Ga naar inhoud
Vespaforum.be

kalender cafés op vrijdag


bob

Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...

ik weet nog niet of ik afkom, ben net een schoonheidskuur aan't doen ;

-allmaal kremekes veur oep mennen teut gekocht

-gezond eten (veel groentjes)

-veel slapen

-niet met de huishouding helpen

-een goeie 3 weken verlof

-vitamientjesmix gekocht

soit twas dus een hele drukke dag vandaag in het teken van de gezondheid en uiterlijke schoonheid (vanbinnen ben ik al mooi , maar dat wisten jullie al hé) en dat kan ik niet op het spel zetten voor een paar hoegies hé !

Dan zijn er ook nog de strenge BOB controles die lijn recht tov het initiatief van onzen Bob staan enz...

Dus hopend op het begrip hieromtrent verontschuldig ik mij voor dit leuke evenement... Anderzijds heeft het weinig zin om een schoonheids of "revitaliserings" kuur te houden als je daar geen reden voor hebt he !? ALs ik op stap ben geweest zie ik er anderendaags dan ook als uitgekotst uit wat mijn kuur dan toch weer zin geeft hé! Eigelijk moet ik ook Bob zijn inspanningen waarderen en kan ik ook eventueel met een BOB meerijden en dan is iedereen gelukkig...

WTF ? Ik kom af ! Geeft er iemand een lift ? Die schoonheidskuren zijn toch maar voor homo's, ik gooi die rommel weg, thuis deed ik toch al gene klopt buiten slapen, freten en k... dus da maakt toch geen verschil en da verlof komt sowieso van pas;-)

Link naar reactie

ik doe m'n best!

tis toch gewoon de zurenborger hé? julleke, stapt is gewoon op da masjien en rijdt naar 't stad! ik kom na de late, waarschijnlijk dus al rond 21h dus... komt er iemand van ons kanten, anders kunnen we misschien 'en route' al afspreken?

cheers

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Morgen is het op de Dageraadplaats zeker?

Wij zullen er zijn, we gaan eerst in de namiddag Frank en Danny (scootermarket) gaan lastig vallen haha en dan iets lekkers zoeken om te gaan eten en dan ons gaan bezatten met ice tea en gini (voor mij toch) op de VCA kroegavond. Mijn Foorteefje zal wel iets anders drinken "HIK" ;-). Dus iedereen is weer gewaarschuwd!!!

Grtz Michel & Kathy

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...