Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Wat zit er in je handschoenenvakje?


Bulldog

Aanbevolen berichten

Ben nu 's curieus. Wat stoppen jullie in jullie brievenbus/handschoenenvak/etc. van jullie Vespa? Kleding, gereedschap, eten, whatever... Som het op!

Ik zal zelf beginnen: in de mijne zit momenteel enkel het gelijkvormigheidsattest, maar da gaat er ook direct uit zodra em de garage uit is en mijn plak erop hangt :-)

Link naar reactie

Gereedschap(standaard + eigen multitool), beetje geld in portemonnaie, zonnebril in doos en, tot 9 dagen geleden 1 tot 3 pakjes sigaretten, voortaan géén sigaretten meer en hopelijk blijft dat zo. In de GTS + ABS krijg je vooraan niet veel in hoor.

Sloten en kettingen zitten in ad-hoc hoesjes in de 'pet-carrier' alwaar ook mijn thermosfles ondergebracht kan worden, + regenbroek en extra windstoppers.

Link naar reactie
Khem zelf geen handschoenbakje...handschoenen en bakjes zijn voor watjes... :D

Of voor mensen die graag met hun helm en handschoenen rondzeulen als ze efkes gaan winkelen, en dan als ze terug thuis zijn, uitvinden dat den helft van hun boodschappen in dat zakje zat dat onderweg gescheurd is ;-)

In mijn handschoenkastje:

een zwembroek, handdoek en teensletsen, voor als het regent en daarbij nog zonnecreme voor als de zon schijnt :-)

Link naar reactie

Mijn molleke en wa ander speelgoed, en nen hoop reserve batterijkes ;-)) Kwestie da mijne vespa genoeg trilt tijdens 't rijden e.. hahahahaa

En ook nog een doos kleenex, zweepke, handboeien...

En ne pot vaseline (voor als ik mijne gaskabel aftrek en moe laten vervangen) hahahaaaa

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...