Ar Geplaatst: 13 oktober 2008 Delen Geplaatst: 13 oktober 2008 http://www.eddybullet.com/page10.html Productie van de LML Misschien was dit reeds gepost. En de 14-16 pk versie? http://www.eddybullet.com/page12.html Link naar reactie
Joene Geplaatst: 13 oktober 2008 Auteur Delen Geplaatst: 13 oktober 2008 Mijn lml rijdt vlot 95 per uur.Lichjes bergop rijdt hij zonder problemen 85 per uur. Jan van classics schooter heeft dat gefikst. Met simpel sito+ en grotere sproeier. Totale kostprijs 85 euro. Groetjes Paul Paul, vlot 95 op je teller die dan toch zo'n 10 km/u fout gaat denk ik, niet ??? Paul heeft een Sito+ en een sproeier laten installeren door Jan hé ;-) Ik heb net dezelfde aanpassingen maar om te zeggen dat ik " vlot" 95 haal, zeker niet. Ben al blij dat ik na 2 min full throttle 89 km/u haal :-) Link naar reactie
Joene Geplaatst: 13 oktober 2008 Auteur Delen Geplaatst: 13 oktober 2008 http://www.eddybullet.com/page10.htmlProductie van de LML Misschien was dit reeds gepost. En de 14-16 pk versie? http://www.eddybullet.com/page12.html Het tuning ding van Eddy Bullet had ik al eens gelezen in de scootering. bedankt voor de link :-) Link naar reactie
tjubix Geplaatst: 13 oktober 2008 Delen Geplaatst: 13 oktober 2008 Paul, vlot 95 op je teller die dan toch zo'n 10 km/u fout gaat denk ik, niet ??? Paul heeft een Sito+ en een sproeier laten installeren door Jan hé ;-) Ik heb net dezelfde aanpassingen maar om te zeggen dat ik " vlot" 95 haal, zeker niet. Ben al blij dat ik na 2 min full throttle 89 km/u haal :-) Zeg mannekens en Joene, zo een Sito+, is dat doenbaar qua geluid in vergelijking met een toegeknepen standaard LML? Sterk verschil? Kan je 's nachts nog zonder mensen wakker te maken door de straten rijden? Ik ben echt benieuwd naar dat verschil in geluid... kan iemand er misschien een geluidsbestand van uploaden om het verschil te horen met een gewone LML? Link naar reactie
Joene Geplaatst: 13 oktober 2008 Auteur Delen Geplaatst: 13 oktober 2008 Zeg mannekens en Joene, zo een Sito+, is dat doenbaar qua geluid in vergelijking met een toegeknepen standaard LML? Sterk verschil? Kan je 's nachts nog zonder mensen wakker te maken door de straten rijden? Ik ben echt benieuwd naar dat verschil in geluid... kan iemand er misschien een geluidsbestand van uploaden om het verschil te horen met een gewone LML? ik heb hier al eens ergens gepost (maar kan het zo meteen ook niet terugvinden): zo'n Sito+ maakt veel lawaai en ja de buren zullen er wakker van worden die evenaart het geluid (ok is wel op een T5 maar toch: Link naar reactie
kristofd Geplaatst: 13 oktober 2008 Delen Geplaatst: 13 oktober 2008 ge kunt ni zeggen da het stil is zo een sito+ maar het is ook wel e serieus verschil kwa rijden dus heb het er graag voor over Link naar reactie
DavidVE Geplaatst: 26 april 2009 Delen Geplaatst: 26 april 2009 Topic is al even "dood", maar ik haal het graag terug boven voor jullie advies. Na superlang twijfelen tussen een 2de-hands Vespa of een nieuwe LML, EINDELIJK besloten om resoluut voor de LML te gaan. Morgen ga ik hem dan ook bestellen bij de dealer. Enige waar ik als eeuwige twijfelaar men slaap nog voor zal laten vannacht, is de kleur! Normaal zal ik voor een zwarte gaan, met bruin zadel. Altijd prijs ;-) maar toch: iemand al spijt gehad van een kleurkeuze? Link naar reactie
tjubix Geplaatst: 27 april 2009 Delen Geplaatst: 27 april 2009 Niet echt spijt van kleurkeuze, maar métalisékleur is klote als ge het moet laten herspuiten door een val ofzo, kost een heel pak geld om die kleur na te maken omdat ze geen aparte onderdelen in métalisékleu kunnen bijbestellen maar dus moeten herspuiten. Nuja, misschien verandert dat nog wel. Link naar reactie
Jackson Geplaatst: 12 mei 2009 Delen Geplaatst: 12 mei 2009 Heb een maand geleden ook een LML gekocht, zwart, geen metalic. Heb hem juist binnen gedaan voor eerste onderhoud en laat er ineens een sito+ onder steken. Ik rijd nogal veel met 2 en dan heb ik het gevoel dat ik wat power te kort kom. Ik ben benieuwd in hoeverre dit zal verbeterd zijn met de sito. Link naar reactie
lia paul Geplaatst: 12 mei 2009 Delen Geplaatst: 12 mei 2009 Rooie sinds 1 jaar zeer tevreden 2400 km. Foto staat in mijn profiel. Link naar reactie
DavidVE Geplaatst: 12 mei 2009 Delen Geplaatst: 12 mei 2009 't is voor mij dus ook een LML geworden: zwarte met bruin zadel... en de eerste 250 KM zitten erop! Link naar reactie
Tibo Geplaatst: 14 mei 2009 Delen Geplaatst: 14 mei 2009 is het mogelijk om het oliemeng mechanisme langs de carbu in het carbu huis en het carbu huis te verwijderen en rechtstreeks op de membramen aant te sluiten? Hij blijft lekken daar ook met andere pakkingen Link naar reactie
gunter Geplaatst: 14 mei 2009 Delen Geplaatst: 14 mei 2009 Ik ga er mijn aut.mengsmering van tussen laten doen en zelf mengen. Link naar reactie
Jackson Geplaatst: 18 mei 2009 Delen Geplaatst: 18 mei 2009 Heb nu mijn LML met sito+ er onder, rijd toch veel beter nu. Ik rijd nu toch gemakkelijk 90 per uur. Ben er echt tevreden van, het geluid moet je er wel bij nemen. Link naar reactie
Tibo Geplaatst: 18 mei 2009 Delen Geplaatst: 18 mei 2009 ik heb nu vandaag vanplaats de si 24mm carbu een 28/34 carbu met Ram Air filter gezet. Zeer groot verschil want 24 was nog te klein en de cilinder liep warm. Hij is nu veel korter aan de gas, ik ben nog wel aant zoeken welke sproeier er in moet Link naar reactie
walterbebis Geplaatst: 23 mei 2009 Delen Geplaatst: 23 mei 2009 Ik heb even een Sito+ gehad onder mijn LML. Vre-se-lijk het lawaai. Ik was beschaamd om met zo'n burengerucht op straat te rijden en mijn oren waren ook aan het protesteren. Het was echt niet leuk meer. Heb er een "Sito gewoon" van laten maken en dat is veel beter. Ik haal ook wel een 95 km/h , al zeg ik niet vlot. En het lawaai is veel redelijker. Link naar reactie
tjubix Geplaatst: 4 juni 2009 Delen Geplaatst: 4 juni 2009 @Jackson: sjieke scooter die zwarte met witte badnjes ! Ik zou er de grijze beschermkap van uw reservewiel ook afhalen; je kan die er simpelweg afvijzen, je moet zelfs uw bil niet losmaken daarvoor, en het oogt beter Ik zie dat je uw spiegels er ook hebt afgezwierd: ik laat de mijne er toch opstaan, die spiegels zijn toch een must qua veiligheid vind ik. Link naar reactie
Bart_ Geplaatst: 5 juni 2009 Delen Geplaatst: 5 juni 2009 Ik zou ook mijn toelomstige LML iets sneller doen rijden. Moet ik hiervoor wachten tot na de rodatie? Een Sito+ wil ik wel niet (lawaai), wat kan ik er nog aan laten doen? Gewone Sito, sproeier, luchtfilters, maakt dit al wat uit en hoeveel zal ik hiervoor leggen? Ps. Waren jullie ook zo opgewonden toen je besliste een aan te schaffen? Link naar reactie
Joene Geplaatst: 5 juni 2009 Auteur Delen Geplaatst: 5 juni 2009 nog maar eens: Tweaking the LML 125cc In de scootering van juli 2008 staat een heel artikel over hoe je het moet doen. samenvatting : - luchtfiltertje onder je zadel verwijderen - luchtfilter carbu : niet het blauwe gaas !, maar de glaswol eronder verwijderen. blauwe gaas beetje lossnijden en de 2e laag eruitprutsen. gaas weer toelijmen. (is zeer omslachtig en niet aan te raden) Beter is gewoon een (oude) PX luchtfilter te kopen -spoeiers : stationairsproeier 42/160 ipv 130 BE5 ipv E3 main jet 98 ipv 94 luchtmix-schroef : helemaal toedraaien en dan 1,5 à 2 draaien uit uitlaat Standaard Sito voor PX125 Als je voor Sito+ gaat, dan misschien main jet iets groter, bv 100 zie ook http://www.vespaforum.be/index.php?q=node/8690&page=24 Link naar reactie
Jackson Geplaatst: 10 juni 2009 Delen Geplaatst: 10 juni 2009 Merci, vond hem zelf ook wel mooier zo. Spiegels hebben er nooit aan gezeten, voor mij geen must, vroeger met moto gereden (GSX-R 750) dan was het wel een must door het weinige zicht met de integraalhelm. Ben nu gewoon van zo te rijden en heb een heel goed zicht met mijn pothelm , wat een bevrijding;) Link naar reactie
Rah Geplaatst: 17 december 2009 Delen Geplaatst: 17 december 2009 http://img63.imageshack.us/img63/9056/dscn2648.jpg nog nie zo lang geleden aangeschaft , 1500km op de teller, topsnelheid 95km/uur superblij! Link naar reactie
don corleone Geplaatst: 18 december 2009 Delen Geplaatst: 18 december 2009 ik wil de pret niet bederven maar mijn LML krijgt momenteel zijn derde krukas, cilinderkit... (7800km) op anderhalf jaar tijd. Grrrrr! Wel al heel veel plezier aan gehad! Link naar reactie
vespapostino Geplaatst: 18 december 2009 Delen Geplaatst: 18 december 2009 http://img63.imageshack.us/img63/9056/dscn2648.jpgnog nie zo lang geleden aangeschaft , 1500km op de teller, topsnelheid 95km/uur superblij! Ik zou wel die voorste pakkendrager terug dichtklappen. Lijkt zo precies alsof je pizza's moet leveren. Voor de rest mooi gedaan.Chikke dinges...zeggen ze hier. Link naar reactie
Deduivelhemzelve Geplaatst: 18 december 2009 Delen Geplaatst: 18 december 2009 Ik HAD tot voor kort een Oranje LML. Veel plezier van gehad, een van de weinigen zonder krukas problemen, maar sinds maandag perte totale. Gelukkig was ik mijn recht en betaald de verzekering me een nieuwe. Woehoe! En dit keer wordt het een avocado. Qua kleur dan, niet de vrucht. Link naar reactie
EriX Geplaatst: 18 december 2009 Delen Geplaatst: 18 december 2009 Ik HAD tot voor kort een Oranje LML. Ahja, dien oranje LML die ze in het artikel van GVA over VWD2009 als "oldtimer Vespa" hadden beschreven (shame on them). ;-) Succes met de nieuwe LML. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.