Ga naar inhoud
Vespaforum.be

KristofPX

Leden
  • Items

    8
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Scooter Gegevens

  • Mijn Scooter(s)
    Vespa PX200E 1983

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    Izegem
  • Land
    België

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

KristofPX's prestaties

Rookie

Rookie (2/14)

  • Reacting Well Zeldzaam
  • First Post
  • Conversation Starter
  • Week One Done
  • One Month Later

Recente badges

3

Reputatie

  1. Mag slotje op. Px is verkocht aan iemand die hem wel wil/kan in orde plaatsen. Iedereen bedankt alvast om mee te denken! Het was met een wrang gevoel dat ik hem achtergelaten heb, maar de beslissing was genomen.
  2. Vespa staat al een tweetal jaar aan de kant met dit probleem. En de gedachte van revisie of niet was ik al een tijd op aan het denken. Wou het nog een laatste kans geven en beslissen wat ik er mee ging doen. Ik vind het voor mij niet de moeite om dit te doen/te laten doen. Wat mijn keuze is natuurlijk. Maar valt blijkbaar op dit forum niet zo in goede aard...
  3. En nog een laatste reactie. Rally 180/200 kost idd al wat. Maar mooi VNA/VNB kan ik al iets mee vinden bvb ook. En ik kom er wel uit.
  4. Daarom ik het ook niet wil doen.
  5. Verpatsen? Ik heb de px 5 jaar gehad. krijg er 1850 voor wat mooi geld is. Reken nog de revisie 1500 euro. Is toch al een mooie start? En jammer dat ik hier verantwoording moet afleggen. 🤷‍♂️ Ben op het forum gekomen om mij te informeren als het de moeite was om de revisie te doen. Maar valt niet zo in goede aard bij iedereen blijkbaar.
  6. Ik koop dan met het budget van de revisie misschien liever een oudere. vespa rally misschien.
  7. Dit bevestigd inderdaad dat een revisie aan de orde gaat zijn. Nu moet ik er nog voor mezelf aan uit geraken als ik dit doe, of toch maar de vespa verkoop.
  8. Hallo, Al enkele jaren eigenaar van een PX200E uit 1983. Vele kilometers mee kunnen rijden zonder problemen. Al was de koppeling bij het starten vanaf stilstand wat heel direct, maar kon er mee leven. Helaas had ik na een tijd het probleem dat hij uit tweede of derde versnelling sprong. Eerste idee schakelkruis, maar hoopte op verkeerde afstelling kabels. Kabels opnieuw afgesteld, met wat meer of minder speling, maar helaas geen verbetering. Ondertussen jaartje aan de kant gestaan, en vorige week er wat terug beginnen naar kijken. Terug kabels afgesteld, maar hopeloos dus. Ik zou eventueel wel de motor willen (laten) reviseren, maar reed op zich heel goed. Het zou blijkbaar mogelijk zijn om het schakelkruis te vervangen zonder demontage van de motor. Wie kan daar mij mee helpen? Of wie kan mij iemand aanbevelen om dit te bekijken, of een totale revisie te doen?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...