Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Nieuwe speeltuin geopend


rick

Aanbevolen berichten

http://www.cs.tut.fi/~turunenk/WTF.bmp

Ik dacht nog te zeggen : na zijn eigen club, gaat hij zijn eigen forum nog starten, zodat hij zelf de baas is...

Maar die gedachte ging me wat te ver.

Toch heeft de realiteit heeft mij voorbij gestoken...ongelofelijk !

Zelfs Schelmke is terug opgedoken...en René...

Misschien eerst eens informeren alvorens te (ver)oordelen!

Link naar reactie

No prob, zag alleen weer een hele hetze op gang komen met een hoop visies en meningen en wou dit gewoon even in de kiem smoren, daarom mijn reactie.

Beter de sneeuw op voorhand af te schieten, dan te wachten op de lawine nietwaar. (jaja ik geraak al helemaal in de ski-sfeer)

Slopel

Ann

Link naar reactie
No prob, zag alleen weer een hele hetze op gang komen met een hoop visies en meningen en wou dit gewoon even in de kiem smoren, daarom mijn reactie.

Ann

VoilĂ  daar hebben we het al. Wie gaat er nu hier de vrije meningsuiting verdedigen?

Link naar reactie

Volgens mij komt dit niemand ten goede.

Want nu zijn het de 2 forums tegen mekaar op, en de mensen van het nieuwe forum zijn er al eigenlijk mee bezig.

na 5 min las ik al het is te hopen dat de clowns hier weg blijven, dit was nadat ik me had geregistreerd, en al dadelijk had ik spijt van de registratie.

Dit wil dus zeggen dat het forum niet zo openminded is.

Als je goed kijkt zijn er op dit forum hoop en al 30 mensen die posten, al de rest leest mee of reageerd heel af en toe.

Ik vrees dat the fox zijn forum dan ook vrij leeg gaat blijven, ik wens hem dat niet toe, maar realistish gezien kan het niet anders.

Als het nu een puur classic forum was had het meer kans tot slagen, back to the roots van de vespa.

groetjes

Link naar reactie
Volgens mij komt dit niemand ten goede.

Want nu zijn het de 2 forums tegen mekaar op, en de mensen van het nieuwe forum zijn er al eigenlijk mee bezig.

na 5 min las ik al het is te hopen dat de clowns hier weg blijven, dit was nadat ik me had geregistreerd, en al dadelijk had ik spijt van de registratie.

Dit wil dus zeggen dat het forum niet zo openminded is.

Als je goed kijkt zijn er op dit forum hoop en al 30 mensen die posten, al de rest leest mee of reageerd heel af en toe.

Ik vrees dat the fox zijn forum dan ook vrij leeg gaat blijven, ik wens hem dat niet toe, maar realistish gezien kan het niet anders.

Als het nu een puur classic forum was had het meer kans tot slagen, back to the roots van de vespa.

groetjes

I fully agree. Het deed me ook pijn sommige posts op het fox-forum te lezen. Dan mag er wel geklaagd worden dat er hier mensen afhaken omdat er onder de gordel wordt gepost. Als ik dan zie wat die mensen die daarvoor wegblijven zelf posten...

Link naar reactie

http://forum.thefox.be/viewTopic.asp?Forum=200781815537&ID=38

alle, wie wil kan de discussie volgen, ik vindt het spijtig dat het tot zulke situaties moet komen.

btw roadrunner dit is geen hetze, maar een open discussie, waar iedereen recht heeft om zijn mening te verkondiggen zonder daarom iemand verwijten naar het hoofd te slingeren.

Dat er reactie op zoiets komt is geheel normaal.

Waar je toch rekening mee moet houden is dat dit forum al een zeer lange weg heeft afgelegd en een mooie geschiedenis heeft opgebouwd, ik zal niet zeggen dat ik een lid ben van het eerste uur, maar toch van het tweede.

Want je moet eerlijk zijn, dit is het enige echte belgische vespaforum, en jurgen en dave mogen daar terecht trots op zijn.

En als meneer Mgent vindt dat er hier clows zitten, dan is dat zijn goed recht, maar hij moet goed weten dat als je die clowns tegenkomt op een meeting er heel wat afgelachen wordt over die discusies vanop het forum.

groetjes

Link naar reactie

ik kan hier helemaal niet meer volgen, heb gewoon de laatste weken toegeken en alles zien evolueren tot wat het vandaag is. vind het zelfs enorm spijtig

By the way jurgen: 'Wordpress' rocks and 'yawadoo' defintely sucks!

er is nog veel werk aan de winkel om dit forum te evenaren, dit bewijst uw inzet en trots! u mag zoals gezegd fier zijn.

Link naar reactie
Volgens mij komt dit niemand ten goede.

Want nu zijn het de 2 forums tegen mekaar op, en de mensen van het nieuwe forum zijn er al eigenlijk mee bezig.

na 5 min las ik al het is te hopen dat de clowns hier weg blijven, dit was nadat ik me had geregistreerd, en al dadelijk had ik spijt van de registratie.

Dit wil dus zeggen dat het forum niet zo openminded is.

groetjes

Same here

Link naar reactie

eigenlijk mogen we van geluk spreken dat er mensen als "the fox" zijn

voor alles heeft hij wel een oplossing

zo richt hij de antwerpse vespavrienden op, een vereniging, groepering of wat dan ook voor alles wat niet thuishoort bij die andere vespaclub. Dit natuurlijk, naar eigen zeggen,volledig naast elkaar en zonder concurrentie te zijn voor reeds bestaande groeperingen, clubs en verenigingen

en dan nu, en ik citeer van het foxforum:

"Voor alle duidelijkheid, vooral voor de meelezers, het is niet de bedoeling een soort alternatief vespaforum te maken of zo, dat zou ik ook niet kunnen, de schoenen van Jurgen zijn veel te groot voor mij om te vullen"

dus eigenlijk net als toen het niet de bedoeling was een soort alternatieve vespaclub Antwerpen op te richten.

Dus een oproep aan iedereen, vind je ergens niet 100% je gading, ga langs bij fox en die richt wel iets nieuws op, zonder dat het natuurlijk de bedoeling is om tweedracht te zaaien of in concurrentie te treden.

Wat een nobel man, de grijze haren en baard heeft hij al, nu de mijter en staf nog.

Link naar reactie

komaan, het heuse 'forum' is gewoon een eliteclubje gefrustreerden!!

ik moet google gebruiken om het te vinden, en dan nog 'FOXke forum'

is zeker helemaal niets persoonlijks tegen hem.

en ik heb nu wel marketing gedaan, maar een iets meer vespa gerelateerde naam had beter geweest ;-) vespaforum is anders duidelijk :-)

hoelang tot ze terug hier posten? lezen doen ze alleszinds nog! en dit misschien meer hier dan daar!

ik snap die mensen zeker maar goede tijden/goede sfeer blijft niet eeuwig duren dat is overal.

Probeer toch gewoon met die groep nieuwen (zoals ik) er het beste van te maken!

Link naar reactie
"Voor alle duidelijkheid, vooral voor de meelezers, het is niet de bedoeling een soort alternatief vespaforum te maken of zo, dat zou ik ook niet kunnen, de schoenen van Jurgen zijn veel te groot voor mij om te vullen"

.

waarom doet ge dat dan? :-)

het is niet eens gerelateerd aan foxke.be of weetikwatdanook.be

waarom wordt het dan niet gekoppeld aan een antwerpsevespavrienden.be website?

met 5 man zijt ge geen forum, dan kunt ge beter MSNen of SMSen

Link naar reactie

De reden waarom ik op het "foxkesforum" post en zal blijven posten is nochtans heel simpel: mensen met wie ik een goede band heb wil ik ook "virtueel" blijven ontmoeten. Daarom voel ik mij zeker geen overloper of wat dan ook. Trouwens, dit forum vind ik super (heb ik voordien al gepost). Voor mij is het foxkesforum een manier om in contact te blijven met mensen die spijtig genoeg(ieder heeft zowat zijn eigen reden)dit forum (voorlopig)links laten liggen. Waarschijnlijk zal ik door sommigen worden aanzien als een dublecrosser (of zoiets) maar zolang ik plezier heb aan het lezen en posten zal ik dit op beide forums doen (tenzij ik ergens word afgesmeten natuurlijk). Doordat het foxkesforum op een veel kleinere schaal bezig is kan het een bijkomende waarde geven ipv concurentie. Ik hoop alleen dat op termijn 2 forums niet teveel zullen zijn om te volgen.

Waarschijnlijk zal Jurgen de eerste topics met veel nostalgie zal lezen.

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...