Alle activiteit
Deze stream update zichzelf
- Gisteren
-
Vespa gts 300 - gtv 300 hpe ecu performance tuning
MaicsonTuning reageerde op MaicsonTuning's topic in Aangeboden
Nero, ook daar hebben wij alles voor geregeld wat je niet ziet kan je ook niet vinden -
Vespa gts 300 - gtv 300 hpe ecu performance tuning
nero reageerde op MaicsonTuning's topic in Aangeboden
Bye garantie? Wat bij de schouwing als men verkoopt? Wat bij een ongeval? Groetjes, nero. -
Vespa gts 300 - gtv 300 hpe ecu performance tuning
MaicsonTuning reageerde op MaicsonTuning's topic in Aangeboden
als iemand een prijs wil weten kunnen ze het bedrijf berichten toch? die gene weet het beste wat hij wil. of moet ik hier een waslijst aan prijzen gaan vermelden? beetje een vage reactie als je zelf ook een goed nadenkt! -
Vespa gts 300 - gtv 300 hpe ecu performance tuning
josse reageerde op MaicsonTuning's topic in Aangeboden
Als je hier reclame komt maken, stel ik voor er ineens de prijs bij te zetten. -
Bedankt Nero voor de goede raad zal die allemaal eens kontroleren. Zal de carburator eens in een ionisatiebad reinegen. Ik hou je op de hoogte.
-
Kan gewoon samen hoor. Je hoeft de centraalstander niet op te offeren. Wel even demonteren om de schuine staander er tussen te krijgen.
-
Stationaire sproeier te klein of verstopt, regelvijs afgebroken (gaat de gasklep open als je de relantivijs in draait? ), ... Groetjes, nero.
-
Dankjewel Frederik, ik vind dat het stom zou zijn de middenstandaard te moeten opofferen voor een zijstandaard. Als extra zie ik echter wel voordelen. Ook jouw link laat idd een steviger en beter van prijs exemplaar zien. mvg Arno
-
RMS-quality, op zich niks mis mee, maar er zijn betere/stevigere exemplaren te vinden. Die zwarte montageplaat komt tussen het frame en de centraal staander. Is niet te monteren zonder de centraalstaander eerst te demonteren.
-
Heeft er iemand van jullie deze zijstandaard gemonteerd en is het dan noodzakelijk de middenstandaard te verwijderen? Of kan je mits wat langere bouten beiden monteren? https://www.klassiekevespaonderdelen.nl/Zijstandaard-alle-modellen mvg Arno
-
Hey Fredrik. Bij stationair draaien valt die stil. Regelen met de relantieknop maakt niets uit. Kan de niet bijregelen.
-
Aan een carburator van die generatie valt niet veel af te stellen. Wat zijn de symptomen?
-
Hallo, Zoek persoon die de carburator kan afstellen van mijn Vespa VGLA1 (1959). Liefst Regio Oostende. Grt Herve
-
Eerst met een multimeter of een lampje in de junctionbox achter de claxon meten of er stroom zit op de draad die naar het bilcontact gaat zo ja, in het bilcontact zelf meten. Indien er geen stroom zit op het bilcontact is mogelijk de stekker losgekomen of de draad afgebroken. Indien wel stroom moet je op de bil zelf zoeken tussen de pin en de pinker. Het bilcontact moet er uit langs de buitenkant, je kan proberen om het plastiek op te warmen met een haardroger tot het mals word en het dan voorzichtig uit het frame te prutsen , als de draad er nog aanzit zal hij meekomen en kan je daar op meten, als de draad er af is , tank uitnemen enz...
-
Correctietje.
-
Yes, reeds allemaal geprobeerd. Thx Contacten al beide mooi opgezuiverd. Wel nog niet in het stuurkastje gekeken. Ik geef dat nog even een kans! Thx
- Afgelopen week
-
Is gelukt inmiddels. Ruimte is minimaal maar even kijken hoe het gaat als we rijden…. maar een milestone: rollend chassis!
-
ECU Performance Tuning voor Vespa GTV & GTS Meer Motorvermogen 5-7 hp Meer Trekkracht 9-16 Nm Hoger toerental tot 12000 RPM Gasklep opening van 80% tot 100% ( sommige modellen met Vespa app te live the zien incl RPM, speed etc) Geen power dips 132 KM/H Limit verwijderd Programmering duur circa 1,5 uur /tot 2 uur. Ecu kan opgestuurd worden voor Upgrade. Word dezelfde dag en /of volgende dag terug gestuurd Incl Track & Trace Benelux. Voor interesse mail voor een afspraak : info@Maicsonecutuning.com vespa GTV300 2023 162kmh .mp4 GTS300 supertech 174kmh Dyno.mp4
-
Geen probleem. De stop op voorhand van lengte maken.
-
VGLA = vrijwel identiek aan VBA -> deze kraan dus. (of dit voor een good-old-werkt-altijd-BGM-fastflow)
-
Hoe gaat dit in zijn werk, moet je de versleten draadstang dan uitboren (met een kleiner boor dan de diameter) langs achteren, en opnieuw schroefdraad tappen?
-
Kan je met de tap diep genoeg gaan zonder de tandwielen te raken? Groetjes, nero.
-
tja, een kraan van 14mm zoeken en mogelijk wat aanpassen... (M16 draad volgens mij)... anders toch echt het gat vergroten... Benzinekraan universeel : Motoronderdelen Roukama!, De meest complete motorfiets onderdelen winkel van Nederland, dagelijks open! (japparts.nl)
-
Ik bestelde een benzinekraan voor mijn vgla (stond niet in de keuzelijst) Bij levering blijkt dat het gat in de tank 24 mm moet zijn, maar het is slechts 14 mm. Past dus niet. Er staan nergens maten bij en ook model vgla vins ik niet. Misschien iemand die de oplossing kent Uitboren kan, maar liever niet.