Ga naar inhoud
Vespaforum.be

28-30 maart: antwerp scooter customshow 2008


king of the hill

Aanbevolen berichten

bedankt aan alle clubs en scooteristen die de moeite gedaan hebben om hun scooters tentoon te stellen en natuurlijk de standhouders die onderdelen kwamen verkopen , zonder jullie zou er geen show zijn !!!!

ik hoop dat iedereen zich geamuseerd heeft wij in elk geval .

volgend jaar terug naar begin maart , wel op zaterdag zoals dit jaar .

juiste datum zal zo snel mogelijk bekent gemaakt worden zodat iedereen hem al op zijn kalender kan zetten .

once again " thanks everybody " !!!

see ya ,

tim

Link naar reactie

ik vraag mij nog steeds af waar al die patsers zaten die hier met veel show hu foto's van restauraties en projecten plaatsen. Komen die dan echt ni buiten?

Link naar reactie
ik vraag mij nog steeds af waar al die patsers zaten die hier met veel show hu foto's van restauraties en projecten plaatsen. Komen die dan echt ni buiten?

"Salon-Vespa's" noemen ze dat !! Hahahahahaha !!

Ik vraag mij soms wel af of die mooi gerestaureerde

scooters ooit wel op de baan komen. Zo mooi dat die blijven, en die white walls

blijven ook altijd zo wit. Of zijn de straten bij hen zoooooo proper?

Link naar reactie

en op de ride out, met kans op heel vettig weer, was zelfs de lambretta custom 'mind over matter'. één van die lammy's waar toch wel het meeste kuiswerk aan was! maar belgische customs heb ik daar niet gezien...

Link naar reactie

Ah de Vespista, op die homo's reageerde ik zelfs ni, we weten zo stilaan welk niveau jij hebt, het simpele feit dat VesPista nog steeds homo's als kleinerend gebruikt zegt denk ik genoeg. Gebrek aan inspiratie, inhoud of gewoon zielig.

Eerder op die onnozele opmerkingen als, Patsers

Salonscooteristen enz.

Misschien is er dit jaar minder volk komen opdagen omdat het vorig jaar ook al ni zo vet was,of omdat het tijdens de paasvakantie viel of omdat iedereen andere plannen had of gewoon omdat men geen zin had en da mag denk ik nog altijd een eigen keuze zijn zonder daarom voor patser, salon vespa of wat dan ook uitgescholden te worden.

Het is wat het is.

R...

Link naar reactie

Hé Sushi,

kalm aan man !

Ik heb hier niemand willen uitschelden door het woord "salon-Vespa's" te gebruiken.

Ieder doet met zijn scooter wat hij wil : rijden, op schouw zetten, in een vitrine, crossen, ... Het verwondert mij gewoon hoe "proper" sommigen hun customscooter kunnen houden. En dan spreek ik niet alleen over de buitenkant maar vooral over de motor. Zo gaaf, zo mooi, zo proper ! En dan die witte bandjes (als er opstaan natuurlijk) ! Daarom mijn opmerking over ons aller salon !

Mopje flauw mopje !!

En ik gooi hier zeker geen stenen naar de mensen wiens (gerestaureerde) scooter niet

op de beurs stond want ook de mijne stond er niet.

Wie weet volgend jaar, als we een Mods-corner maken met onze scooters en wat Mod-prularia. Zou misschien leuk kunnen zijn want voor velen is het blijkbaar niet duidelijk wat dat target op onze scooters vertegenwoordigt. Een ideaal moment !

Bart

Link naar reactie
Hé Sushi,

kalm aan man !

Ik heb hier niemand willen uitschelden door het woord "salon-Vespa's" te gebruiken.

Ieder doet met zijn scooter wat hij wil : rijden, op schouw zetten, in een vitrine, crossen, ... Het verwondert mij gewoon hoe "proper" sommigen hun customscooter kunnen houden. En dan spreek ik niet alleen over de buitenkant maar vooral over de motor. Zo gaaf, zo mooi, zo proper ! En dan die witte bandjes (als er opstaan natuurlijk) ! Daarom mijn opmerking over ons aller salon !

Mopje flauw mopje !!

En ik gooi hier zeker geen stenen naar de mensen wiens (gerestaureerde) scooter niet

op de beurs stond want ook de mijne stond er niet.

Wie weet volgend jaar, als we een Mods-corner maken met onze scooters en wat Mod-prularia. Zou misschien leuk kunnen zijn want voor velen is het blijkbaar niet duidelijk wat dat target op onze scooters vertegenwoordigt. Een ideaal moment !

Bart

Als er zo ne "corner" moest komen,zet ik de mijne ook binnen ;)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...