Ga naar inhoud
Vespaforum.be

kalender cafés op vrijdag


bob

Aanbevolen berichten

op 1/2/2008, de new kid in Ekeren... ik hou jullie op de hoogte maar op dit moment is deze staminee tijdelijk gesloten. als we dan toch naar ekeren trekken stel ik ballantines voor (zie 11/04/2008). misschien in sticky zetten?

Link naar reactie

Kan bij mij laat worden voor ik daargeraak . Moet tot minsten 24 u werken , Maar ga daarna zeker proberen te komen ( dit cafe is juist achter mijne hoek).Anders als den Bob dit café misschien naar ne andere datum zou zetten kan ik er misschien al vroeger bijzijn.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

En niet te vergeten die me ne 80cc ,150cc, 225cc, t5, gs, sprint en al de andere modellen die ik vergeten ben.Het gaat er gewoon om dat het niet altijd voor iedereen even gemakkelijk berijkbaar zal zijn . Dat hebt ge gewoon als ge in een metropool als "Antwerpen" woont.

Link naar reactie

Allemaal goed maar ik vind het persoonlijk wel belangrijk dat het cafe in kwestie een opkomst aankan kwa capaciteit, wat niet altijd het geval was.

De alcoholcontrolehotspots gaan opzoeken lijkt me nu ook niet zo'n super idee...

Op enkele uitzonderingen na waren de beste café's met de meeste opkomst wel in Antwerpen.

Link naar reactie
Allemaal goed maar ik vind het persoonlijk wel belangrijk dat het cafe in kwestie een opkomst aankan kwa capaciteit, wat niet altijd het geval was.

De alcoholcontrolehotspots gaan opzoeken lijkt me nu ook niet zo'n super idee...

Op enkele uitzonderingen na waren de beste café's met de meeste opkomst wel in Antwerpen.

Capaciteit aankunnen is inderdaad een MUST!

Alcoholcontroleshotspots opzoeken, neen dank u, dus helemaal mee eens!

Antwerpen is uiteraard DE metropool en dat zal zeker zo blijven. ;-)

Er zijn nu eenmaal meer vespisti aanwezig in de sinjorenstad dan in de rand. De vespa is dan ook HET stadsvervoer bij uitstek. :-)

Link naar reactie

Dat was toch juist de charme, van een beetje overal te komen :D

Maar beslist wel eens waar het morgen nu te doen is hé.

Ik ben ondertussen toch maar aan het twijfelen, om morgen even binnen te springen. (men planning is een beetje aangepast)

Link naar reactie

@ Lars: in Lier geraakt ge wel en nu dat in Ekeren te doen is gaat ge moeilijk doen .Maar ja , dat ligt bijna tegen Mortsel . Volgens mij was het de bedoeling dat het elke keer ergens anders te doen was omdat er dan niet elke keer de zelfde mensen een heel eind moesten rijden.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...