Ga naar inhoud
Vespaforum.be

De LML Star 125


fastpx

Aanbevolen berichten

Ik moet toch nooit zo'n LML hebben. Voor mij niets dan het origineel ook al is hij goedkoper en mogelijk beter afgewerkt.

Haha, den helft van uwe PX is gefabriceerd door LML...

Link naar reactie
Al die milieunormen. Door de verplichte katalysatoren en geluid dempend materiaal krijgen de motoren meer tegendruk en gewicht wat het verbruik alles behalve tegoed komt.

Greetz

Blijkbaar is het lml toch gelukt om het te doen, reedvalve is zowiezo zuiniger dan krukas inlaat

Link naar reactie
Komt er nu ook een LML forum of komen de berichten van deze "net niet Vepsa liefhebbers" hier ook op het VESPAforum? :-)

De Antwerpse LML Vrienden ?

De Antwerpse Vespa Vrienden, wie, wat, waarom en waar zijn ze? U kan het binnenkort allemaal lezen in de Flair. :-)

Link naar reactie

RVD, het plamuurwerk is doorgaans heel goed. Scooter ziet er vaak zo mooi uit dat je echt op je tanden moet bijten om die niet te kopen. Nu staat er weer zo´n mooie Lambretta op E-Bay from the backstreets in Vietnam. In elkaar gestoken door Latjepietjhang. Ziet er wel goed uit voor 2.150 Euro verzending inbegrepen. Voor die prijs koop je geen wrak en kan je die niet compleet restaureren. Maar zoals bij Speedracer zijn verhaal, je kan er wel elk moment mee op je smoel smakken omdat een framebuis doorplooit...

http://cgi.benl.ebay.be/Fully-Restored- ... dZViewItem

Er staan ook Vespas op van hem voor ca. 1.400 Euro, zien er ook fantastisch uit...

Link naar reactie

Ga je voor een LML even veel geld krijgen als je hem na enkele jaren wil/moet verkopen (om welke reden dan ook: aanschaf krachtiger model, geen goesting meer, garage te klein) als voor een Italiaanse Vespa?

En reageer nu niet dat een Vespa geen investering is (weet ik), 't is gewoon een praktische bedenking...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...