Ga naar inhoud
Vespaforum.be

de motovespa rat


fajes

Aanbevolen berichten

Past dat treetje op een gl? Anders heb ik wel interesse!

natuurlijk, frame is eigenlijk hetzelfde vanachter. moet wel opnieuw gechromeerd worden. wel nog nooit op een andere scooter gezien!

Link naar reactie

tja, het ging te goed... bij het terugkomen van oysterboom is de motor vastgelopen op den boomsesteenweg. so you see, there is no such thing as a low budget 'resto'... dus nu is de motor volledig aan de beurt. keep you updated.

Link naar reactie

neenee, het rekje blijft. die vind je hier bijna niet. in spanje wel, maar meestal in bedenkelijke staat. nieuw (repro) vind je in spanje bij www.scooterclasico.com

.

het achtertreetje is een zeldzaam accessoire voor een spaanse nrplaat.

en eigenlijk zit ik nog redelijk low budget, maar de motor zal nu ook weer een aardige duit gaan kosten... :(

Link naar reactie
tja, het ging te goed... bij het terugkomen van oysterboom is de motor vastgelopen op den boomsesteenweg. so you see, there is no such thing as a low budget 'resto'... dus nu is de motor volledig aan de beurt. keep you updated.

'k Heb het u al gezegd hé, ge wou ne rat, ge hebt ne rat... . ;-).

Btw, heb zaterdagnacht wel niks van die cassoulet gezien...broeoeoeoeoewahhh

Link naar reactie
tja, het ging te goed... bij het terugkomen van oysterboom is de motor vastgelopen op den boomsesteenweg. so you see, there is no such thing as a low budget 'resto'... dus nu is de motor volledig aan de beurt. keep you updated.

En maar ni willen luisteren hé, jaja dat rijdt nog wel, ik riskeer het wel en dat nadat de motor de zaterdag al een waarschuwing had gegeven dat 'em er gene zin meer in had...

En lap nog geen 5 minuten vertrokken de zondag en Tony kreeg al telefoon dat ge in panne stond. Je had beter niet meer gereden want nu is er misschien meer schade hé. Hopelijk is het niet te ernstig en kunt ge snel terug bollen met uwe 'RAT'. ;-)

En om op zijn Duits te eindigen, broeoeoeoeoewahhh (minstens voor 1 uur) LOL

Link naar reactie
  • 1 maand later...

vandaag dan toch maar een LML 150 blok gekocht om eronder te zwieren... straks eens beginnen te kloten want de electrics zijn lichtelijk anders dan die van een px blok.

Link naar reactie
  • 4 weken later...

na een paar honderd km's met de LML150 eronder en een simonini uitlaat moet ik zeggen dat ik er eigenlijk wel tevreden van ben. ik heb wel de electrics van een PX gebruikt ipv die twee aparte bakjes van een LML.

alleen het inhouden (rodage...) is moeilijk hé!

Link naar reactie
  • 2 weken later...

nu tijdens de rodage geeft de teller iets van een 90 aan, ik heb hem wel nog geen enkele keer lang opengetrokken.

de uitlaat was wel een grote verbetering t.o.v. het origineel LML potje.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...