Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Van Honda Pan naar Vespa GTS


DanielVTh

Aanbevolen berichten

Hallo allen, eindelijk de stap gezet en mij een Vespa 300 GTS ie aangeschaft. Zwart, bj 2013 met, jawel, 867 km op de teller. Het lieflijke ding snort fantastisch en het is een zalig gevoel er mee te rijden. Helemaal anders dan mijn 1300 STx, maar dat kan je niet vergelijken he. Deze laatste heb ik trouwens verkocht. Vespa it izzz. 

Link naar reactie

allereerst welkom op het forum! Wel een flinke overstap van een Pan European naar een Vespa GTS 300!

Veel plezier gewenst met de aankoop en veel veilige kilometers toegewenst.

Link naar reactie

Ja, absoluut. Maar een Vespa wil ik al mijn hele leven lang. Het echte motorrijden, niet dat een Vespa niet echt is, daar heb ik hetvwat mee gehad. Zeer veel gereden, maar nu wil ik op een andere manier genieten. De power hoeft niet meer, wel de techniek, de vorm, de sfeer, het mytische, het pure en ongestresst genieten.

Link naar reactie

ik begrijp je overstap zeer zeker, hoewel ik net begonnen ben met het "echte" motorrijden...

Het allerbelangrijkste is dat je geniet wanneer je rijdt en dat vooral met plezier doet.

Daarom heb ik naast mijn motor (GSX-F 600) ook nog een Vespa PK 50 S die nog elke dag een glimlach op mijn gezicht tovert.

Link naar reactie
21 uren geleden, Vespa Reng Deng Deng Deng zei:

ik begrijp je overstap zeer zeker, hoewel ik net begonnen ben met het "echte" motorrijden...

Het allerbelangrijkste is dat je geniet wanneer je rijdt en dat vooral met plezier doet.

Daarom heb ik naast mijn motor (GSX-F 600) ook nog een Vespa PK 50 S die nog elke dag een glimlach op mijn gezicht tovert.

Hoi, leuk, hier is het eerder tegenovergesteld. Ook net begonnen met het echte motorijden (bmw 1150) en ojee, de vespa is zo klein, traag en gevaarlijk (slechte wegligging en remmen). Is terug wennen!

Link naar reactie

Welkom hier.. ik had tot kort geleden een honda varadero 1000    maar ook verkocht.. voelde me niet meer echt veilig op zo n beest.. Nu veel ontspannender scheuren op de vespie :-)

Nog véél leuke toertjes gewenst

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Welkom! Heb ook beide hierzo... maar 120kmpu op een px200 (beetje wind mee en lichte afwijking op de teller) geeft me toch wel een smile. Ik vind het wendbare prettig. En het feit dat je hem overal neer kunt parkeren een enorm pluspunt.

Link naar reactie
Op 3/20/2017 om 23:16, Daan zei:

... maar 120kmpu op een px200 (beetje wind mee en lichte afwijking op de teller) geeft me toch wel een smile...

Het was lekken knallen zondag he? REALLY big smile, van oor tot oor!! 135km/u op de teller van Chris z'n GTS :-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...