Ga naar inhoud
Vespaforum.be

oprichting Vespa Club De Kempen


javanu

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
Mochten er interessante voorstellen zijn betreffende ons voorstel

Jawadde wat een zin zeg! Wat bedoel je nu eigenlijk? Wat is jullie voorstel? Toch niet het oprichten van dat clubke ofzo? En wat verwacht u van voorstellen? Organiseren van evenementen, ritjes of andere zaken? Is dit niet eerder iets voor het nieuwe bestuur i.p.v. hier die vragen te komen stellen. Je richt wel iets op maar je hebt zelf geen idee wat je gaat doen ofzo? Gaat precies een amusant clubke worden. ;-)

Ik ken er alvast ene in Grobbendonk die een gat in de lucht gaat springen want daar kan hij zeker zijn ei kwijt. LOL ;-)

Link naar reactie

Een voorstel: Je kan misschien als fungame tafelvoetbal organiseren maar dan de mannekes vervangen door vespamodellekes. Of je kan op een veld voetbal gaan spelen maar dan op de vespa. Je hebt hier toch al lang ervaring mee (volgens uw eerste post) dus dat kan misschien wel iets worden hé.

En ga je de club officieel maken (dus aansluiten bij vespa club België) of is dat een brug te ver?

Link naar reactie
Een voorstel: Je kan misschien als fungame tafelvoetbal organiseren maar dan de mannekes vervangen door vespamodellekes. Of je kan op een veld voetbal gaan spelen maar dan op de vespa. Je hebt hier toch al lang ervaring mee (volgens uw eerste post) dus dat kan misschien wel iets worden hé.

En ga je de club officieel maken (dus aansluiten bij vespa club België) of is dat een brug te ver?

Voetbal op Vespa's : misschien nog zo'n slecht idee niet !

Of de club officieel wordt zal van de leden afhangen en van de voorwaarden van Vespa Club België.

We zien wel, we hebben ten slotte niets te verliezen.

Link naar reactie

Om u een idee te geven van voetbal en vespa's: let vooral op het einde van het filmke op die kerel op zijn lambretta die het stadion komt binnengereden. ;-) Zo moet ge dat dus doen hé!

Link naar reactie

uhm ik wil mij nie moeien he maar "de Kempen" en Antwerpen da's wel een groot verschil zalle (A'pen zeggen zunne). Voorkempen en al die troep dat telt allemaal nie, tv Kempen (tegenwoordig RTV) ging over de 'echte' Kempen en da zal nie meer dan 20 km rond Meret geweest zijn. "In alle geval", leer eens het verschil maken tussen A'pen 't stad en de provincie; daar maak je veel 'provincianen' gelukkig mee ;-)

Link naar reactie
uhm ik wil mij nie moeien he maar "de Kempen" en Antwerpen da's wel een groot verschil zalle (A'pen zeggen zunne). Voorkempen en al die troep dat telt allemaal nie, tv Kempen (tegenwoordig RTV) ging over de 'echte' Kempen en da zal nie meer dan 20 km rond Meret geweest zijn. "In alle geval", leer eens het verschil maken tussen A'pen 't stad en de provincie; daar maak je veel 'provincianen' gelukkig mee ;-)

Ik zal me dan maar moeien zeker! ;-)

De vespa club antwerpen is niet alleen voor het stad maar is voor heel de provincie Antwerpen (en die is groot zenne!). De kempen vallen daar toch ook nog onder of scheiden die zich ook al af want dat is tegenwoordig wel een trent hé.

Link naar reactie

@Erix

Wat ik wel het probleem aan de provincie antwerpen vind is. Dat is dat de stad Antwerpen helemaal aan 1 uiterste van de provincie ligt. Dus ik kan me wel inbeelden dat sommige het stad als uitvalsbasis een beetje ver vinden...

Link naar reactie
@ Erix : maar niets belet hen van een clubke in de Kempen op te richten, me dunkt ?

Natuurlijk niet! Beweer ik ergens dat niemand dat mag doen?

Maar hier wordt precies de indruk gewekt of VCA enkel bestaat uit leden van 't stad en randgemeenten, wat dus helemaal niet zo is.

Link naar reactie
@Erix

Wat ik wel het probleem aan de provincie antwerpen vind is. Dat is dat de stad Antwerpen helemaal aan 1 uiterste van de provincie ligt. Dus ik kan me wel inbeelden dat sommige het stad als uitvalsbasis een beetje ver vinden...

Ocharme, ons landje is al zo klein en dan is alles nog te ver voor iedereen.

Je moet nog geen drie uur rijden, eender welke kant uit, en je bent in het buitenland. ;-)

Link naar reactie
ik ben toch benieuwd naar de plannen van Javanu ;)

zolang je die slogan onderaan uw profiel maar niet verloochend is't goed ;-)

ge moogt op uw 2 oren slapen ;))

Link naar reactie
@Erix

Wat ik wel het probleem aan de provincie antwerpen vind is. Dat is dat de stad Antwerpen helemaal aan 1 uiterste van de provincie ligt. Dus ik kan me wel inbeelden dat sommige het stad als uitvalsbasis een beetje ver vinden...

Ocharme, ons landje is al zo klein en dan is alles nog te ver voor iedereen.

Je moet nog geen drie uur rijden, eender welke kant uit, en je bent in het buitenland. ;-)

Ja erix, ik weet dat! Maar dat wil niet zeggen dat iedereen zo slim is als wij ;)

Link naar reactie

@ Erix:Ik snap niet wat hier het probleem is .Ge hebt hier in Antwerpen toch ook nog de speedboys buiten de vca . Als dien mens nu een club wil beginnen in de kempen kan die daarbuiten toch ook nog altijd lid zijn bij de vca of vespa club Gent ... Gij zijt toch ook in meerdere clubs .Wij spelen met een paar gasten ook met het idee een scooterclub alleen voor MODS op te richten .Wie zijn recht is dat om dan tegen mij te zeggen dat ik niet goe bezig ben .

Dat het idee rond gaat dat de vca alleen bevolkt wordt door mensen van Antwerpen en randgemeenten wordt vooral gecreeerd door dat de meeste activiteiten van de club zich daar ook afspelen ( wat geen verwijt is ).

Ik kan mij ook wel voorstellen als ge lid zijt van de vca en ge moet na ne club avond terug naar de kanten van Turnhout dat ge dat niet altijd ga zien zitten en na een paar pinten ,dan toch liever van dichter bij huis naar huis had willen rijden.

Ik denk dat een vespa club kempen wel een aanwinst zou kunnen zijn, alleen een vraag is dit dan voor heel de kempen of maar voor een stuk ervan want ik kan wel aan nemen dat als ge van de Limburgse kempen naar daar moet rijden ... of wordt vespa club kempen oost en vespa club kempen west ;)

Link naar reactie
@Erix

Wat ik wel het probleem aan de provincie antwerpen vind is. Dat is dat de stad Antwerpen helemaal aan 1 uiterste van de provincie ligt. Dus ik kan me wel inbeelden dat sommige het stad als uitvalsbasis een beetje ver vinden...

Ocharme, ons landje is al zo klein en dan is alles nog te ver voor iedereen.

Je moet nog geen drie uur rijden, eender welke kant uit, en je bent in het buitenland. ;-)

hoever moet gij rijden naar uw vespaclub?

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...