Ga naar inhoud
Vespaforum.be

28-30 maart: antwerp scooter customshow 2008


king of the hill

Aanbevolen berichten

Weet iemand of er onderdelen zullen te vinden zijn voor V30- V32 modellen?

Groeten,

Kurt

Is de grootste beurs van vespa-onderdelen in Belgiƫ (en omstreken). Dus, als je het daar niet vind... Is trouwens ook interessant om contacten te leggen. Vele verkopers hebben niet al hun onderdelen mee. Groetjes en tot morgen? nero.

Link naar reactie

Vandaag toch even op de customshow geweest. Dacht wel dat het groter was.

VEEEEEEEl mooie oude Vespas gezien. Weinig kleding en prullen, vooral onderdelen.

Prettig om met andere Vespa gezinde mensen samen te zijn.

Hopelijk mogen ze nog veel volk verwachten.

Link naar reactie

Idd veel mooie vespa's en vooral een prettig weerzien of kennismaking met veel gasten van op het forum. Het aanbod was in vergelijking met 2 jaar geleden iets minder, maar des te meer toffe en nuttige babbels gedaan. Ik had mijn fototoestel mee, maar heb spijtig genoeg geen tijd gehad om foto's te nemen. Er is nog een vespa te winnen, dus allen erheen (loting om 16.00u). Groetjes, nero.

Link naar reactie

Ć©n ? iemand van het forum die de vespa heeft gewonnen ?

:D

ik had gedacht dat de beurs wat groter ging zijn maar toch veel gevonden bij Didier Bailly.

toffe forum-gasten leren kennen en contacten kunnen leggen .

mvg Pieter-Jan

Link naar reactie

Ik ben net terug van de show. Heel veel mooie scooters, een aantal 160GS en GS150, wat altijd mooi om zien is. Het onderdelenaanbod was eerder beperkt. Bailly stond er, maar die is vrij duur in vergelijking met internet-shops. Danny had wel wat bij, maar voor mij (Acma 1952) lag er niet veel bij. Ga er ƩƩn van de dagen langs om wat onderdelen. Ik heb niet echt gezichten op namen kunnen plakken, maar dat is omdat ik ƩƩn van die mensen ben die nooit naar ritten komen, hƩ. :)

Toch een aanrader en ik kom volgende keer zeker terug.

Link naar reactie

Bij deze ... een kleine bijdrage van Ć©Ć©n van de gentse sloebers . Ik was blij dat ook de gentse vespa club terug present was. Er was misschien wat minder materiaal maar het feit dat dit evenement bestaat is op zichzelf al positief. Bovendien heb ik terug de kans gehad talrijke mooie vespi te zien, waaronder uiteraard ook deze van enkele verdienstelijke vrienden van VCG ... Doc, Mr T, Kabo ... MGent enz. bravo voor de stand ..

Voor enkele foto's zie :

http://picasaweb.google.be/ctlatem/VCG_ ... om_Scooter

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...