Ga naar inhoud
Vespaforum.be

28-30 maart: antwerp scooter customshow 2008


king of the hill

Aanbevolen berichten

Zijn d'er die zaterdagmorgen vanuit Gent vertrekken en willen samenrijden? Als het redelijk weer is wil ik eventueel wel eens een kijkje gaan nemen.

Wij vertrekken vanuit gentbrugge met de caddy wel te verstaan, voor het geval er iets in de aannbieding is.

Link naar reactie

nu zeiden ze opt weerbericht weer dat het zaterdag een goeie dag wordt,ZONDER regen...

Mmmmmmm..misschien toch ni de platte uithangen en met de scoot komen:))

Tot in Anvers mannen! (en vrouwen ;) )

Link naar reactie
is er iemand die vanuit Gent vertrekt en nog plaats overheeft eventueel? blijkt dat mn ouders het niet vertrouwen om me alleen in Antwerpen te laten rondlopen :x

Tja, Antwerpen is echt wel crimineel hoor, zo'n beetje als grootsteden in Zuid-Amerika waar ze u voor het minste neersteken...

Wegblijven is dus de boodschap want het loopt daar vol met weirdo's.

Waar baseren uw ouders zich eigenlijk op (schietpartij Van Temse ofzo)? En ik zie in je profiel dat je 21 bent... Vraag anders aan je ouders of ze mee gaan om je handje vast te houden dan gaat er zeker niets gebeuren. ;-)

Neen even serieus, ik denk niet dat Antwerpen gevaarlijker is dan Gent of eender welke andere stad zenne. ;-)

Link naar reactie

Erix

Khoop dak u morgen zie op de show man...

I wanna meet the legend :)))

Spreek me maar aan ,als ge ne zot ziet lopen met nen banner van de VCA op zijne rug,da zenne kik:)

Link naar reactie
Ik ga het morgen riskeren vanuit Gent met de Vespa want de weersvoorspellingen zien er vrij goed uit. Moesten er toch nog mensen willen samenrijden laat maar weten hé! Ten laatste 9u. vertrek ik.

check mail ns. als vrouw nie meegaat kan het zijn da ik da voorbeeld opvolg. mail gsm ns door. indien ok bel ik vanavond, als je me niet hoort ga ik met wagen

Link naar reactie
Heb even opgezocht waar "de zoltjes" is. Licht dit inn de buurt van R&B of heb ik mij vergist?

whut?

Euhh...ik bedoelde: ligt dit in... .. Maar heb nog steeds geen antwoord daar ik ook de schijnpoort ni weet zijn.

Link naar reactie

I leave gent in the morning on the vespa too, around 8.00am though as i have to be there for nine.

Also will be taking the highway, other riders welcome to tag along.

Link naar reactie

@ matrox

ja hoor,kheb een paar jaar terug originele Vespa T-shirts gekocht...

Dus kleding is er wel te vinden...

Ik vertrek hier om 13 uur,dus zal rond 13.30u arriveren in Antwerpen...

C U 2morrow

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...