Ga naar inhoud
Vespaforum.be

GRATIS naar OysterBoom


geertvespa

Aanbevolen berichten

binnen een kleine 5 weken is het zo ver, het grootste scootertreffen van Belgie en omstrekenVanavond nog eens samengezeten en we hebben beslist eens zot te doen. Vanaf nu zal er elke week een gratis entree worden weggegeven hier op het forum.

Deze entrees zullen natuurlijk niet zomaar weggegeven worden maar via een heuse wedstrijd

EERSTE wedstrijd: post een foto van uzelf verkleed op uw scooter. Zondagavond zal een strenge jury bepalen wie de winnaar is voor deze week.

laat jullie maar eens goed gaan

meer info over de oysterboom run op www.speedboys.be

voorkantklein.jpg

Link naar reactie

@ Ex-scooterboy

Was dat niet de vespa van uw zuster? Ik herinner mij dat kleurtje nog van op een treffen naar Blankenberge, heb daar zelfs foto's van genomen toen. En dat is toch ook uw zus achterop hé, of heb ik het nu zo mis? Waar is den tijd dat we nog lang haar hadden. LOL ;-)

Ik had hier trouwens wel wat meer respons verwacht met zotte fotokes :-(

Die van Nero als travestiet kan anders ook al wel tellen. ;-)

Link naar reactie
Ik wil die gratis kaart

Ik ook!

@Cult: in volgorde: Fika (rip), Mirza (rip), Mirka (rip), Merel (rip) en Flora (in de fleur van haar leven).

@Erix: ik ben zeker dat er in je archief nog foto's steken die in aanmerking komen!

Groetjes, nero.

Link naar reactie

mannekes, het is volgens mij wel de bedoeling om NU iets te doen en niet uw harde schijf af te zoeken naar een grappige foto.

Dus ik wil Geert voorstellen om enkel nieuwe inzendingen te accepteren, welke nog niet hier of op Foxke zijn forum verschenen zijn. (niet neg. bedoeld overigens)

Questie van toch wel iets moeite te moeten doen voor die € 20,-

Link naar reactie

Oei even rap in mijne pure op de scooter en een foto laten trekken dan ist hier ineens gedaan. ;-)

Oh neen dan win ik niet want het moet verkleden zijn hé. lol

Link naar reactie
mannekes, het is volgens mij wel de bedoeling om NU iets te doen en niet uw harde schijf af te zoeken naar een grappige foto.

Dus ik wil Geert voorstellen om enkel nieuwe inzendingen te accepteren, welke nog niet hier of op Foxke zijn forum verschenen zijn. (niet neg. bedoeld overigens)

Questie van toch wel iets moeite te moeten doen voor die € 20,-

Oeps, betrapt op heterdaad! :(

Het was alleen de bedoeling om een aanzet te geven (zonder veel resultaat precies). Vele forumleden verkiezen de anonimiteit boven de eeuwige roem, zeker?

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...