Ga naar inhoud
Vespaforum.be

28-30 maart: antwerp scooter customshow 2008


king of the hill

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

wordt er ergens (bv aan Shoppingcenter Wijnegem) afgesproken om samen naar ginder te bollen??

Of ist van "Wa zien mekaar ginder wel"??

Link naar reactie

dussssssssss...nog es even omhoogkicken...

Hopelijk zaterdag beter weer dan die sneeuw altijd...wordt er ergens afgesproken??

Of gewoon rechtstreeks ginder??Voor mij allemaal zelfde zenne...

Wil gewoon wa mensen IRL leren kennen van dit forum *blushmode on*

Ikzelf zal redelijk bekend rondlopen met een jasje aan vol padges en pins,en ne grote banner van VCA op mijne rug...Feel free to speak with me:) (kheb ni zoveel vrienden,vandaar :)))) )

Link naar reactie
vrijdag is er een pre drink in de kapitein zepos maar ik weet niet om welk uur deze begint ;-)

ik heb tot hiertoe min of meer met krikke afgesproken naar daar te rijden rond 21h15 vanaf de luchtbal.

Link naar reactie

Ik rij zaterdagmorgen rond 9u30 naar daar vanuit Oostakker. Maar ik ga met de wagen, wel om 2 redenen! Ten eerste omdat je daar altijd wel iets tegen komt op de beurs en als je mee de vespa bent en je koopt daar een paar grote stukken, dan is het makkelijk als je met de auto bent. En ten tweede omdat ik rond 13u terug moet vertrekken richting Zelzate om mijn kraam te gaan open doen op de kermis daar.

Link naar reactie

ik ben benieuwd of ik al die toprestauraties die ik hier op foto's heb mogen aanschouwen het laatste jaar, nu ook in levende lijve op de custom show te zien krijg

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...