Ga naar inhoud
Vespaforum.be

17/9 Beiaardconcert Antwerpen mét ambitie!!!


TheFox

Aanbevolen berichten

Absoluut, Blue, dan kun je die samen met Erix in z'n kar zetten en vermits jij blijkbaar ervaring hebt, mag jij 50cc spelen en de boel duwen. Tis maar 15 km.. Hahahaha!

Ik weet nie hoeveel cc ik bezit, aan mijn uitlaatgassen te merken soms, toch heel wat. In ieder geval ben ik meer waard dan een charleston 2CVke :)

Link naar reactie
Peter,

Bij leven & welzijn: tot maandag !

Vind het overigens wel spijtig dat Erix niet mag deelnemen met z'n wondermooie fiets van A ...

gr,

Koen

Wrom zou em da nu nie mogen, maar DAAR wachten we niet op ze :)

BTW Koen, bij jij broer/familie van Katrien?

Link naar reactie
foxske, die 25 min zullen wel meerdere worden zeker. remember belsele? ja manne, ben van de partij dus kzal weer voor een vertragingeske zorgen. :-)

15km? met nen 50cc, hmm hoe lang zouden we daar over rijden?

greets lars

Als er 1 ding is waar ik absoluut (misschien soms tegen beter weten in) in wil blijven geloven en actief aan meewerken, dan is het SOLIDARITEIT tussen Vespisten!

Ieder brengt mee wat ie heeft (50,150,200cc enz) en samen doen we daar wat mee!

De snelheid van de traagste Vespa is de snelheid die we rijden! No discussion!

So, Lars en ALLE andere 50cc'ers die willen meerijden, YOU'RE WELCOME!!!

Groeten,

Peter.

amai da pakt mij, snik snik.

greets

Link naar reactie
Peter,

Bij leven & welzijn: tot maandag !

Vind het overigens wel spijtig dat Erix niet mag deelnemen met z'n wondermooie fiets van A ...

gr,

Koen

Wrom zou em da nu nie mogen, maar DAAR wachten we niet op ze :)

BTW Koen, bij jij broer/familie van Katrien?

Zie maar dat jij kan volgen met uw oldtimerke want ik wacht ook niet meer op u zenne! ;-)

En ik ben absoluut niet van plan om in zo'n belachelijk karreke van de GB (or whatever) te kruipen. Peter is daar mee afgekomen dat hij dan maar als een idioot in da karreke kruipt, liefst nog samen met de schelm en ik zal dan wel de eer op mij nemen om met mijn vespa tegen 110km/u te komen aanvlammen en ze dan ineens een duwke te geven, die gaan vliegen laat dat duidelijk zijn!

Link naar reactie
Zie maar dat jij kan volgen met uw oldtimerke want ik wacht ook niet meer op u zenne! ;-)

Heb jij ooit al eens moeten wachten voor mij? Dat moet dan op een moment geweest zijn dat zij zonder mij aan het rijden / in panne aan het vallen was :) Ma tis toch sympathiek da je het WOU doen ;)

Link naar reactie

als het weer een beetje goed blijft (dus niet regent) komt den deze ook wel af. Heb dus, zoals reeds gezegd, gemerkt dat sava banden en regen niet echt samen gaan :-)

mannen regio mortsel -lier, om wat uur vertrekken jullie?

Link naar reactie

ik weet niet of ik er op tijd ga geraken vandaag. Misschien dat ik niet op de Grote markt geraak maar dan kom ik wel af naar die geheime locatie (die uiteraard gekend is door mij). Mijn zuske verjaart en daar moet ik op zijn minst ook eens passeren hé...

Link naar reactie

Bedankt Marc, owe you one! ;-)

@Allen: dit is GEEN REGEN! Een paar miezerige druppeltjes hemelwater kan voor ons nooit een reden zijn om een leuke avond te missen. Watjes liggen daar nie van wakker!

See you all ten achten of ten achtenalf en ten laatste 20u55'.

Voor de laatkomers zal ik achter den toog van Den Engel mijn GSM nummer achterlaten.

even bellen en twintig minuutjes later ben je bij ons.

Tot straks!

Groeten,

Peter.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...