Ga naar inhoud
Vespaforum.be

vrijdag 25 jan 2008 den dorpel


bob

Aanbevolen berichten

@iedereen: LOL en nee nee schrik heb ik ni, tijd om te komen spijtig genoeg ook ni tothiertoe maar wacht maar... op'n avond sta ik daar (zal de agenda nog eens checken wanneer ik wel eens kan) ! waarsch krijg ik mijn beest niet op zijn poot of valt mijn motor uit terwijl iedereen er op staat te zien, dan weten jullie ineens dat ik het ben :-)

G's

Hilde

ps altijd welkom op de preselecties van latent talent in Kavka en Petrol op 1 en 2 febr

Link naar reactie

@Heinie: Van die mannen moet ge gene schrik hebben, ik heb ze al wa getemd en nu bijten ze teminste al niemeer als er een vrouw binnen komt hahahaha

En gelukkig kenne ze mijne kop wel al, want ik ben ook de chauffeur de stilvalt als er iemand kijkt of haar ni op haar pootjes krijgt ;-) Gewoon de schult op uwe Vespa steken dat ze haar kuren heeft hahaha

Hopelijk tot snel hé

Link naar reactie
jongens niet te zat he, zodat ge fris zit morgen(zaterdag)avond

begint maar al te fronsen, ik val morgen wel efkes binnen als ik terug ben van de hel van deurne noord!

Link naar reactie
En hoe was 't op de receptie zaterdagavond ?

Ik vertoefde in zatte euforie van de overwinning en ben dus wijselijk weggebleven ;) Moehaha

lage opkomst, maar wel heel gezellige avond gehad. Speech van onze voorzitter met uitleg over financiën club, geschiedenis (wat was er voor VCA etc), goede voornemens.

en heel de avond gratis cava, en hapjes todat je erbij neerviel (met dank aan onze vriend Vespista)

Diegenen die er waren hadden gelijk, de anderen ongelijk.

Link naar reactie
lage opkomst, maar wel heel gezellige avond gehad. Speech van onze voorzitter met uitleg over financiën club, geschiedenis (wat was er voor VCA etc), goede voornemens.

en heel de avond gratis cava, en hapjes todat je erbij neerviel (met dank aan onze vriend Vespista)

Diegenen die er waren hadden gelijk, de anderen ongelijk.

Het was inderdaad gezellig en zeer informatief!

Ik ben nadien onderweg tussen Ekeren en Brasschaat ergens mijn rechterzijbil kwijt gespeeld. Hoie dit is kunnen gebeuren weet ik nog altijd niet. Ik ben 4x op en neer gereden die zelfde avond om die te gaan zoeken maar helaas zonder resultaat. Toen ik merkte dat ik mijn zijbil kwijt was ben ik in vliegende vaart terug gereden en dan flitsen ze me ook nog eens (Hoogboomsesteenweg) en hielden ze me tegen om mijn papieren te vragen. Al een geluk dat ik niet moest blazen of ik had zwaar tegen de lamp gelopen. Een duur avondje voor mij. :-(

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...