Ga naar inhoud
Vespaforum.be

LML rondvraag


Joene

Aanbevolen berichten

Zonder indiscreet te willen zijn ben ik eigenlijk eens benieuwd hoeveel leden op dit forum in het bezit zijn van een LML.

Post je dan ook eens een foto van je LML ?

Ziehier de mijne:

vespa094gu4.jpg

Gr, Jeroen

Link naar reactie
Ja en onder de motor hangt een olieopvangbakje

euh ??? die heb ik nog niet zien zitten ! bij mij lekt er toch af en toe wat olie op de grond maar dat is normaal volgens Jan van Classicscooter.

Link naar reactie
Je kan wel de 125cc & 150cc motor alleen kopen ook. Voor als je nog ergens een vespa liggen hebt waar geen motor inzit!

idd en ik verneem vaak dat vespisten voor een LML 150 blok opteren ipv een vespablok.

Link naar reactie
natuurlijk, die mooie rooie uit Aalst met 1.000 km op de teller en al nieuwe uitlaat ?

Hopelijk eh, heb hem deze ochtend binnengedaan voor onderhoud en nieuwe uitlaat. Da gaat mij daar een noot kosten eh :-)

Voila, de PX uitlaat steekt er onder! Rijdt echt lekker. Ga vanavond eens de top testen, maar ging verdomd vlot tot 70!

Link naar reactie

@ El Toro Rosso; Wat ik ervaar met mijn "LML natuur" is dat het wel lukt om tot 80km per uur te komen met voldoende aanloop maar zodra de weg maar een beetje naar boven gaat valt die snelheid terug en kan ik met moeite 60 behouden.

Hoe gaat dat nu bij u met uwe nieuwe pot bij een beetje bergop?

Link naar reactie
@ El Toro Rosso; Wat ik ervaar met mijn "LML natuur" is dat het wel lukt om tot 80km per uur te komen met voldoende aanloop maar zodra de weg maar een beetje naar boven gaat valt die snelheid terug en kan ik met moeite 60 behouden.

Hoe gaat dat nu bij u met uwe nieuwe pot bij een beetje bergop?

Awel, daarvoor heb ik hem inderdaad vooral laten steken. Toen ik bergop reed haalde hij max 60 (50 met duozit)! Ik weet niet wet het nu geeft. Ik ga dat vanavond eens testen se, als ik van het werk naar huis rij kom ik verdacht vuile bergopjes tegen ;-)

Link naar reactie

@ El Toro Rosso: je top zal nu tussen de 85 à 90 km/u liggen

hij gaat wel een beetje terugvallen bij goed bergop tot 70 à 75 ?

(dit is alleszins mijn ervaring)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...