Ga naar inhoud
Vespaforum.be

oprichting Vespa Club De Kempen


javanu

Aanbevolen berichten

via deze weg zoek ik Vesparijders uit de regio's Turnhout, Herentals, Geel en Mol om in de maand juni ergens bijeen te komen en dit met de bedoeling om in de Kempen een Vespaclub op te richten. je kan mij bereiken op mijn e-mailadres (jacques.vannuenen@telenet.be) of op mijn gsm (0496/568274).

zelf heb ik een Vespa GTS 25Oie. en mijn vrouwke een GT 200. ik ben woonachtig in Weelde (boven Turnhout). ik ben zelf al 12 jaar voorzitter geweest van een grote vereniging (tafelvoetbal provincie Antwerpen) maar ben wegens blessures moeten stoppen. mijn nieuwe hobby is nu de Vespa en hier zou ik graag in clubverband en samen met andere leden van alles organiseren.

graag vele reacties !

Link naar reactie

moesten er mensen zijn die zin hebben om zich bij Vespa Club Brasschaat aan te sluiten, stuur maar een mailtje...

dit is zeker 15 km van Antwerpen en heeft dus zeker recht van bestaan, ik ben ook voorzitter van de Personeels vereniging bij ons op het werk en ik heb vorige week kennis gemaakt met de Vespa en wil hier nu meteen een Club oprichten omdat ik vind dat elke straat er 1 moet hebben. Tja als die mannen van de VCA dat kunnen kan dat niet moeilijk zijn hé en ik ben er zeker van dat ik het beter kan want als copicat kan je de fouten van een ander altijd verbeteren hé !

Bij deze ons motto : Minder wetten en meer vespawijven met dikke tetten !!!!

Link naar reactie

allez jules, gij wilt een ne concurrent worden van de Vespa Club Ekeren of hoe zit da? van de mannen van de Donk en Mariaburg blijfde af hé!

Link naar reactie

Voila, Vespa club Hoevenen is ook al opgericht, met 4 leden van de VCA die op 200 meter van elkaar wonen. :)

Link naar reactie

alle gekheid op een stokje, ik vind het tochwel een beetje zuur voor de mensen die al jaar en dag met vespa's bezig zijn en de moeite dan om een vespaclub op te richten vanuit pure toewijding concurrentie krijgen van opportunisten die omdat ze bv door blesuren van het tafelvoetballen (!?) plots beslissen om een graantje mee te pikken van de hype...

Sluit u gewoon aan bij VCA en laat de groep nog groeien zou ik zeggen, daar heeft iedereen iets aan ipv voor (misschien onbewust) verdeeldheid te zorgen...

Link naar reactie

Als die mens een club wilt beginnen in de kempen is dat zijn goe recht , vespaclub Gent ligt toch ook maar op ong. 60 km van Antwerpen. Hebben die dan ook geen recht om te bestaan.Hype ,hype , vespista toen gij 20 jaar geleden uwe eerste vespa kocht was er ook een vespa hype .

Greetz Quick

Link naar reactie

Ik heb mijn eerste Vespa gekocht nadat ik het virus via mijn familie in Sicilïe had gekregen en niet zoals als die wannabee mods die toevallig naar Quadrophenia hadden gezien, dat waren toen de mannen die de hype volgden het beste bewijs daarvan is het feit dat je van die mannen bijna niemand nog tegenkomt !

Ge weet wel die losertjes die toen der tijd kwaad waren op mij omdat ik met mijn vespa op tv kwam en de clou was dan nog dat den opper-eikel zelf nog ineens gene vespa had, maar die wel de pretentie had om te beslissen wie erbij hoorde en wie niet!

Dus breek mij de bek niet open over hype's, ik was ZEKER GEEN volger destijds en nu nog niet !

De kempen maken volgens mij nog altijd deel uit van Antwerpen en toen de Fox destijds met de Antwerpse Vespa vrienden afkwam was jij trouwens één van de eersten die hier opmerkingen over had...

Link naar reactie

Om te beginnen : bedankt voor de reacties (goed of slecht). Ik wou toch even iets rechtzetten; het was nooit onze bedoeling om leden van andere clubs weg te halen of om tweestrijd te zaaien. Wij zijn al van vorig jaar in de zomer bezig met dit idee omdat aan onze kanten blijkbaar verschillende Vesparijders zijn die graag zouden aansluiten bij een club om aan evenementen deel te nemen. Het grote probleem voor de meeste onder ons is de grote afstand van de bestaande clubs (Antwerpen en Hasselt). Als wij voor een bijeenkomst of vergadering al tussen de 100 en 150 km moeten rijden (over en weer) is dat toch wel iets om over na te denken. Het is en blijft een feit dat wij midden tussen Antwerpen en Hasselt zitten met een vrij groot potentieel aan Vesparijders (geschat tussen de 50 en de 100) en zodoende zijn we op het idee gekomen om zelf te starten met een club. Samenwerking met een bestaande club sluiten wij absoluut niet uit maar ik hoop dat er van jullie kant toch enig begrip is voor onze situatie.

Ikzelf ben zeker niet over één nacht ijs gegaan : ik ben 51 jaar en heb toch al redelijk wat ervaring met verenigingen en daarom heb ik het initiatief genomen om iets te ondernemen.

Nog eens : het is nooit onze bedoeling geweest om iemand tegen zijn schenen te schoppen !

Onze oprechte excuses mocht dit zo zijn overgekomen.

Hopelijk krijgen we nog positieve reacties want die zijn er via e-mail toch al verschillende binnen gekomen en waarvoor dank bij deze !

groeten,

Javanu

Link naar reactie
Als wij voor een bijeenkomst of vergadering al tussen de 100 en 150 km moeten rijden (over en weer) is dat toch wel iets om over na te denken.

Javanu

Amaai bijna 100 km rijden (heen en terug), dat is toch wel net wat verder dan rond de kerktoren met uwe vespa op zondag en enkel als het zonneke schijnt want anders durf ik niet buiten komen want dan wordt ik nat!!!

Ik richt bij deze een 'ronddekerktorenrijders' vespaclub op. VC "RDKT" (RondDeKerkToren). Woehahahahahahahaha

@ Vespista:

We kunnen misschien ook VC "De Voorkempen" oprichten want daar horen wij bij als Brasschatenaars. De Voorkempen is toch niet hetzelfde als Antwerpen en zeker niet als de Kempen. ;)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...