fajes Geplaatst: 26 april 2008 Delen Geplaatst: 26 april 2008 we zijn er aan begonnen mijne ratbike. originele lak, alle blutsen en builen blijven aanwezig. wat echt kapot was wordt vervangen. het is een motovespa sprint, uit alicante volgens de nrplaat. dat zachte weer is echt wel een zaligheid voor het gevoelige vespastaal, nergens zijn er doorroestingen, gaten of ander zulks kwaad! een perfecte basis dus voor een rat (de enige context waarin ik dit woord graag uitspreek...)! ik zal er dadelijk nog wa fotokes bijvoegen (blij cultje?) Link naar reactie
Dr Who Geplaatst: 26 april 2008 Delen Geplaatst: 26 april 2008 Die sticker is goud waard op zo'n bike, die blijft er toch wel op zeker? Link naar reactie
Jelle Geplaatst: 26 april 2008 Delen Geplaatst: 26 april 2008 schitterende sticker! Link naar reactie
nero Geplaatst: 26 april 2008 Delen Geplaatst: 26 april 2008 Echt speciaal met die rode rubbers en handvatten, en diene sticker natuurlijk (Alhoewel ik die slang nog iets liver zie dan Paul Severs zijnen kop). Groetjes, nero. Link naar reactie
Black PX Geplaatst: 26 april 2008 Delen Geplaatst: 26 april 2008 Heeft Paul Severs zelfs fans in Alicante??? maar een tof machientje veel succes ermee. Link naar reactie
vespaleek Geplaatst: 26 april 2008 Delen Geplaatst: 26 april 2008 vraagske ; als een vespa uit Vietnam of Indonesie komt wordt die al vlug "curryscooter" genoemd. is deze dan een paella scooter? :-) graptje hé Fajes. (goe bezig man) Domi. Link naar reactie
Cult Geplaatst: 26 april 2008 Delen Geplaatst: 26 april 2008 merci voor de foto's...hehe... Super Vespa maat,veel plezier ermee!!! Link naar reactie
fajes Geplaatst: 26 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 26 april 2008 die rubbers zaten er origineel blijkbaar op, helemaal opgekuist en eens met vaseline ingevet. ziet er echt wel cool uit vind ik. awel domi, if it's paella it's quality! echt wel bijzonder goed geconserveerd. jimmy frey ging zelfs naar zarragoza! Link naar reactie
vespaleek Geplaatst: 26 april 2008 Delen Geplaatst: 26 april 2008 amai ni,het was "de stad van zijn dro-o-men" Link naar reactie
fajes Geplaatst: 27 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 27 april 2008 ik zoek dus ook nog de rubber voor rond het handschoenkastje, alles voor de rempedaal (buiten de pedaal, die heb ik), het achterremcontact,... Link naar reactie
B-MAN Geplaatst: 28 april 2008 Delen Geplaatst: 28 april 2008 ik kan je hiermee niet helpen, maar vanaf nu ben ik ook een Severs-fan. Knappe scoot! Link naar reactie
renoretro Geplaatst: 28 april 2008 Delen Geplaatst: 28 april 2008 alles voor uw remdinges heb ik liggen. Vgr nico Link naar reactie
fajes Geplaatst: 29 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 29 april 2008 en wederom hebt u een mailtje ontvangen! Link naar reactie
EriX Geplaatst: 29 april 2008 Delen Geplaatst: 29 april 2008 Mooi, mooi , weer eentje extra op de baan. Oh neen weeral wat fijn stof extra. LOL En gaat die 'Rat' ook deftig vlammen, wat ga je eronder steken? Bij zo'n machientje past toch wel op zijn minst een knaller van een uitlaat hé. ;-) Tip: ik heb nog een verroeste Sito+ die lekker veel lawaai maakt. Iedereen kijkt je constant na als je daar ergens mee rondrijdt (en ja, ik spreek uit ondervinding) ;-) Link naar reactie
fajes Geplaatst: 29 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 29 april 2008 er komt momenteel ne standaard 200 onder mét een sito+. naderhand kan er aan dat 200tje nog wel wa gekieteld worden... ;-) Link naar reactie
fastpx Geplaatst: 29 april 2008 Delen Geplaatst: 29 april 2008 zoek de fout ... .restauratie >< rat-bike... ..;-) Sticker zeker behouden hé... Mike Link naar reactie
fajes Geplaatst: 29 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 29 april 2008 het restauratie gedeelte houdt in: het in elkaar steken... ;-) Link naar reactie
fajes Geplaatst: 14 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 14 mei 2008 eindelijk is het moeilijkst te vinden onderdeel opgedoken!! de chokehendel en bijhorend stukje!! het systeem is hetzelfde als bij een pk50s maar ongeveer 1/4 groter. a pain in the arse om te vinden dus. maar dankzij juan jimenez, een spaanse scooterist en scootering magazine is het vermiste onderdeel opgedoken!!! we zijn weer een stap verder dus! aan iedereen die van zin is ooit misschien dit model van motovespa aan te schaffen, zorg ervoor dat de choke er volledig bij is of ge zijt gepo*pt... Link naar reactie
fajes Geplaatst: 2 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2008 weet er iemand of dat bij een TX200 (normaal bij ons gekend al GS200) achteraan aan de aansluiting van de achterem deze hetzelfde is als bij een gewone PX of dat het is zoals bij een T5? Link naar reactie
fajes Geplaatst: 3 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 3 juni 2008 niemand een gedacht van? Link naar reactie
fastpx Geplaatst: 4 juni 2008 Delen Geplaatst: 4 juni 2008 Bij mijn GS was da zoals een PX. Link naar reactie
fajes Geplaatst: 5 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 5 juni 2008 merci ket! anders moest ik nog zo'n conversie kabel bestellen. Link naar reactie
fajes Geplaatst: 9 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 9 juni 2008 voila de choke en kabel steken erin! het moeilijkst te vinden onderdeel tot nu toe! trekt heel hard op dat van een pk maar het is zeker niet hetzelfde!! Link naar reactie
Speedracer Geplaatst: 9 juni 2008 Delen Geplaatst: 9 juni 2008 Ik 'denk' dat het doorvoerrubber voor de benzineleiding met de verkeerde kant naar binnen in't frame zit... als het dat is dat je kan zien op de foto tenminste. Die zitten met het langste stuk naar buiten, langs de cilinder. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.