Ga naar inhoud
Vespaforum.be

oprichting Vespa Club De Kempen


javanu

Aanbevolen berichten

hoever moet gij rijden naar uw vespaclub?

Hangt er vanaf naar welke club. Ik ga geregeld naar Gent en als het moet naar de leienland... Ik zit er niet mee in om 1 uur of meer te rijden, maar ik vind dat dan ook wel tof om verder te rijden dan rond de kerktoren. :-)

Link naar reactie
@ Erix:Ik snap niet wat hier het probleem is .Ge hebt hier in Antwerpen toch ook nog de speedboys buiten de vca . Als dien mens nu een club wil beginnen in de kempen kan die daarbuiten toch ook nog altijd lid zijn bij de vca of vespa club Gent ... Gij zijt toch ook in meerdere clubs .Wij spelen met een paar gasten ook met het idee een scooterclub alleen voor MODS op te richten .Wie zijn recht is dat om dan tegen mij te zeggen dat ik niet goe bezig ben .

Waar beweer ik eigenlijk dat er een probleem is? En bij mijn weten heb ik niemand gezegd wat ze wel of niet mogen doen (wie ben ik om dit op te leggen!)... Nu is 't hier precies of ik ben tegen al die initiatieven terwijl ik dit eigenlijk toejuich!

En Johan als ge een clubke gaat oprichten voor enkel MODS dan ben je echt wel niet goed bezig zenne (zo pâssé). Woehahahahahaha. Moet er nog een spiegelke zijn? Arré lap nu gaan er weer een paar de humor hiervan niet inzien en is het spelleke terug vertrokken.

Link naar reactie

Eindelijk en een dag eerder dan verwacht !

We komen bijeen op zaterdag 14 juni 2008 in de sporthal ('t Molenslop) in Weelde (boven Turnhout). De sporthal is gelegen aan de Gemeentelaan achter het gemeentehuis aan een groot plein. Dit was de enige plaats waar ik een gratis vergaderzaaltje kon te pakken krijgen zodat we toch even apart kunnen gaan zitten om van gedachten te kunnen wisselen.

Bijeenkomst : tussen 17u00 en 18u00.

Vergadering : vanaf 18u00 tot ?????

Voor alle duidelijkheid : dit is een bijeenkomst om te zien of een nieuwe club kans op slagen kan hebben en dan bedoel ik letterlijk of er genoeg belangstelling voor is (kandidaat-leden). Als er genoeg interesse is kunnen we terug een datum en plaats afspreken om uiteindelijk alles op papier te zetten en de leden in te schrijven en een bestuur te kiezen.

Indien er mensen zijn die interesse hebben om lid te worden maar niet kunnen komen die dag : laat dan iets weten op mijn e-mail (jacques.vannuenen@telenet.be) zodat we daar rekening mee kunnen houden.

Groeten en tot dan !

javanu

Link naar reactie

Op mijn e-mail heb ik de reactie gehad waarom de bijeenkomst op 14 juni in Weelde en niet in de buurt van Kasterlee wordt gehouden. Kasterlee is de meest centraal gelegen gemeente tussen Turnhout, Herentals, Geel en Mol.

IK heb daar ook aan gedacht maar ben eigenlijk niet bekend in Kasterlee en zodoende was het moeilijk om daar een gratis vergaderzaaltje te vinden met genoeg parkeergelegenheid. De bijeenkomst in Weelde zal normaal gezien éénmalig zijn en als er een nieuwe club komt zullen we ons best doen om een geschikt clublokaal in de buurt van Kasterlee te vinden.

We zullen eerst eens afwachten of er genoeg kandidaten zijn om een nieuwe club te kunnen starten en daarna zien we wel wat daarvoor de beste oplossingen zijn.

Link naar reactie
14 juni zijn wij niet in het land,maar de afloop van de vergadering zie ik wel alhier of stuur maar een mail.

veeel suc6 en hopelijk veeel geintresseerden.

Jammer dat je niet kunt komen. Ik hou je zeker op de hoogte van de afloop. Moest je op reis zijn dan wens ik je alvast een prachtige vakantie (misschien wel met de

Vespa). Groetjes !

Link naar reactie

Dat is nu het verschil tussen vroeger en nu, vroeger vormde je gewoon een club

onder beste maten en verder geen pottekijkers. Of een andere mogelijk was dat je gevraagd werd door de club waar je het meest mee optrok en dan nog eens goed gedoopt werd. Ik heb de indruk dat je tegenwoordig gewoon wat lidgeld ergens betaald en hopla, je zit in een club zonder te weten wie er allemaal in da clubke zit. Geloof mij, je moet zeker niet met veel zijn om runs of party's te organiseren

Link naar reactie

@bootboy : ik denk dat je een beetje te lang geslapen hebt ;-)

Je hebt enerzijds grote open clubs (officiëel, met statuten en bestuur etc), zoals bv Vespa Club Antwerpen en je hebt de oude stijl van clubs zoals vroeger. Veel van die oude clubs bestaan gewoon nog. (bv Speedboys...tegenwoordig slaat die 'speed' niet meer op hetzelfde als 20 jaar geleden)

Link naar reactie

zou ik ook wel willen weten

Kheb geen mail gehad,alhoewel ik er 1 gevraagd had met een soort verslag...

Ik ben wachtende

Link naar reactie
Dat is nu het verschil tussen vroeger en nu, vroeger vormde je gewoon een club

onder beste maten en verder geen pottekijkers. Of een andere mogelijk was dat je gevraagd werd door de club waar je het meest mee optrok en dan nog eens goed gedoopt werd. Ik heb de indruk dat je tegenwoordig gewoon wat lidgeld ergens betaald en hopla, je zit in een club zonder te weten wie er allemaal in da clubke zit. Geloof mij, je moet zeker niet met veel zijn om runs of party's te organiseren

haha, super. Hoe gaat zo'n doop dan in zijn werk?

Zit zelf met een hoopje vrienden met een vespa. We gaan ons zowiezo wel lid make van VCA, maar onze eigen vespavriendenkring zal toch roelen ;)

Als je erbij wil komen, moet je achteruit op je vespa zonder handen een pint ad fundum drinken ofzo...

of een ei bakken op het motorblok en het opeten...

je moet dus zowiezo een ongeval of een levensbedreigende ziekte hebben voor je erbij mag horen! Deze mag niet besmettelijk zijn!

btw, Antwerpen Roelt en al de rest is parking!

=> smo een mopke hé, voor de mensen zonder gevoel voor humor...

vooral voor de west-vlamingen :D:P => is dus weeral mopke...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...