Ga naar inhoud
Vespaforum.be

kirstenGTS

Leden
  • Aantal items

    115
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Days Won

    1

kirstenGTS last won the day on June 3

kirstenGTS had the most liked content!

Community reputatie

4 Neutral

Over kirstenGTS

  • Titel
    Lid

Scooter Gegevens

  • Scooterclub
    Me myself and i...
  • Mijn Scooter(s)
    GTS 300 SS

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    Baasrode
  • Land
    België

Recente bezoekers van dit profiel

391 profielweergaven
  1. kirstenGTS

    GTS 300 Supersport

    Wat de vering betreft, die kan je harder of zachter zetten met de bijgevoegde sleutel in je gereedschapskoffer, aller plastiek zakje, in je bakje vooraan. Probeer dit mssn eerst eens uit wat er voor jou het beste aanvoelt. En dan hoef je niet hals over kop stukken van mensen uitgeven om nieuwe veringen te plaatsen zodat je er een stickertje bijkrijgt die je op je Vespa kan plakken...:) Ikzelf heb ook eerst jaren met een GTS125 gereden alvorens over te stappen naar een 300SS. Op de mijne staat er een Leovinci uitlaat. Stickertje heb ik wel niet geplakt. Persoonlijk vind ik het wel een opmerkelijk verschil tussen beide. De 300 is veel vinniger in vergelijking met de 125. Als je rond de 100km/u zit en je geeft nog wat gas bij dan merk je nog dat de scooter dit aankan. Met de 125 moet je meer je afstand inschatten want je hebt niets van power over. Ook ben ik van mening dat je soepeler en vinniger kan rijden in het druk verkeer in de stad, wat met een motor niet altijd het geval is. Was vroeger ih bezit van een BMW en een Kawasaki. Maar geef mij maar ons scooterke dat door velen onderschat wordt qua optrekken en vinnigheid. Net dat vind ik de max. En natuurlijk blijft het een scooter met een motor van 300cc. Van een 2CV kan je ook geen Ferrari prestaties verwachten. Ik rij dolgraag met mijn Vespa. Woon-werkverkeer Baasrode- Wetstraat in Brussel dagelijks. En mijn Vespa is mijn voertuig. Ik kies bewust ervoor om geen wagen te hebben. Zeker niet in het verkeer de dag van vandaag. Geniet maar van je V espa. Laat die automobilisten maar uren in de file staan.
  2. kirstenGTS

    afdekplaatjes spiegelgaten Vespa2018 GTS Super sport

    Ik heb er ook ergens nog ééntje liggen...
  3. kirstenGTS

    GEVRAAGD: plastic zijkant Vespa 300SS

    Heeft er iemand dergelijk zijkant liggen. Effectief het plastic onderstel van de zijbil. Mijne is geschonden van een uitschuivertje. Bedankt alvast Kirsten
  4. kirstenGTS

    Wat is jullie kruissnelheid met een Vespa GTS 250/300?

    Laatste flitsboete was 141€... Dus vermoed dat ik iets te snel reed... Probeer me meestal rond de toegelaten snelheid te houden met max van 10km/u teveel. Maar af en toe 'kot' eens opendraaien is ook wel aangenaam. Ik persoonlijk vind het aangenaam rijden tssn de 100-120km/u. Anders rij je toch niet met een 250 of 300.
  5. Ik heb zelf onlangs problemen gehad met mijn 300GTS. Motor sputterde tegen, resette zich constant. Dit gebeurde steeds als ik in putten of op slecht wegdek reed. Na 3tal keren naar mijn Vespa dealer van toen te gaan, die me redelijk ah lijntje heeft gehouden! Vespa veel in de garage en na tal van onnodige kosten bij mijn vroegere en BETROUWBARE Vespa dealer gaan aanbellen. Nl De Pauw in Evergem. Wat bleek: ik heb deze Vespa 2de hands gekocht met weinig km op de tellers. De Vespa had geruime tijd stil gestaan en de vorige eigenaar had de batterij veranderd. Juiste batterij maar was net iets te klein. Wat bleek: na ettelijke maanden van kopzorgen en kosten, op 5 minuten buiten bij De Pauw: 15euro betaald, nog dekseltje gekregen voor mijn beenscherm... Diagnose: batterij stond te los en telkenmale gaf dit een storing. Batterij is goed vastgezet geweest en heb sindsdien geen problemen meer gehad. Dank u Rob! Ik zat ook met de handen in het haar en kon er achteraf mee lachen, wel beetje groen na al de onnodige kosten die ik heb moeten doen.
×