fastpx Geplaatst: 11 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 11 maart 2008 Ik moet toch nooit zo'n LML hebben. Voor mij niets dan het origineel ook al is hij goedkoper en mogelijk beter afgewerkt. Haha, den helft van uwe PX is gefabriceerd door LML... Link naar reactie
Ar Geplaatst: 11 maart 2008 Delen Geplaatst: 11 maart 2008 En de financiele link is ook duidelijk... http://www.indianexpress.com/res/web/pI ... 27033.html Link naar reactie
Ar Geplaatst: 11 maart 2008 Delen Geplaatst: 11 maart 2008 En ook bij: http://www.sdnscootershop.be/ http://www.legendsbike.be/ Link naar reactie
WatchOut Geplaatst: 11 maart 2008 Delen Geplaatst: 11 maart 2008 Komt er ook een 200cc? Link naar reactie
stanman Geplaatst: 11 maart 2008 Delen Geplaatst: 11 maart 2008 Komt er ook een 200cc? denk niet dat ze de euro 3 norm hiermee halen Link naar reactie
Speedracer Geplaatst: 11 maart 2008 Delen Geplaatst: 11 maart 2008 En ook bij:http://www.sdnscootershop.be/ http://www.legendsbike.be/ en http://www.scooterservice.be/ Link naar reactie
Marnix_Vespito Geplaatst: 11 maart 2008 Delen Geplaatst: 11 maart 2008 Al die milieunormen. Door de verplichte katalysatoren en geluid dempend materiaal krijgen de motoren meer tegendruk en gewicht wat het verbruik alles behalve tegoed komt. Greetz Link naar reactie
stanman Geplaatst: 11 maart 2008 Delen Geplaatst: 11 maart 2008 Al die milieunormen. Door de verplichte katalysatoren en geluid dempend materiaal krijgen de motoren meer tegendruk en gewicht wat het verbruik alles behalve tegoed komt.Greetz Blijkbaar is het lml toch gelukt om het te doen, reedvalve is zowiezo zuiniger dan krukas inlaat Link naar reactie
Marnix_Vespito Geplaatst: 11 maart 2008 Delen Geplaatst: 11 maart 2008 Piaggio kon de px gewoonweg niet meer produceren, ze verkochten hem aan een bijna kif-kif prijs. Door de lage lonen in azie kan lml de px met winst goedkoper en beter maken. Greetz Link naar reactie
rvd Geplaatst: 12 maart 2008 Delen Geplaatst: 12 maart 2008 Vandaag heb ik de LML ook in het echt gezien bij de verdeler te Brugge, http://www.scooterservice.be, mooie machines ! Een degelijk alternatief voor de PX. Link naar reactie
MauriceS Geplaatst: 13 maart 2008 Delen Geplaatst: 13 maart 2008 Komt er nu ook een LML forum of komen de berichten van deze "net niet Vepsa liefhebbers" hier ook op het VESPAforum? :-) Link naar reactie
vettige swa Geplaatst: 14 maart 2008 Delen Geplaatst: 14 maart 2008 LML? geef mij maar nen orginele vespa en gene curry vind ze duur om gene vespa te zijn, waar is de trots van het vespalabel pasta van de aldi Link naar reactie
vettige swa Geplaatst: 14 maart 2008 Delen Geplaatst: 14 maart 2008 Ik moet toch nooit zo'n LML hebben. Voor mij niets dan het origineel ook al is hij goedkoper en mogelijk beter afgewerkt. Haha, den helft van uwe PX is gefabriceerd door LML... pasta van den aldi, da zegt genoeg Link naar reactie
EriX Geplaatst: 14 maart 2008 Delen Geplaatst: 14 maart 2008 Komt er nu ook een LML forum of komen de berichten van deze "net niet Vepsa liefhebbers" hier ook op het VESPAforum? :-) De Antwerpse LML Vrienden ? De Antwerpse Vespa Vrienden, wie, wat, waarom en waar zijn ze? U kan het binnenkort allemaal lezen in de Flair. :-) Link naar reactie
Mod66 Geplaatst: 14 maart 2008 Delen Geplaatst: 14 maart 2008 RVD, het plamuurwerk is doorgaans heel goed. Scooter ziet er vaak zo mooi uit dat je echt op je tanden moet bijten om die niet te kopen. Nu staat er weer zo´n mooie Lambretta op E-Bay from the backstreets in Vietnam. In elkaar gestoken door Latjepietjhang. Ziet er wel goed uit voor 2.150 Euro verzending inbegrepen. Voor die prijs koop je geen wrak en kan je die niet compleet restaureren. Maar zoals bij Speedracer zijn verhaal, je kan er wel elk moment mee op je smoel smakken omdat een framebuis doorplooit... http://cgi.benl.ebay.be/Fully-Restored- ... dZViewItem Er staan ook Vespas op van hem voor ca. 1.400 Euro, zien er ook fantastisch uit... Link naar reactie
prince.coxson Geplaatst: 14 maart 2008 Delen Geplaatst: 14 maart 2008 + zo'n kleine 1000 euro's douanetaksen niet vergeten. Als je dan de optelsom maakt kun je je al bijna een "Belgisch"-gerestaureerde Vespa/Lambretta aanschaffen. Link naar reactie
Speedracer Geplaatst: 15 maart 2008 Delen Geplaatst: 15 maart 2008 en 2000km later: Link naar reactie
Yves px Geplaatst: 15 maart 2008 Delen Geplaatst: 15 maart 2008 Als ge dat ziet zou ge toch wel beginnen wenen zeg. Stel u voor dat het u overkomt. Link naar reactie
Bulldog Geplaatst: 15 maart 2008 Delen Geplaatst: 15 maart 2008 Als ge dat ziet zou ge toch wel beginnen wenen zeg. Daar ga ik nu 's volmondig mee akkoord zie. Link naar reactie
fastpx Geplaatst: 17 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 17 maart 2008 Euh...mis ik hier iets? Link naar reactie
fajes Geplaatst: 17 maart 2008 Delen Geplaatst: 17 maart 2008 Euh...mis ik hier iets? leg uit, vertel? Link naar reactie
Mahieu Geplaatst: 17 maart 2008 Delen Geplaatst: 17 maart 2008 zaterdag bij Jan te Nieuwrode(www.classicscooter.be) een testritje gemaakt met een nieuwe LML Star 125, zeer goed bevonden en perfect afgewerkt een echte aanrader groeten Luc Link naar reactie
VESPA17 Geplaatst: 18 maart 2008 Delen Geplaatst: 18 maart 2008 Ziet er een mooi machientje uit Grtz Link naar reactie
Pablo Sirenzo Geplaatst: 24 maart 2008 Delen Geplaatst: 24 maart 2008 Ga je voor een LML even veel geld krijgen als je hem na enkele jaren wil/moet verkopen (om welke reden dan ook: aanschaf krachtiger model, geen goesting meer, garage te klein) als voor een Italiaanse Vespa? En reageer nu niet dat een Vespa geen investering is (weet ik), 't is gewoon een praktische bedenking... Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.