Ga naar inhoud
Vespaforum.be

LML rondvraag


Joene

Aanbevolen berichten

Ge ziet Erix, de LML trekt dus zo hard op een Vespa dat enkel kenners en puristen het verschil zien. Voor jan met de pet, de journalist in de straat, die trouwens kritisch naar onze wereld zouden moeten kijken is nen LML gewoon ne Vespa. Ondanks het feit dat wij heel duidelijk hadden gezegd dat het geen Vespa was maar wel degelijk de alombekende indische kopie.

Link naar reactie

Heeft er iemand een linkje naar dat artikel uit GVA? Zou het wel eens willen lezen...een lml vergelijken met een oldtimer vespa! Manmanman, bronnen nakijken, zo ging dat vroeger in de journalistiek!

Koen

PS: ik zag hier net ook een BMW passeren... ..of nee het was een oldtimer Mercedes.

Link naar reactie

jep was ik eigelijk dit weekend van plan om te doen alsook overbodige dealer stickertjes afhalen enzo...

had ook heel graag dien advocado gehad eigelijk, was nog 2 weken levertijd, veel te ongeduldig maar toch gelukkig met deze, lekker vintage orange

Link naar reactie

@JACOBKR: netjes maar ik zou nog die (lelijke) grijze bescherming voor het reservewiel weghalen of vervangen door iets deftig ;-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...