Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Wat zit er in je handschoenenvakje?


Bulldog

Aanbevolen berichten

bij mij een groten hamer voor als ik een dax tegen kom...

Link naar reactie

een zonnebril , zonnecreme, basisgereedschap, bus tweetakt olie, keukenhanddoek om zadel droog te maken en een zacht vodje om er daarna nog eens over te gaan , papieren van de vespa, een U slot , 2 rekkers om van alles te bevestigen op de vespa 1 reserve bougie en een paar reservelampjes en das alles.( allee dat denk ik toch , kzal strak nog wel eens een kijkje nemen of ik niks overgeslagen ben.) :)

Link naar reactie
hey nero...ik lees tussen de lijntjes door dat U vrouw nog steeds niet meeleest op het vespaforum.be !!!

daar mag zéér stilletjesaan eens verandereing in komen

@ Schelmke:

Het is niet omdat u vrouw alles meeleest dat dit ook bij iedereen zo moet zijn hé!

Link naar reactie
hey nero...ik lees tussen de lijntjes door dat U vrouw nog steeds niet meeleest op het vespaforum.be !!!

daar mag zéér stilletjesaan eens verandereing in komen

@Kenny: het is mijn vrouw die op het idee kwam van rustinekes. Als ik tussen de lijntjes lees vertelt dit waarschijnlijk meer over jouw vrouw dan over die van mij... Groetjes, nero.

ps: al vorderingen gemaakt met je gs?

Link naar reactie

Heren, en dames, alstublieft, 't is nog maar net één weekje geleden dat diene chirurg zijn scalpel twee keer in mijn buik hefet gezet. Mij zo doen lachen is al te pijnlijk.

Moest me hier zien zitten daarnet met mijn handjes op die sneetjes en maar schuddebuiken, onderwijl krampachtig mijn smoelwerk vertrekkend van de pijn ...

Link naar reactie

Een slot , een hesje , papieren(neem ik wel mee als ik hem achterlaat!) , een vodje voor als ik bv bij het tanken of zo wat gemorst heb .

Bij lange ritten zit er soms een fles drinken in en wat snoepgoed :P , gsm-houder zodat ik af en toe kan zien of ik geen oproepen gemist heb .

Tijdens het toeren ook mijn portefeuille..dan hoef ik die niet te zoeken bij het tanken.

In de winter een vodje voor het scherm af te vegen aan de rode lichtjes :) .

In deze periode heb ik ook meestal een sleutelset en een bus teflonspray mee..vooral tijdens vriesperiodes! Tevens ook fietsledlampjes voor bij slechte zichtbaarheid of bv als mijn achterlicht het heeft laten afweten.

Mvg

Link naar reactie
Aaaah, het bakske onder het zadel ! Dat is andere koek :

* zo'n bandenreparatiesetje

* fleske WD 40

* reservepaar handschoenen

* regenbroek

* een vod (heeter hier iemand een vod ?)

* fluo vestje nog nief in de plastiek

* vespa tshirtje

* en een petje...

en een houten balk om over de trottoir te geraken :)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...