Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Nieuwe speeltuin geopend


rick

Aanbevolen berichten

zever nero, ik vindt dit zeer laag en het laat een bitter nasmaak in mijn mond, vooral op de manier over hoe er op fokskes forum over de leden van het vespaforum gepraat wordt.

Dit is gewoon een verdeel en heers strategie, een rechtstreekse aanval op het vespaforum, waar trouwens gedurende het bestaan ervan heel wat mensen raad gevonden hebben voor hun probleem

Link naar reactie

Ik ben niet echt een frequente topicstarter of geef weinig reactie maar ik lees en leer toch al enkele jaren uit het Vespaforum en ik moet zeggen dat het niveau van reacties de laatste tijd vrij laag was. Misschien weet Fox dat ook en heeft hij ingezien dat hij toch ook een aanwakkeraar is/ was in al die belachelijke discussies en scheldpartijen ( no hard feelings ). Hij heeft gewoon het recht om het in een ander forum van begin af aan opnieuw te proberen en ik hoop met minstens evenveel succes als dit Vespaforum. Ik ken Fox niet, maar ik denk dat er geen enkele kwade bedoeling achter zit. Ik hoop dat het niet tot een vete of iets dergelijks komt want dat is niemand zijn/ haar bedoeling. In de eerste plaats bezoeken we een forum voor informatie over onze Vespe en niet om te zeggen welk het beste forum is of te zeggen waarom er een ander forum is bijgekomen. Het is wel een beetje een ongelukkige naam voor een ander Vespaforum. Maar dat is misschien ook door Fox bedacht om niet onder de duiven te schieten van Jurgen en Dave.

Ciao, Ticce

Link naar reactie

@Geertvespa: jouw aanval ervaar ik als zeer minachtend en enkel bedoeld als mes in mijn rug want uitgerekend jij weet hoe de vespavrienden situatie in elkaar zat! Ook Nic weet dat! En de bedoeling is nooit anders geweest dan eenvoudige ORGANISATIES die niet binnen het karakter van VCA pasten een naam te geven! Voor de duidelijkheid naar de anderen, ik heb een hele tijd terug, in een telefoongesprek met jou, Geert, aangeboden om, als de VCA terug een actieve feestbestuurder heeft het hele(?) antwerpse vespa vrienden verhaal over te laten vloeien en over te dragen naar de VCA! Als je eerlijk wil overkomen moet je om te beginnen met open vizier spelen, mateke!

@ALL: For crying out loud! Jullie zijn net een bende kleine kinderen die hun eerste woordjes proberen te brabbelen, niet gehindert door enige kennis van zaken, laat staan correcte informatie!

Ik heb voor mezelf uitgemaakt dat ik ging stoppen met het posten van bijdragen op het Vespaforum op het moment dat ik een racist werd genoemd, maar in de allereerste plaats toen ik op hetzelfde moment een geweldige, zachtmoedige man van zeventig ( 70 !!!!) hier op de vloer van het forum zag liggen terwijl een stel jonge snotneuzen hem aan het bashen waren!

Dat is lafhartig aanvallen om op die manier een soort van gelijk te halen. Dat ging voor mij te ver en daar wil ik niet bijhoren! Achteraf bleek dat ik niet de enige was die daar enorme problemen mee had, en dat er nog een aantal mensen waren die omwille van dat feit stopten met posten.

Omdat het ging over mensen waar ik ook buiten het forum contact mee heb en we verder dus aangewezen waren op email, én omdat ik door Peter van Yawadoo (een relatie) werd gevraagd om een nieuw systeem (forum) van hem uit te testen dat beschikbaar ging zijn voor alle domeinen die bij hem geregistreerd zijn, heb ik 1 en 1 opgeteld. Ik heb een summiere vorm van een forum in mekaar gestoken en de afhakers bericht dat we mekaar daar terug konden ontmoeten.

Uiteraard moet je om te testen ook wat afdelingen maken en mijn interesses liggen nu eenmaal in zeilen en vespa dus dat was makkelijk.

Voor alle duidelijkheid:

1. Het Vespaforum is het enige belgische vespa forum en dat moet en zal ook zo blijven, wat mij betreft!

2. Ik heb altijd gezegd dat het Vespaforum 1 van de beste, zoniet HET beste forum is dat ik ken, en dat blijft zo!

3. Mensen die mij van hypochrisie, leugens, onberekenbaar of wat dan ook willen beschuldigen, die hebben een geest(?) die daar, zonder aanwijsbare reden, aan denkt en dat zegt heel veel meer over hen dan over mij.

4. Hier dingen citeren die uit de context van een post op het andere forum zijn getrokken en daar dan nog de meest idiote conclusies aan vasthangen is een hele smerige praktijk!

5. Als iedereen die dan belust op bloed een kijkje komt nemen, ook zou kunnen lezen, was het duidelijk geweest dat het forum, net zoals elk ander op yawadoo, gekoppeld is aan de desbetreffende website annex domein. Dus ja, aan thefox.be! En die naam kan je niet veranderen. Indien wel had ik ook zeker geen Vespa gerelateerde naam genomen.

6. Als (ALS!) ik dat forum in de toekomst wil verderzetten zal de nadruk meer en meer op zeilen en community liggen voor kennissen en vrienden. Dus: GEEN CONCURRENTIE VOOR VESPAFORUM!

7. De enige waar ik van hoop (en eigenlijk wel weet) dat hij begrijpt wat ik bedoel is Jurgen! Niemand op dit forum heeft meer respect voor hem, dan ik! Laat dat HEEL duidelijk zijn en geen misverstanden over bestaan!

Voor de rest is het heel simpel. Iedereen is welkom, zonder dat ik hier wil ronselen, om een kijkje te nemen. Maar, doe geen moeite, het is en zal nooit een tweede Vespaforum zijn, noch is het de bedoeling om dat te worden.

Als deze flauwekul hier verder loopt zoals nu, dan maak ik gewoon het hele forum privé en dat kan met 1 knop en geef enkel toegang aan wie ik wil of wie mij een mailtje stuurt! Maakt mij verder helemaal niks uit omdat het sowieso geen andere bedoeling heeft.

En nog een laatste tip voor iedereen behalve Jurgen:

PLEASE ENGAGE BRAIN BEFORE OPERATING MOUTH !!!

Groeten,

Peter.

Link naar reactie
ik heb de stok in het hoenderhok gegooid, ik kon het niet laten

groetjes

Maar de vos zat nog binnen, misschien niet zo'n goed idee! Groetjes, nero.

Interseerd mij eigenlijk geen bal, hier weggaan is 1 zaak maar natrappen vanop een ander forum is een ander.

Link naar reactie

Dag Fox , dat neem ik dan weer enorm persoonlijk .want iedereen behalve Jurgen daar hoor ik ook bij.En denk zelf eens na voor ge zoiets op U klavier begint in te tikken.

Met vriendelijke groet Quick

Link naar reactie
@ALL: For crying out loud! Jullie zijn net een bende kleine kinderen die hun eerste woordjes proberen te brabbelen, niet gehindert door enige kennis van zaken, laat staan correcte informatie!

En nog een laatste tip voor iedereen behalve Jurgen:

PLEASE ENGAGE BRAIN BEFORE OPERATING MOUTH !!!

intriest, ik heb dieje mens nooit iets in de weg gelegd...

Link naar reactie

sorry fox

ik ben 22 maar ik merk geen enkel verschil in leeftijd met u en ik kan misschien niet helemaal volgen wegens geen 'ancien zijn'... maar waarop slaat dat antwoord nu?

ik lees op geen enkel punt dat heel uw opzet op een onderbouwde redenering is gebaseerd.

graag antwoord;-)

ps: terug posten is terug profiel invullen

Link naar reactie

jurgen mag hier een slotje op zetten :), ik denk dat iedereen zijn fustratie nu wel kwijt is, we gaan onze energie terug steken in het helpen van gebruikers, btw deze winter ga ik eindelijk aan het led achterlicht voor 6v wisselspanning beginnen incl stoplicht.

groetjes

Link naar reactie

ik weet het fajes, en je hebt overschot van gelijk, maar ik voelde mij op mijn teen getrapt door een bepaalde persoon op het "andere" forum, en dan moet ik mijn fustratie even kwijt, maar ik voel me al veel beter sinds ik mijn pillen heb terug gevonden, als ik foks ergens nog eens op een meeting tegenkom zal ik ook gewoon vriendelijk zijn tegen hem, ik zou ook niet weten waarom niet, voor mij is dit nu afgesloten ik heb mijn fustratie kunnen wegschrijven dus amen en uit

Voor de rest Keep on scooting, ik denk dat de leden door deze thread ook hechter gaan worden

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...