Ga naar inhoud
Vespaforum.be

vrijdag 25 jan 2008 den dorpel


bob

Aanbevolen berichten

@erix: langs waar zedde juist gereden? al eens overdag gaan kijken?

Ik ben de dag nadien (zondag) stapvoets langs de baan gereden en in alle uithoeken gaan zoeken. Geen gracht of wei is mij nu onbekend, maar helaas zonder resultaat.

IK ben vertrokken aan de zaal van de leugenberg (school) en langs die baan gereden waar Dré woont (met al die vluchtheuvels) om zo de Hoogboomsesteenweg op te gaan... Die nacht ook al 4x opnieuw afgereden zonder resultaat

Link naar reactie
Ben je wel zeker dat die zijkas er nog opzat toen je vertrok?

Wij waren getuige en ja ze zat er nog op!

je zou denken dat je zoiets wel zou horen vallen, niet dus.

Wat ik mij wel kan voorstellen is, dat iemand die zo'n mooi gespoten bil vindt, die maar al te graag mee naar huis neemt. (om wat mee te doen weet ik ook niet)

Link naar reactie
Wat ik mij wel kan voorstellen is, dat iemand die zo'n mooi gespoten bil vindt, die maar al te graag mee naar huis neemt. (om wat mee te doen weet ik ook niet)

Ik weet niet of die bil nog zo mooi is (lees: krasvrij) als die met een behoorlijke snelheid over de grond schuurt. :-(

Link naar reactie
je zou denken dat je zoiets wel zou horen vallen, niet dus.

Dat komt waarschijnlijk door die sito+ met 110db :D

Wat ik mij wel kan voorstellen is, dat iemand die zo'n mooi gespoten bil vindt, die maar al te graag mee naar huis neemt. (om wat mee te doen weet ik ook niet)

Is er op het daxforum niets terug te vinden van een of andere Vespa-trofee?

Link naar reactie
je zou denken dat je zoiets wel zou horen vallen, niet dus.

Dat komt waarschijnlijk door die sito+ met 110db :D

Wat ik mij wel kan voorstellen is, dat iemand die zo'n mooi gespoten bil vindt, die maar al te graag mee naar huis neemt. (om wat mee te doen weet ik ook niet)

Is er op het daxforum niets terug te vinden van een of andere Vespa-trofee?

Ik denk eerder door mijn nieuwe helm want is is quasi geluidsdicht.

Den eerste beste dax'er die ik tegenkom met mijn zijbil die overleeft het niet vrees ik. Die duw ik zijn dax door zijn strot!

Link naar reactie

Ik begin eerder te vermoeden dat de krapuleuze bezoekers van het "Kwadraat" er voor iets tussen zitten. Dat is nl. een raar volkje dat daar komt eten en de uitbater rijdt zelf met een vespa dus je weet maar nooit hé. ;-)

En op de weg die ik heb afgelegd ben ik helaas geen verkeerslichten tegen gekomen dus die optie valt ook al weg. :-(

Link naar reactie

't Kwadraat?! Krapuleuze bezoekers?

Die zijn niks vergeleken met de uitbaters ervan. allé, uitbaters? Tis te zeggen, eerder uitbuiters!Woehaha... Je zal er maar werken.

Ik vond trouwens al dat Ă©Ă©n van de kelners met een eigenaardige plateau rondliep. Wij hebben normaal gezien geen rood-zwarte plateau's.

;)

Link naar reactie
misschien heeft schelmke wel die mooie lekkere zijbil...mmmmmm !!!

bizar verhaal...

hopelijk kan je zoiets nog nabestellen en is het niet te duur...en is scootermarket wel billijk met het herspuiten...

succes erix en moge het ons nooit overkomen

kennyscoorty

Die schrijfstijl herken je toch ook uit duizenden !

Inderdaad! Doen alsof hij iemand anders is terwijl iedereen al lang weet dat Kennyscooty en Schelmke dezelfde persoon is! Grow up! En je zit blijkbaar op het verkeerde forum!

Als ik u nog eens tegenkom op de baan krijgt ge een pot mayonaise naar uwe kop geslingerd. ;-)

Link naar reactie
beste erix , ik snap die gekke tekentjes niet zo goed achter je zin , maar dat zal wel aan mij liggen.

wat die pot mayonaise betrefd , zou je die niet beter nog eventjes in de hand houden daar die zorgt voor het juiste evenwicht ivm het op te vangen gewicht van u zijbil...

toch maar even in overweging nemen

het allerbeste

Dat je die tekens niet snapt daar kan ik heel goed inkomen in uw geval want dat vereist nl. enige vorm van intelligentie!

Whatever! Je kent blijkbaar niet teveel van de aerodynamica van een scooter en de gewichtverdeling! Ga uw onzin op dat andere fotum posten, zeveraar!

Link naar reactie

Als het op deze manier moet... Bart, aka Schelmke, aka Kennyscooty, heeft toch niks wereldschokkends fout gezegd? Het is in ieder geval van een beduidend minder tenenkrullende kwaliteit dan vroeger. Niks om je over op te winden, me dunkt. Iemand trouwens vaste bezoeker van "dat andere forum"? Is het de moeite waard om me te registreren?

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...