Jump to content
Vespaforum.be

kirstenGTS

Members
  • Content Count

    119
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutral

About kirstenGTS

  • Rank
    Lid

Scooter Gegevens

  • Scooterclub
    Me myself and i...
  • Mijn Scooter(s)
    GTS 300 SS

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    Baasrode
  • Land
    België

Recent Profile Visitors

1,025 profile views
  1. Vespa 300 GTS ss te koop. Begin 40.000km. Onderhoud deels gedaan. Moet vernieuwd worden: riem en iets in koppeling. Bij terugrit naar huis op E17volgend probleem: vermogenverlies, witte rook en koelvloeistof leeg. Vermoedelijk iets aan cilinder. Scooter heeft gebruikssporen en is wel eens omver gevallen. Ikzelf heb andere scooter aangeschaft wegens hoogdringendheid woon- werkverkeer. Dus de Vespa, met verdriet in het hart, staat thuis in de garage. Wil er iemand plezier mee doen en vraag 450Euro. Krijgt er badge tucano bij, handvatverwarming en Leovinci. Scooter moet wel afgehaald w
  2. Goede motorvest, regenbroek, zoals gezegd paar droge handschoenen extra en naar de winter toe is een beenkleed een aanrader als je dagelijks woon-werkverkeer doet. Dit is ook voor 100 pr waterdicht en hpoud je wat warm. Als je dan toekomt op het werk, je motorkleding uitdoen en je bent lekker droog. Naar schoenen toe, zien voor iets dat goed tegen regen kan, of er bestaan ook 'beschermschoenen' (urban). Je kan er allemaal zo ver in gaan als je wilt. Hangt ervan af hoeveel je zelf wilt/kan uitgeven. Het is sowieso geen overbodige luxe. Ik heb bewust al jaren geen wagen en rij altijd met mijn ve
  3. 2.5 l/100 km...; Ge moogt met uwe Vespa sneller dan 50km/u doen zenne..; En vastlopers bij GTS moet ge al heel nonchalant zijn qua onderhoud. Geniet ervan
  4. Wat de vering betreft, die kan je harder of zachter zetten met de bijgevoegde sleutel in je gereedschapskoffer, aller plastiek zakje, in je bakje vooraan. Probeer dit mssn eerst eens uit wat er voor jou het beste aanvoelt. En dan hoef je niet hals over kop stukken van mensen uitgeven om nieuwe veringen te plaatsen zodat je er een stickertje bijkrijgt die je op je Vespa kan plakken...:) Ikzelf heb ook eerst jaren met een GTS125 gereden alvorens over te stappen naar een 300SS. Op de mijne staat er een Leovinci uitlaat. Stickertje heb ik wel niet geplakt. Persoonlijk vind ik het wel een opme
  5. Heeft er iemand dergelijk zijkant liggen. Effectief het plastic onderstel van de zijbil. Mijne is geschonden van een uitschuivertje. Bedankt alvast Kirsten
  6. Laatste flitsboete was 141€... Dus vermoed dat ik iets te snel reed... Probeer me meestal rond de toegelaten snelheid te houden met max van 10km/u teveel. Maar af en toe 'kot' eens opendraaien is ook wel aangenaam. Ik persoonlijk vind het aangenaam rijden tssn de 100-120km/u. Anders rij je toch niet met een 250 of 300.
  7. Ik heb zelf onlangs problemen gehad met mijn 300GTS. Motor sputterde tegen, resette zich constant. Dit gebeurde steeds als ik in putten of op slecht wegdek reed. Na 3tal keren naar mijn Vespa dealer van toen te gaan, die me redelijk ah lijntje heeft gehouden! Vespa veel in de garage en na tal van onnodige kosten bij mijn vroegere en BETROUWBARE Vespa dealer gaan aanbellen. Nl De Pauw in Evergem. Wat bleek: ik heb deze Vespa 2de hands gekocht met weinig km op de tellers. De Vespa had geruime tijd stil gestaan en de vorige eigenaar had de batterij veranderd. Juiste batterij maar was net
  8. Kan er iemand mij helpen? Mijn vespa ss heeft een 23.000km. De laatste tijd sputtert de motor als ik rij. Het gele lichtje van de injectie gaat branden, alsook het rode controlelampje op het dashbord. Dit duurt telkens een seconde ofzo. De motor sputtert dan even. Je kan het vergelijken met precies een vuitlje in de benzine of dat er lucht ofzo bijkomt. Ik ben nu al verschillende keren naar mijn vespadealer geweest: benzinepomp is veranderd, de kleppen, spuitstukje van injectie en nog één en ander...:) Kostelijke affaire op den duur. Probleem is dat het erger wordt en ik me afvraag of dit wel
  9. Kan er iemand mij helpen? Mijn vespa ss heeft een 23.000km. De laatste tijd sputtert de motor als ik rij. Het gele lichtje van de injectie gaat branden, alsook het rode controlelampje op het dashbord. Dit duurt telkens een seconde ofzo. De motor sputtert dan even. Je kan het vergelijken met precies een vuitlje in de benzine of dat er lucht ofzo bijkomt. Ik ben nu al verschillende keren naar mijn vespadealer geweest: benzinepomp is veranderd, de kleppen, spuitstukje van injectie en nog één en ander...:) Kostelijke affaire op den duur. Probleem is dat het erger wordt en ik me afvraag of dit wel
×
×
  • Create New...