mijn proclamatie gehad en het was voor mij goed, dus nu heb ik tijd...

P.S. De mensen die dit gezever vinden, zijn welkom...andere enthousiastelingen zijn meer dan welkom. Elk zijn meug. Ik vind dat er op een rondrit, hoe leuk ook, geen tijd genoeg is om elkaar te leren kennen.

P.P.S.@ Frutsab : Kan je mijn curry eens keuren. Is al héél veel aan veranderd. Maar als je hiermee wil doorgaan...elk zijn plezierke.

nen vriendelijke, Pieter

Link naar reactie

@Erix en Bluevespa; je MOET echt niet komén hé. Je bent welkom, maar als je het wil afbreken, zoek het topic voor gefrustreerde mensen. Gepost door Joene dacht ik. triestig zenne...nu ik ga mij niet laten leiden door de betere vespist.

Ik stel de meeting open voor iedereen die het wil, daarmee is alles gezegd.

Link naar reactie

@Erix, neen, dat is zeker. Als ik lees dat er na de Halloweenrit mensen schrijven dat er te weinig tijd was elkaar te leren kennen, vind ik het een leuk alternatief. Pfff...laat ons ons plezier hé. Ga mij niet meer bezighouden met zo"n mensen. Ik doe voort met wie het wil, dus jij duidelijk niet. Wat is eigenlijk de bedoeling van deze reactie. Je blijft welkom.

Link naar reactie

...Pieter...sjeez, wees is ni zo snel op uw teentjes getrapt. Wie weet zijn ik en Erix misschien wel de eerste die uw cafe komen binnengewandelt. (als ik die pintjes krijg tenminste).

Tis gewoon ons mening dat er al zovele meetings, ritten e.d. bestaan, waar je elkaar kunt spreken. Dit gaat gewoon over een cafebezoek, en persoonlijk vind ik dat der niet te veel tralala rond moet gemaakt worden: Datum posten en komen, of niet. (gelijk der verschillende mensen eigenlijk al wekelijks samen op cafe hokken)

Link naar reactie

Blue, jij die soms zit te vitten op taalfouten:

beleefdheid zegt: Erix en ik

binnengewandeld

voor de rest heb je een punt zonder Pieter ongelijk te willen geven

Link naar reactie

@ Joene: Beleefd ben ik nooit geweest, die binnengewandel'd' is inderdaad onvergeeflijk :( Mea Culpa. (wa een week van gemiddeld 3u slaap niet kan doen met ne mens)

En Pieter: Ik wou da ik kon meerijden, nog een half weekske geduld ;)

Link naar reactie

@ blue: dus eigenlijk zeg jij: "pieter organiseert maar, trekt uwe plan dermee, ik kom wel af en als het goed is dan zal ik daar achteraf niet over zagen?"

Pas op hé, ik begrijp uw mening... Het is niet gebruikelijk dat dergelijke afspraken qua organisatie gebeuren via een forum topic en ge vindt dat misschien niet op zijn plaats hier, maar ik wil pieter best helpen om daar iets leuks te organiseren en omdat we wat ver van elkaar wonen, is het forum een goede manier om met elkaar te communiceren. Het is toch niet dat hier veel tralala wordt rond gemaakt?

ik vind ook dat pieter serieus overdreven reageert op de opmerkingen van sommigen, al wetende dat er een grote zwans aan te pas komt. Maar pieter doet in al zijn goedheid hier moeite om anderen te betrekken in de organisatie van iets dat iedereen hier wel leuk zou vinden en toch krijgt hij "minder constructieve" opmerkingen...

Hij heeft dankzij mensen op het forum van zijn ongelukkige aankoop een goede afloop kunnen maken en wou daar iets voor terug doen...

Volledig gevangen door het vespavirus wil hij iets organiseren, maar daarvoor zou hij graag hulp krijgen en dit vraagt hij gewoon via het forum.

@iedereen chillen hé manne :) we zijn allemaal gepassioneerde hobbyjisten, dan zoude toch vanzelf overeen moeten kunne kome? Tis misschien omdat het winter is dat sarcasme niet wordt begrepen en dat altruïsme verkeerdelijk wordt ingeschat :)

Link naar reactie

@ BartPK: ja dat zeg ik zo ongeveer, buiten het feit dat ik nog niet weet of ik afkom, er kunnen altijd belangrijkere zaken te doen zijn he.

En inderdaad, ik vind het forum niet de plaats om een bijeenkomst in elkaar te puzzelen: overloop het topic maar eens: het begint bij een babbeltje, dan komt er ene bij met het idee van fotookes, dan wil er iemand anders 'curryrollen', nog nen andere wil een heel diner, en de volgende wil blijven slapen. Zo kan je toch niet op een serieuze manier iets beginnen organiseren.

Wat Pieter wel kon doen, is de vraag stellen wie interesse heeft om mee een forumbijeenkomst in elkaar te steken, en dan via MAIL verdere afspraken te maken. Wanneer alles dan op zen pootjes staat, kan het meegedeeld worden op het forum.

Op deze manier komt (wat bewezen is) er alleen maar gezever van.

Link naar reactie

mja, ok, :-D

gelijk hebt ge daar...

Bij deze : @ pieter: prik een datum vast om af te spreken, we komen af en we organiseren dat daar want eigenlijk heeft den bluevespa wel een bitje gelijk dat het hier elemaal moeilijk is om iets te concretiseren,

en kwestie van er geen evenement van te maken dat mensen zullen mijden om niet in moeilijke situaties te komen :)

Denk tegen de eerste afspraak even na over mogelijke taken en dan zullen we dat dan verdelen :)

verder gebruiken we dit topic enkel om vrijwilligers te vinden en niet meer om dingen te bespreken...

aight? :)

Link naar reactie

Alles gaat gewoon door. En sommigen hebben gelijk om mijn contacten niet via het forum te onderhouden. De volgende post zal dan ook een uitnodiging zijn voor de meeting. Iedereen die wil meewerken en mij nog niet gecontacteerd heeft, mag mij mailen. Ik voorzie een samenkomst eind november, begin december. Als het aan een paar kastaards gelegen had, had ik ook mijn Vespa allang verkocht, maar ben een koppige. Ondertussen ben ik een gelukkige eigenaar zonder problemen. En ja het heeft geld en tijd gekost, so...rij nog steeds met een veertig jarige dame iedere dag naar het werk. En mensen die de VBB kennen, weten dat dit niet zonder gevaar is...ook de px rijders die met mijn oldie hebben gereden bevestigen dit. Dit is geen statement, jullie horen van mij als alles op punt staat en krijgen allemaal een traktatie.

Gtz, en nu ga ik het forum wat gerust laten.

@Nero, ik was niet alleen, want de Sahara route staat op de startpagina...fun.

Link naar reactie

Of zoals Vandenboeynants ooit zei tegen koningin Fabiola toen hij hij bij aankomst haar rechterborst kuste en bij afscheid de linker: "er is een tet van komen en een tet van gaan..." :))

Groetjes, nero.

ps: wie zei er ook weer dat er geen VBB bestaat mét batterij?

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Alle opmerkingen zijn bezonken (of verdronken) en onvoorwaardelijk vergeven :-).

Laatste oproep naar mensen die willen helpen ineensteken en samenkomen op één van onderstaande data.

Samenkomst in café "Tabac" te Boom. (quiz ja/neen, eten, prijs, beginuur, ritje ?, voorstelling van goeie adressen waar je terecht kan ja/neen,...).

Voorstel 20/21 nov 09, 27/28 nov 09 à la bonheur 11/12 dec 09.

Slechts één keer in de vooravond. Alle voorstellen welkom op phoubaert@live.be

Ook de mensen die bevestigd hebben, gelieve de data dat je niet kan door te geven, ik probeer een consensus te vinden. Liefst op mijn persoonlijke mail, zo stoot ik niemand voor de borst.

Voorstellen steeds welkom, het is de bedoeling een leuke winteractiviteit te organiseren, meer niet...

Gtz allemaal en alvast nen merci

Pieter

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...