Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Jan zijn Lambretta Jet 200 is terug thuis na 20 jaar......


jeansprint

Aanbevolen berichten

Hé mannen! Geloof het of niet, maar het is nog altijd even wennen als ik mijn garagepoort opentrek. Ik begin er stilaan aan gewoon te worden dat ze terug van mij is! Voorlopig is ze nog een beetje wispelturig en wil ze niet starten, het zal haar zoete wraak zijn zeker? Nogmaals merci voor de hartverwarmende reacties, ik hou jullie op de hoogte van de verdere evoluties, groeten Jeanke……

Link naar reactie
Voorlopig is ze nog een beetje wispelturig en wil ze niet starten, het zal haar zoete wraak zijn zeker?

je zou voor minder met zoon baasje ;-)

Link naar reactie

Schitterend verhaal...

Toch 1 vraagje heb je nu intrest moet betalen op je eigen scooter?

N

Link naar reactie

Als ik eerlijk moet zijn heb ik ze iets meer betaald dan dat ik ze indertijd heb verkocht, maar er is dan ook bijna 20 jaar tussen de verkoop en de aankoop. In verhouding tot de prijzen die er tegenwoordig gevraagd worden voor scooters, is de aankoop van de Lammy goed meegevallen! Nogmaals, iedereen bedankt voor de motiverende reacties! Jeanke Sprint.

Link naar reactie

Ik ga er zeker goed zorg voor dragen, dat staat vast! Vandaag de Lambertta in zijn “blootje” gezet, zo kunnen we alles een deftige poetsbeurt geven...Groeten Jeanke.

herschaaldekopievan14uc9.jpg

Shot at 2009-02-14

Link naar reactie

Hé mannekes, als ik eerlijk moet zijn, ik zie doodgraag een Skelly, maar de Jet is te goed en te mooi om een Skelly van te maken. Maar één ding is zeker, ooit maak ik er ééntje!

@John: tomorrow she comes to you, make a reliable scooter from the Jet 200, thanks, Jeanke.

Link naar reactie

da klopt ,die met zijn bretellen -hemd combinatie had ik nog niet gezien da is inderdaad mooi

btw indedaad een mooi verhaal enkel eindigen ze niet altijd zo mooi

de scooter die ik ongeveer 20 jaar geleden heb verkocht waar ik altijd spijt van heb gehad is laatst op ebay verkocht na nog een laatste poging van mij om hem zonder ebay terug te kopen maar de eigenaar was niet meer zo aardig als toen hij hem kocht en wou gewoon harde euro's zien

grts sidvespa

Link naar reactie

Halle Sidney, hoe is het met de Harley trouwens? Ik heb geluk gehad dat de scooter nergens te koop stond en de vorige eigenaar niet echt het besef had van de reële waarde van de Lambretta. Bijgevolg heb ik ze kunnen kopen voor een zeer eerlijke prijs. Om de Jet terug in super conditie te krijgen, zal ik nog wat kosten moeten doen, maar dat de scooter meer dan waard! Ik hoop dat ik er een hoop plezier ga aan beleven...Jeanke.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...