sidvespa Geplaatst: 15 februari 2009 Delen Geplaatst: 15 februari 2009 met de harley is alles ok dat zal wel zijn dat hij het waard is ,hij ziet er super uit en als hij van bij Belfastjohn komt zal hij zeker de moeite zijn zeker als hij dan 100% betrouwbaar is alee met een lammy weet je nooit hé (lololol) in alle geval veel geluk ermee grtz sidvespa Link naar reactie
jeansprint Geplaatst: 15 februari 2009 Auteur Delen Geplaatst: 15 februari 2009 Merci Sidvespa...tot ergens onderweg...op de customshow in Antwerp? Jeanke! Link naar reactie
sidvespa Geplaatst: 15 februari 2009 Delen Geplaatst: 15 februari 2009 ja zeker tot op de customshow er is een plaatsje voorzien voor de V32 op de VCA stand grtz sidvespa Link naar reactie
Mahieu Geplaatst: 15 februari 2009 Delen Geplaatst: 15 februari 2009 ja Jeanke, die Lammy's blijven ons achtervolgen he, een nog originele LI125 serie3 van'63 aangekocht in 2004, verkocht in 2005 voor een Vespa, in 2008 werd deze terug origineel te koop aangeboden, ik had er zo een leuke ervaringen mee, dat ik hem terug heb gekocht voor mijn vriendin, zij is er blij mee en wil hem nooit meer wegdoen groetjes Luc Link naar reactie
jeansprint Geplaatst: 15 februari 2009 Auteur Delen Geplaatst: 15 februari 2009 Jazeker Luc, hetzelfde verhaal bij jullie! Die Lammy's weten waar ze moeten zijn: bij de echte scooterliefhebbers zoals jij en ik! ;o)... .. Link naar reactie
MODster Geplaatst: 16 februari 2009 Delen Geplaatst: 16 februari 2009 Mooi verhaal Jean enne... prachtige scooter! Hopelijk komen we mekaar onderweg ergens snel eens tegen. Kan ik 'm van dichtbij bewonderen! Cheers. Link naar reactie
jeansprint Geplaatst: 16 februari 2009 Auteur Delen Geplaatst: 16 februari 2009 @MODster: het is en blijft een mooi verhaal, bijna te mooi om waar te zijn! Maar het is “echt waar” en dat maakt het juist zo plezant. Als alles loopt zoals gepland, gaat ze zeker klaar zijn tegen de Paasmaandagrit op 13 april. Alleszins tot in Antwerpen in maart! Groeten Jeanke. Link naar reactie
sidvespa Geplaatst: 17 februari 2009 Delen Geplaatst: 17 februari 2009 ik heb hem daarstraks live gezien en zag er iets anders uit als op de eerste foto maar ja alles zal wel terug in orde komen zeker nadat hij die liefde volle beurt heeft gekregen grtz sidvespa Link naar reactie
jeansprint Geplaatst: 18 februari 2009 Auteur Delen Geplaatst: 18 februari 2009 Het gezegde “rust-roest” is wel degelijk van toepassing op mijn schoonheid! Het lange stilstaan heeft haar geen goed gedaan. Maar zoals je reeds aanhaalde Sidvespa: na een liefdevolle behandeling door ervaren “Lammy-mekaniekers” gaat ze weer stralen als nooit te voren! Groeten Jeanke. Link naar reactie
jeansprint Geplaatst: 21 februari 2009 Auteur Delen Geplaatst: 21 februari 2009 De commandant 4 heeft zijn werk gedaan! Alle gelakte onderdelen blinken terug als nieuw... binnenkort alles terug monteren! Jeanke. Shot at 2009-02-21 Shot at 2009-02-21 Wordt vervolgd! Link naar reactie
sidvespa Geplaatst: 21 februari 2009 Delen Geplaatst: 21 februari 2009 ja die commandant 4 is inderdaad een wonder product ik heb dit ook gebruikt op mijn V32 en als ge ziet hoe hij was voor zijn behandeling (dof en vuil) en er na (blinkt terug op de meeste plaatsen)dan zou je denken dat je in een reclame filmpje op tv (VT4 of zo ) zit grtz sidvespa Link naar reactie
blen Geplaatst: 23 februari 2009 Delen Geplaatst: 23 februari 2009 De wondere wereld van commandant 4 ... .. ;-) Link naar reactie
vespapostino Geplaatst: 23 februari 2009 Delen Geplaatst: 23 februari 2009 De president die zijn commandant gebruikt.best grappig... Link naar reactie
frutsab Geplaatst: 23 februari 2009 Delen Geplaatst: 23 februari 2009 @jeanke prachtig werk - doet pijn aan de ogen - zelf opgepoetst of ge"commandeerd" aan de madam ... ;-) grts frutsab Link naar reactie
jeansprint Geplaatst: 1 maart 2009 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2009 De Jet 200 is terug de oude! Het blokje heeft zijn nodige zorgen gekregen in de vorm van nieuwe oliekeerringen en lagers, een nieuwe koppeling met andere veren en een GP krukas. De motor staat nu klaar voor de eventuele montage van een kit-cilinder. De benzine tank werd ontroest en gecoat, nieuwe darm en vlotternaald werden eveneens gemonteerd. Als kers op taart werd er gekozen voor een elektronische ontsteking. Verder werden alle roestige vijzen en moeren vervangen. Ook de afgeleefde rubbers gingen de vuilbak in! Voor alle duidelijkheid: de lak is nog steeds de originele van over 31 jaar... one in a million! Met dank aan Sam en John van Lambrettafinder... ziehier een filmpje: Groeten Jeanke Lammy... Link naar reactie
Joene Geplaatst: 1 maart 2009 Delen Geplaatst: 1 maart 2009 nu de SC Primavera sticker er nog op en hij is volledig af ;-) knappe scooter Jean, daar ga je terug veel plezier aan beleven als je mij vraagt ! Link naar reactie
jeansprint Geplaatst: 1 maart 2009 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2009 Komt in orde Jeroen...Merci voor de complimenten... Link naar reactie
jeansprint Geplaatst: 1 maart 2009 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2009 Nog ééntje om het af te leren, merci aan Blen voor het filmen en de helpende handen, merci maat! Groeten Jeanke Sprint. Link naar reactie
GLrode Geplaatst: 1 maart 2009 Delen Geplaatst: 1 maart 2009 Ja Jean,ziet er lekker uit (de Lammie alhans,gij iets minder;-). Wa betreft die Primavera-sticker,daar kunnen we misschien iets officieel van maken met champagne en doop en al! Dan doen we mijne Sprint ineens mee. Groeten PS:flink gewerkt vandaag man! Link naar reactie
jeansprint Geplaatst: 1 maart 2009 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2009 Goed idee Tom... inderdaad, vandaag samen met Bruno er een lap op gegeven! Jeanke. Link naar reactie
Sphinx Geplaatst: 1 maart 2009 Delen Geplaatst: 1 maart 2009 Ziet er sjiek uit ^^ even vraagje: rijd een lambretta niet beter dan een vespa? (met de motor bedoel ik) Link naar reactie
kurt007 Geplaatst: 2 maart 2009 Delen Geplaatst: 2 maart 2009 Wow, weeral een sjieke classic rijker bij Sc Primavera. Link naar reactie
Bulldog Geplaatst: 2 maart 2009 Delen Geplaatst: 2 maart 2009 nu de SC Primavera sticker er nog op en hij is volledig af ;-) En een nummerplaat! :-) Link naar reactie
jeansprint Geplaatst: 2 maart 2009 Auteur Delen Geplaatst: 2 maart 2009 @bulldog: Als ik op de post ga moeten rekenen, zal het niet voor vandaag zijn denk ik... @sphinx: Heb er 20 jaar geleden een tijdje mee gereden, maar ben die rijervaring al lang vergeten natuurlijk. Het is nog even wachten op de nummerplaat alvorens we echt de weg op kunnen om te vergelijken met een Vespa 200. Ik heb wel de indruk dat het 200 blok van Lambretta over een gezonde dosis koppel beschikt. Maar dat is met een Vespa 200 eveneens zo, anders is het met de wegligging. Bij een lammy is het gewicht iets beter verdeeld, wat de indruk geeft dat de wegligging beter is. Nog even geduld dus voor een vergelijkende test….Jeanke. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.