Ga naar inhoud
Vespaforum.be

LML rondvraag


Joene

Aanbevolen berichten

kostprijs voor sito + geplaatst en sproeier 100euro,heb mijne maandag ervoor binnengedaan

Aha, is Kristof uit rodage?

Link naar reactie
bij wie kan ik terecht om dit ook te laten doen?

sito + steken en andere sproeier op een originele px 125 van 2007.

+- omgeving antwerpen-noord (merksem)

bij Blommaert in mariaburg. maar dit is niet moeilijk zenne, kan je zelf ook gemakkelijk!

Link naar reactie

ik weet niet wat Blommaert daar voor vraagt, ik doe dat zelf.

wat ik wel weet is dat hij soms nogal duur is zijn onderdelen, zoals dus bv de uitlaat. maar na een telefoontje met de winkel weet je dat natuurlijk direct.

Link naar reactie
Een wesp is wel wat anders dan een mug!

Wat bedoel je hier eigenlijk mee ?

Waarschijnlijk bedoeld hij dat er in India meer muggen zijn dan wespen.

Wat ik hiermee bedoel?

Vespa's krijgen toch de bijnaam "wesp"...en zo'n toegeknepen/afgestelde brave LML die amper 80 haalt verdient meer de bijnaam mug dan wesp... ;)

Iemand al een gewone PX uitlaat geplaatst op zijn LML? En kostprijs daarvan?

Bedankt!

Link naar reactie
[ Iemand al een gewone PX uitlaat geplaatst op zijn LML?

Bedankt!

nee, maar wel een sito+ en een simonini

ik geloof dat ThomaZz83 er zo een heeft onder hangen

Link naar reactie
Iemand al een gewone PX uitlaat geplaatst op zijn LML? En kostprijs daarvan?

Bedankt!

Jep, ik gedaan. Ik weet niet wat de aparte prijs is, heb dit allemaal samen laten doen met het onderhoud van 1000 km. Op SIP staat de uitlaat van Piaggio zelf iets boven de 80 euro.

Link naar reactie
Iemand al een gewone PX uitlaat geplaatst op zijn LML? En kostprijs daarvan?

Bedankt!

Jep, ik gedaan. Ik weet niet wat de aparte prijs is, heb dit allemaal samen laten doen met het onderhoud van 1000 km. Op SIP staat de uitlaat van Piaggio zelf iets boven de 80 euro.

Tof. En welke snelheid haal je nu met uw "gewone" (?) PX uitlaat (dus niet Sito+)?

Ik neem aan dat het voordeel van een Sito+ de prijs is en het nadeel het geluid? Wat is buiten het geluid nog een ander voordeel van een gewone PX uitlaat tov een Sito+?

danks! ;)

Link naar reactie
Iemand al een gewone PX uitlaat geplaatst op zijn LML? En kostprijs daarvan?

Bedankt!

Jep, ik gedaan. Ik weet niet wat de aparte prijs is, heb dit allemaal samen laten doen met het onderhoud van 1000 km. Op SIP staat de uitlaat van Piaggio zelf iets boven de 80 euro.

Tof. En welke snelheid haal je nu met uw "gewone" (?) PX uitlaat (dus niet Sito+)?

Ik neem aan dat het voordeel van een Sito+ de prijs is en het nadeel het geluid? Wat is buiten het geluid nog een ander voordeel van een gewone PX uitlaat tov een Sito+?

danks! ;)

De kwaliteit, zonder twijfel denk ik dat een originele Piaggio uitlaat beter is...

mijn top ligt nu, alleen op de LML op 85 (denk ik) :-)

Link naar reactie

Jep, ik gedaan. Ik weet niet wat de aparte prijs is, heb dit allemaal samen laten doen met het onderhoud van 1000 km. Op SIP staat de uitlaat van Piaggio zelf iets boven de 80 euro.

Tof. En welke snelheid haal je nu met uw "gewone" (?) PX uitlaat (dus niet Sito+)?

Ik neem aan dat het voordeel van een Sito+ de prijs is en het nadeel het geluid? Wat is buiten het geluid nog een ander voordeel van een gewone PX uitlaat tov een Sito+?

danks! ;)

De kwaliteit, zonder twijfel denk ik dat een originele Piaggio uitlaat beter is...

mijn top ligt nu, alleen op de LML op 85 (denk ik) :-)

Hmm... en ben je al helemaal gerodeerd? Want 85 is nu ook niet veel verschil met de oorspronkelijke 80...of trekt hij sneller op? Want om die kosten te doen voor 5 km/h meer...

Dank

Link naar reactie

Klinkt super :)

Ik ga mij deze week of volgende week ook nen LML bestellen, enkel de kleur moet ik nog beslissen.

Ik twijfel tussen een bordeaux of ne gele. Iemand een idee waar er ne gele LML staat in de toonzaal zodat ik die eens kan gaan bekijken? Die bordeaux kleur spreekt meer voor zich en daar had ik al een fotoke van gezien...

thx

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...