Ga naar inhoud
Vespaforum.be

27 juli: 2e rondrit in de Kempen


javanu

Aanbevolen berichten

Op verzoek van verschillende Vesparijders die op de rondrit van zaterdag 28/6 niet konden komen, gaan we dezelfde rondrit nog eens overdoen op zondag 27 juli 2008. De rondrit wordt op algemeen verzoek verzet naar een andere datum ! Zie voor de gewijzigde gegevens hieronder !

Link naar reactie
valt da nog te verzetten??weekske eerder of later?heheh...

doemme,spijtig dak ni meekan

waarschijnlijk wordt de datum verzet ! Bob van B_StreetZone heeft mij via e-mail laten weten dat hij zelf dat weekend weg gaat en dat was hij even vergeten. Wij geven vandaag de nieuwe datum nog door.

Link naar reactie

De rondrit van 27 juli wordt op algemeen verzoek verzet naar vrijdag 15 augustus 2008. Dit is een feestdag en dan kan normaal gezien iedereen ! De organisatie blijft van B_StreetZone (verdeler van Vespa) en dit in samenwerking met de Kempische Vespavrienden. Op deze dag heeft de organisator een opendeurdag en deze zal gepaard gaan met de rondrit.

Gegevens rondrit :

Samenkomst : tussen 13u00 en 14u00

Waar : B_StreetZone (Zammelseweg 233 2440 Geel-Zammel)

Vertrek : om 14u00

Terugkomst : tussen 17u30 en 18u00

Er is een ruime stop voorzien aan de abdij van Postel voor een hapje en een drankje.

De rit is gratis !

Er is begeleiding voorzien voor de veiligheid en een bezemwagen voor diegenen die in panne moesten vallen (desnoods met herstelling ter plaatse).

Voor informatie : 0496/568274 (Jacques Van Nuenen)

Iedereen is welkom !

Tot dan !

Link naar reactie

Datum verzet??

Super!!!

ik zal wederom deze rit meedoen...

Nu MET vriendin achterop,als zij het ziet zitten om mee te bollen :))

PS javanu

Heb je al foto's ontvangen van de vorige rit?

Vooral de "on the roads" lijken me erg leuk...

Als je er hebt,of weet wie ze heeft,mag je ze altijd doormailen...

Link naar reactie
Dan is't pukkelpop. Ik kan dus nie mee.

Das dan jammer, maar Pukkelpop is zeker zo goe, nie dan? De volgende keer dan maar en dat zal waarschijnlijk in september zijn.

grtz Jacques

U bent blijkbaar dit weekend in Booom geweest, maar wij hebben u niet gezien of gehoord. Patrick en Kristof daarentegen wel? U voelde zich te goed om ons op te zoeken ofzo?

Link naar reactie
@Erix : hij is er wel geweest. Samen met zijn vrouw.

Het was alleen wel netjes geweest als hij ook aan de kassa was gepasseerd zoals de 300+ anderen !

Ik weet maar al te goed dat hij er was want hij stond begot naast me aan het frietkraam (kreeg ik dan achteraf te horen van Kristof).

Link naar reactie

van iemand die ook bezig is met een club en die ook dingen probeert te organiseren zou je toch op zijn minst kunnen verwachten dat hij even het fatsoen heeft om langs de entree te passeren, zeker nadat dit uitdrukkelijk gevraagd is.

Bij deze staat mijn besluit vast als het gaat om het bijwonen van activiteiten in de kempen.

Link naar reactie

ik weet eigenlijk ook niet of ze dezelde mening delen over het 'scootergebeuren' als sommigen onder ons. al die nieuwen boel interesseert me eigenlijk heel weinig. vandaag weer een aantal 'nieuwe' vespas gepasseerd en als je dan al eens een vinger opsteekt is er geen reactie. waarschijnlijk denken ze, 'die schoele met zen bomberke ken ik ni zenne!' soit, ik ben persoonlijk niet geneigd er naartoe te gaan.

Link naar reactie
ik weet eigenlijk ook niet of ze dezelde mening delen over het 'scootergebeuren' als sommigen onder ons. al die nieuwen boel interesseert me eigenlijk heel weinig. vandaag weer een aantal 'nieuwe' vespas gepasseerd en als je dan al eens een vinger opsteekt is er geen reactie. waarschijnlijk denken ze, 'die schoele met zen bomberke ken ik ni zenne!' soit, ik ben persoonlijk niet geneigd er naartoe te gaan.

Ben je zeker dat je niet de verkeerde vinger hebt opgestoken? :) Groetjes, nero.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...