Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Op z'n Erix'


Kim

Aanbevolen berichten

Eerste schooldag... Ready to go, en boem patat...

Ondanks ik ondertussen wel WEET dat ik van mijn voorrem moet afblijven, hebben mijn REFLEXEN toch anders gereageerd toen een auto voor mij al z'n remmen dicht gooide. Een botsing met de auto heb ik kunnen voorkomen, een botsing met de grond daarentegen... :(

Vespa en ik zijn er allebei wat beschadigd uitgekomen. Vespa ziet er niet zo mooi meer uit... Ik zit met een lichte hersenschudding, maar we leven nog...

En na mijn twee maanden vakantie, doe ik er nu gewoon nog wat ziekteverlof bovenop.

Okay, na deze korte mededeling toch maar de dokter zijn advies opvolgen... En terug wat rusten in mijn donker kamertje.

Grtjs!

Oh ja, vanavond geen "Den Engel" voor mij dus :(

Link naar reactie
...Ondanks ik ondertussen wel WEET dat ik van mijn voorrem moet afblijven...

Dat moet zowat de grootste Vespa onzin ooit zijn.

ALTIJD je beide remmen gebruiken!

Je hebt er maar twee en dan maar ééntje gebruiken???? 50 % remkracht i.p.v. 100% ???

Het enige dat je moet leren in DOSEREN...en AFSTAND houden.

Probeer eens een aantal noodstops met je Vespa op een rustige plaats tegen verschillende snelheden, dan weet je wat "ze" kan en niet kan.

Spijtig om te horen weeral, al een geluk enkel wat schrammen...

Link naar reactie
euh...ik had hier natuurlijk ook gewoon " veel sterkete kim" en " oh wat erg voor je " kunnen schrijven..

het had mischien weer beter geweest ???

Ach Schelmke toch (mét hoofdletter)...van u zijn we da ondertussen al gewoon :P

En zo erg zal het met Kim ook weer niet zijn denk ik, tis half 12 en vanuit haar donkere kamer loopt ze hier blijkbaar nog verloren op dit forum ;)

Link naar reactie

Weeral extra verlof dus. LOL

Neen, al het beste gewenst maar ik ben het wel niet eens met de titel van je topic! ;-)

En je moet niet van die voorrem blijven maar zoals eerder gezegd beter leren doseren en aftsand houden.

Bij mij was het door een kale band, nat weer,... anders was ik niet gevallen hoor.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...