Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Hoeveel kilometers heeft uw scooter.


ribbedebie

Aanbevolen berichten

op mijn TS van '75 stonden 26.800 km toen ik de motor heb verkocht begin dit jaar

de nieuwe eigenaar rijdt er nog steeds vrolijk mee rond

Link naar reactie

PX Charleston over de 65000km op 5 jaar tijd (eerste 25000km met 125cc blok, de rest met 200cc blok)

PX 200 GS rond de 40000km op 2 jaar tijd (waarvan zelf 25000km gereden heb, want er stond al 15000km op als ik die kocht)

Lambretta Li125 rond de 2000km na een half jaartje mee rond te bollen

Scooters worden gebruikt voor dagelijks vervoer (woon-werkverkeer en fun), om naar scootertreffens te gaan in binnen- en buitenland en om op reis te gaan.

Link naar reactie
Scooters worden gebruikt voor dagelijks vervoer (woon-werkverkeer en fun), om naar scootertreffens te gaan in binnen- en buitenland en om op reis te gaan.

... en om af en toe ook eens mee tegen de grond te gaan, toch ? ;-)

de kans om asfalt van dichtbij te zien is natuurlijk hoger als je zoveel km doet, respect !

Link naar reactie
Ik heb de mijne nu bijna 2 weken ... 1504 km op de teller

das aan een gemiddelde van 50 km/u zo'n 2 per dag dat jij op je scooter hebt gezeten, not bad ;-)

Link naar reactie

Vespa Rally 180 - Origineel - 21.000 km aan de teller en nog geen grote revisie maar altijd onderhouden

Heeft 2 keer de Ventoux gereden, 2 keer de Grosglockner in Oostenrijk, heeft enkele dagtrip van meer dan 400 km gereden

Goede Bougie, verse Olie, kwaliteit van de 2tak olie

Motor nooit geopend : "Bearings", lagers, koppeling, versnellingsbak + kruis nog origineel, cylinder en piston 1ste maat

Alleen olie, banden, remmen en kabels zijn regelmatig vervangen en ontsteking is een keer herplaatst geweest

Ik denk dat de grote beurt zal deze winter gebeuren... :-)

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...