Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Gestolen op de set van Witse ! Onze gifgroene Vespa 50 Speci


Primus primavera

Aanbevolen berichten

Over een contradictie gesproken...

Tijdens de overnachting op de set van Witse is onze Vespa gestolen. Deuren zijn niet geforceerd en ook geen sporen van inbraak?!

Graag u ogen en oren openhouden ware het niet om de beloning van € 150 op te strijken.

De gegevens.

- Gifgroene Vespa

- White walls ( van Continental)

- niet origineel achterlicht , zwart bovenkapje

- traanplaatachtige voetbedekking

- chromé beenomranding

Chassisnummer is V5B3T 94850

Hopelijk horen we er nog iets van terug en als er iemand coördinaten kan geven van nederlandse en franse clubs waar ik misschien iets kan posten, would be nice...

dsc7669co9.jpg

w1504.png

Link naar reactie

damn zeg... toen ik enkele weken geleden die oproep zag ivm een vespa voor op de set van Witse wou ik nog reageren. Ik heb al veel verhalen gehoord over voertuigen (altijd oldtimers) die worden uitgeleend aan een productiehuis en enorm beschadigd terugkomen. Ik wou toen nog waarschuwen, maar gaf ze het voordeel van de twijfel. Spijt da'k het niet heb gedaan toen. In ieder geval, voor iedereen in de toekomst... die mensen geven niets om jouw passie, voor hun is het decor, en elke andere moment dan de enkele seconden dat je voertuig in beeld is, staat het onder de voet. Jammer, maar realiteit.

Link naar reactie

Nog altijd geen nieuws over de gestolen Vespa maar wel van de juridische dienst.

Verklaring : Tegen betaling van bovenvermelde som, die hem wordt overgemaakt als bedrag in hoofdsom, intresten en kosten, voor om het even welke schade, die werd veroorzaakt door bovenvermeld schadegeval, ziet de ondergetekende af van om het even welke rechtsvordering tegen de VRT uit hoofde van alle, zowel voorziene als onvoorziene, bekende of onbekende, voorbije of toekomstige gevolgen hiervan.

Onmiddellijk na betaling geldt dit document als definitieve kwitantie zonder voorbehoud.

Afspraak : Bovenvermeld forfaitair bedrag wordt aan de begunstigde ‘voor slot van rekening’ uitgekeerd als vergoeding van de ontvreemde Vespa. Indien de Vespa naderhand zou worden teruggevonden zal de VRT die aan de begunstigde terugbezorgen en zal de begunstigde de VRT terugbetalen.

Hier gaan we nog niet mee akkoord, want als ze ons een klompke Vespa terugbezorgen dan moeten we de centen ook teruggeven.

Link naar reactie

zeer ambetant. Ik heb al verschillende malen scooters uitgeleend (tegen betaling meestal) aan winkels en voor tv. Zelf nog nooit problemen gehad.

Je kan vragen om in die laatste zin te laten opnemen dat indien hij wordt teruggevonden in dezelfde, ongeschonden toestand

Link naar reactie
damn zeg... toen ik enkele weken geleden die oproep zag ivm een vespa voor op de set van Witse wou ik nog reageren. Ik heb al veel verhalen gehoord over voertuigen (altijd oldtimers) die worden uitgeleend aan een productiehuis en enorm beschadigd terugkomen. Ik wou toen nog waarschuwen, maar gaf ze het voordeel van de twijfel. Spijt da'k het niet heb gedaan toen. In ieder geval, voor iedereen in de toekomst... die mensen geven niets om jouw passie, voor hun is het decor, en elke andere moment dan de enkele seconden dat je voertuig in beeld is, staat het onder de voet. Jammer, maar realiteit.

Maat van ons werkt bij een groothandel / kleinhandel in Volkswagen onderdelen, vrij gekende firma. Zij krijgen vaak vragen om voertuigen (oldtimers allerhande) uit te lenen voor allerlei manifestaties, opnames,... Zij hebben éénmalig een busje uitgeleend, nooit meer zullen ze dit doen. Uiteraard zijn ze nog wel beschikbaar voor clubs waarmee zij goede contacten onderhouden. Ze zullen echter nooit meer een busje uitlenen. Het uitgeleende voertuig stond vol butsen, krassen en dies meer door de montage van camera's en dergelijke.

Hier heb jij natuurlijk je Vespa niet mee terug. Ik houd m'n ogen open op de gekende veilingsites... Wel vreemd dat er geen sporen waren van inbraak, er heeft toch niemand een souvenierke meegenomen?

Link naar reactie
  • 1 jaar later...

Hij was gestolen op set dag 1. Waarschijnlijk iemand van de VRT zelf omdat enkel zij de sleutel hadden van de decormaterialen. Ik ben wel vergoed geweest maar dan nog...

Ze hebben hem toch nog gebruikt maar hij zou normaal nog een voornamere rol gekregen hebben. Helaas.

Joeri - www.bwclassics.be

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...