Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Pas Vespa gekocht!


Aljoscha

Aanbevolen berichten

Hey,

ik ben nieuw hier en ik heb sinds kort een leuke vespa op de kop kunnen tikken. Het is een oude 150 GL of GS denk ik, ik ken het verschil niet goed aangezien ik nogal een vespa leek ben :D (iemand die wel weet welke het juist is? :D) Hij is van het bouwjaar '63.

Hier is een foto van me nieuwe aanwinst :P

Vespa.jpg

Wat vinden jullie ervan? :D Ik ben wel zeer blij mee, het is men eerste echte aankoop ooit ( ben net 22 :P).

Maar ik had een vraagje, aangezien ik voornamelijk in de stad rond rij vind ik het niet zo erg, maar is het normaal dat deze vrij traag optrekken en een maximum halen van 70 km/h? Ik heb men vespa al laten nakijken nieuwe olie/opnieuw afgesteld enzovoort, maar ik merk weinig verschil in optrekken en top snelheid.

Link naar reactie
mij lijkt het eerder een curry en ik zou er waarschijnlijk weer een alias van een oude bekende.

Het is een Vespa ingevoerd uit Indonesiƫ maar is volledige gerestoreerd hier in belgiƫ.

De motor is volledig gereviseerd en ik heb hem onlangs laten nakijken en alles is in orde.

Wat bedoel je met een alias van een oude bekende?

Ik heb hem in Kontich gekocht.

Link naar reactie

TSUNAMI of TROUBLES ahead ;o)

Link naar reactie

@josse: nee hij heeft gewoon gezegd dat het eentje is uit indonesiƫ, ik heb er de originele papieren bij gekregen en hij is door zijn partner volledig in orde gezet.

@torro, ik heb inderdaad mijn motorijbewijs, maar wel nog men voorlopig, moet begin volgend jaar eens gaan kijken om mijn praktijk examen af te leggen :)

Link naar reactie
@josse: nee hij heeft gewoon gezegd dat het eentje is uit indonesiƫ, ik heb er de originele papieren bij gekregen en hij is door zijn partner volledig in orde gezet.

@torro, ik heb inderdaad mijn motorijbewijs, maar wel nog men voorlopig, moet begin volgend jaar eens gaan kijken om mijn praktijk examen af te leggen :)

Ferm, alƩ nogmaals proficiat en veel rijplezier.

Link naar reactie

ijuuu den aljosha!! welcome to the vespa world :P

AllƩ tof, nog ne maat me een wesp. Ben zelf aan het zoeke achter een 125cc vespa'tje. Ik rij nu nog met een 50cc enja, dat rijdt niet zo snel. Waarschijnlijk wel snel genoeg om is same te gaan cruise?

(btw Bart Stein hier ;) )

en owja, proficiat! :D

Link naar reactie

Mooi. ik hoop voor jou dat je er lang plezier aan hebt.

.. hij heeft gewoon gezegd dat het eentje is uit indonesiƫ, ik heb er de originele papieren bij gekregen en hij is door zijn partner volledig in orde gezet...

Al beloofd dit niet veel goeds.

Link naar reactie

ik heb alle websites van asian restorations al bekeken, als eerste is hij niet daar opgemaakt, dat is allemaal hier gebeurt dus hij is normaal gezien wel in orde :) en als extra heb ik hem binnen gedaan en volledig laten nakijken of hij wel goed opgemaakt was en ik het gehoord dat hij in prefecte staat was.

in inschrijving en alles is ook al lang in orde aangezien ze mijn plaat zonder problemen hebben meegegeven :P

ik bol nu reeds een weekje vrolijk rond door antwerpen en heb nog steeds geen problemen gehad :D

Nu hopen dat het zo zal blijven en dat ik niet een van dees door men voorvork zak :P.

Dit is ook maar een tijdelijke oplossing, aangezien mijn moeder mij niet vertrouwd op een zwaardere moto :P

Link naar reactie

Welke Vespa-shop heeft hem nagekeken en gezegd dat hij tiptop is ?

Wat staat er op uw papieren ? model, cc, bouwjaar, herkomst...

Iedereen is er hier vrij zeker van dat het een curry is, en het verbaast ons telkens weer hoe die mannen koper in de luren leggen.

Hoe die handelaars er in slagen om de papierwinkel in orde te maken is ons een raadsel.

En indien hij niet door een betrouwbare shop is nagekeken, doe jezelf dan een plezier en breng hem op een betrouwbaar adres binnen, zodat je tenminste zeker bent dat je niet de eerstvolgende keer remmen tegen 70 achterin een auto vliegt of je door je eigen achterwiel voorbijgestoken wordt.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...