fajes Geplaatst: 3 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 3 juli 2008 Past dat treetje op een gl? Anders heb ik wel interesse! natuurlijk, frame is eigenlijk hetzelfde vanachter. moet wel opnieuw gechromeerd worden. wel nog nooit op een andere scooter gezien! Link naar reactie
fajes Geplaatst: 7 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 7 juli 2008 tja, het ging te goed... bij het terugkomen van oysterboom is de motor vastgelopen op den boomsesteenweg. so you see, there is no such thing as a low budget 'resto'... dus nu is de motor volledig aan de beurt. keep you updated. Link naar reactie
Laurus Geplaatst: 7 juli 2008 Delen Geplaatst: 7 juli 2008 Maar dat rekje van de laatste foto gaat dus niet weg? In mijn topic is iets heel anders te zien? Ik ga me toch aan een lowbudget resto wagen:P Link naar reactie
fajes Geplaatst: 7 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 7 juli 2008 neenee, het rekje blijft. die vind je hier bijna niet. in spanje wel, maar meestal in bedenkelijke staat. nieuw (repro) vind je in spanje bij www.scooterclasico.com . het achtertreetje is een zeldzaam accessoire voor een spaanse nrplaat. en eigenlijk zit ik nog redelijk low budget, maar de motor zal nu ook weer een aardige duit gaan kosten... Link naar reactie
fastpx Geplaatst: 7 juli 2008 Delen Geplaatst: 7 juli 2008 tja, het ging te goed... bij het terugkomen van oysterboom is de motor vastgelopen op den boomsesteenweg. so you see, there is no such thing as a low budget 'resto'... dus nu is de motor volledig aan de beurt. keep you updated. 'k Heb het u al gezegd hé, ge wou ne rat, ge hebt ne rat... . ;-). Btw, heb zaterdagnacht wel niks van die cassoulet gezien...broeoeoeoeoewahhh Link naar reactie
fajes Geplaatst: 7 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 7 juli 2008 die was nochtans heel goe ket! broeoeoeoeoewahhh Link naar reactie
EriX Geplaatst: 8 juli 2008 Delen Geplaatst: 8 juli 2008 tja, het ging te goed... bij het terugkomen van oysterboom is de motor vastgelopen op den boomsesteenweg. so you see, there is no such thing as a low budget 'resto'... dus nu is de motor volledig aan de beurt. keep you updated. En maar ni willen luisteren hé, jaja dat rijdt nog wel, ik riskeer het wel en dat nadat de motor de zaterdag al een waarschuwing had gegeven dat 'em er gene zin meer in had... En lap nog geen 5 minuten vertrokken de zondag en Tony kreeg al telefoon dat ge in panne stond. Je had beter niet meer gereden want nu is er misschien meer schade hé. Hopelijk is het niet te ernstig en kunt ge snel terug bollen met uwe 'RAT'. ;-) En om op zijn Duits te eindigen, broeoeoeoeoewahhh (minstens voor 1 uur) LOL Link naar reactie
Gette Geplaatst: 8 juli 2008 Delen Geplaatst: 8 juli 2008 Ik weet anders nog wel een 80 blokske liggen Link naar reactie
fastpx Geplaatst: 8 juli 2008 Delen Geplaatst: 8 juli 2008 Ik weet anders nog wel een 80 blokske liggen Een 80 blokske???? BROEOEOEWAAAAHHHHHH Link naar reactie
fajes Geplaatst: 8 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 8 juli 2008 idd, broeoeoeoeoeoeoewwwaaaahhh!!!! Link naar reactie
EriX Geplaatst: 8 juli 2008 Delen Geplaatst: 8 juli 2008 LOL! Dat gaat dus precies nog lang nazinderen (zowel dat blokske als die kotser). ;-) Link naar reactie
fajes Geplaatst: 23 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 23 augustus 2008 vandaag dan toch maar een LML 150 blok gekocht om eronder te zwieren... straks eens beginnen te kloten want de electrics zijn lichtelijk anders dan die van een px blok. Link naar reactie
Cult Geplaatst: 23 augustus 2008 Delen Geplaatst: 23 augustus 2008 nice succes alvast!! Link naar reactie
fajes Geplaatst: 23 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 23 augustus 2008 merci, sebiet wa vloeken en zo van die dingen en dan denk ik dat em straks de baan op ga. roderen dus... Link naar reactie
mr160 Geplaatst: 23 augustus 2008 Delen Geplaatst: 23 augustus 2008 succes met inhouden! Link naar reactie
Laurus Geplaatst: 23 augustus 2008 Delen Geplaatst: 23 augustus 2008 Hoeveel scheelt dat nou, zo'n LML blokje? In topsnelheid bijvoorbeeld en optrekken? En hoe is zo'n blokje nu in vergelijking met een px200 blokje? Link naar reactie
fajes Geplaatst: 23 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 23 augustus 2008 da kan ik nog niet zeggen hé... hij steekt eronder, rijdt, maar ik moet hem nog afstellen. Link naar reactie
fajes Geplaatst: 17 september 2008 Auteur Delen Geplaatst: 17 september 2008 na een paar honderd km's met de LML150 eronder en een simonini uitlaat moet ik zeggen dat ik er eigenlijk wel tevreden van ben. ik heb wel de electrics van een PX gebruikt ipv die twee aparte bakjes van een LML. alleen het inhouden (rodage...) is moeilijk hé! Link naar reactie
fajes Geplaatst: 20 september 2008 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2008 een fotoke... Link naar reactie
embrace Geplaatst: 20 september 2008 Delen Geplaatst: 20 september 2008 ben toch ook van plan van binne enkele maanden een lml blokske onder mijn spel te hangen , prijs kwaliteit lijkt me dat een goeie aankoop. ben wel wa benieuwd naar de top van den uwe Link naar reactie
fajes Geplaatst: 30 september 2008 Auteur Delen Geplaatst: 30 september 2008 nu tijdens de rodage geeft de teller iets van een 90 aan, ik heb hem wel nog geen enkele keer lang opengetrokken. de uitlaat was wel een grote verbetering t.o.v. het origineel LML potje. Link naar reactie
embrace Geplaatst: 30 september 2008 Delen Geplaatst: 30 september 2008 misschien zal ik dan toch kiezen voor de 200 cc Link naar reactie
Scooterboy Geplaatst: 30 september 2008 Delen Geplaatst: 30 september 2008 Het originele LML potje is restricted. Vergeet ook je sproeiers niet te veranderen en je luchtfilter te ontdoen van de extra filter.Dan pas gan ze echt goed door... Link naar reactie
fajes Geplaatst: 30 september 2008 Auteur Delen Geplaatst: 30 september 2008 @embrace: hij blijft natuurlijk niet standaard... @scooterboy: het is nog een LML150, geen nieuwe 125. Link naar reactie
Scooterboy Geplaatst: 30 september 2008 Delen Geplaatst: 30 september 2008 Weet ik... . maar als je een losse lml 150 motor koopt zijn deze ook "beperkt" in prestaties. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.