Ga naar inhoud
Vespaforum.be

De LML Star 125


fastpx

Aanbevolen berichten

bij mij +/- 3.1 liter/100 km (als ik me een beetje aan de verkeersregels houd tenminste)

Hey Joene, heb jij uw zijspiegels er allebei zelf afgehaald? En waar heb je zo'n spiegel gevonden om onderaan uw voorschild te bevestigen? Is dat trouwens ni te lastig jongens, zonder zijspiegels rijden, zo altijd uw nek moeten draaien om af te slaan of voorbij te steken...nuja, tis wel mooier vind ik zonder zijspiegels...die hadden wat lager mogen zijn, tzijn precies twee enorme voelsprieten zo

Link naar reactie
Hey Joene, heb jij uw zijspiegels er allebei zelf afgehaald? En waar heb je zo'n spiegel gevonden om onderaan uw voorschild te bevestigen? Is dat trouwens ni te lastig jongens, zonder zijspiegels rijden, zo altijd uw nek moeten draaien om af te slaan of voorbij te steken...nuja, tis wel mooier vind ik zonder zijspiegels...die hadden wat lager mogen zijn, tzijn precies twee enorme voelsprieten zo

Fajes schreef het al, mijn spiegeltje komt van bij SIP (Art.-nr. 61010000).

Nee is niet lastig. Af en toe je hoofd bewegen kan geen kwaad. Trouwens owv de lage(re) snelheid van een vespa/LML heb je toch tijd om rond te kijken en te genieten ! Het is even wennen in het begin maar in elk geval trilt hij minder of zelfs helemaal niet in vergelijking met de spiegels bovenaan.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...