Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Welke is volgens jullie de mooiste vespa die er is :d


arti-bella

Aanbevolen berichten

Hoewel ik de modellen uit begin jaren '50 erg graag zie, zou ik toch het liefst van al nog eens een 160GS MkI hebben. Dat was mijn eerste Vespa en volgens mij degene met de meest sexy kont. De 150GS is natuurlijk in alle opzichten een mijlpaal, heeft mooie verhoudingen en is zeer begerenswaardig, maar geef mij maar een grijswitte 160, met dat onhandig kleine opbergvakje net boven het achterlicht.

Link naar reactie

Kwam deze vrijdag voorbij een heel klein winkeltje of ruimteke in de Reynderstraat (tussen hoogstraat en groenplaats in Antwerpen, ietsje voor jenevercafé Vagant) waar enkele prachtige motoren en scooters stonden, zeer speciale modellekes, hadden iets vespa-achtig vond ik maar anderzijds ook weer helemaal niet, stond iets op van "Bella" ofzoiets. 't Was 20u10 en 'k moest om 20u ergens zijn dus kon niet blijven staan en vragen wat het waren. Iemand dit nog gezien ? Zeker de moeite om eens te gaan kijken en weet iemand wat ze zijn ?

Diezelfde vrijdag ook flashy groene Tigra-vespa gezien in de etalage van Gsus in de Kammenstraat...

'k Werd precies achtervolgd deze vrijdag

ps één van mijn antwerpse favorieten blijft toch ook het blauwe model in de justitiestraat, op hoek van Lange Leemstraat, naast de brommerkes van de pizza-hut en andere bordeaux vespa.

Link naar reactie
Kwam deze vrijdag voorbij een heel klein winkeltje of ruimteke in de Reynderstraat (tussen hoogstraat en groenplaats in Antwerpen, ietsje voor jenevercafé Vagant) waar enkele prachtige motoren en scooters stonden, zeer speciale modellekes, hadden iets vespa-achtig vond ik maar anderzijds ook weer helemaal niet, stond iets op van "Bella" ofzoiets. 't Was 20u10 en 'k moest om 20u ergens zijn dus kon niet blijven staan en vragen wat het waren. Iemand dit nog gezien ? Zeker de moeite om eens te gaan kijken en weet iemand wat ze zijn ?

http://www.vespaforum.be/forum/viewtopic.php?id=93079

Link naar reactie
ps één van mijn antwerpse favorieten blijft toch ook het blauwe model in de justitiestraat, op hoek van Lange Leemstraat, naast de brommerkes van de pizza-hut en andere bordeaux vespa.

Ik kom daar ook dagelijks voorbij.

De blauwe is een Vespa Primavera en de bordeaux vespa is een PK50XL. Vroeger stond daar nog een derde (groene) maar die is gestolen (is hier toen ook op het forum vermeld om uit te kijken...)

Link naar reactie
Kwam deze vrijdag voorbij een heel klein winkeltje of ruimteke in de Reynderstraat (tussen hoogstraat en groenplaats in Antwerpen, ietsje voor jenevercafé Vagant) waar enkele prachtige motoren en scooters stonden, zeer speciale modellekes, hadden iets vespa-achtig vond ik maar anderzijds ook weer helemaal niet, stond iets op van "Bella" ofzoiets. 't Was 20u10 en 'k moest om 20u ergens zijn dus kon niet blijven staan en vragen wat het waren. Iemand dit nog gezien ? Zeker de moeite om eens te gaan kijken en weet iemand wat ze zijn ?

Diezelfde vrijdag ook flashy groene Tigra-vespa gezien in de etalage van Gsus in de Kammenstraat...

'k Werd precies achtervolgd deze vrijdag

ps één van mijn antwerpse favorieten blijft toch ook het blauwe model in de justitiestraat, op hoek van Lange Leemstraat, naast de brommerkes van de pizza-hut en andere bordeaux vespa.

http://www.rene.be/

Link naar reactie

Joehaaaaaaaaaa, den Arti nu al Mister Vespaforum 2008 !!!!!!

He's the best ! En ik heb zo'n gevoel dat hij nog vele goeie bijdragen gaat

scoren dit jaar ! Dus, onze 2008 man is al gekend !!!

Hij woont in onze stad, zal hem eens meenemen naar de custom show dit jaar !

Een goeie leerschool voor hem !

Spijtig dat zinsbouw daar geen vak is !

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...