Ga naar inhoud
Vespaforum.be

17/9 Beiaardconcert Antwerpen mét ambitie!!!


TheFox

Aanbevolen berichten

Zal ik dan maar het eerste watje zijn.

Ga passen bij gebrek aan regenkledij, slechte banden voor nat weer...

Moest het stoppen of minderen, kan het zijn dat ik nog achter kom maar voor het moment is het hier serieus aan het gieten...

Link naar reactie

Idd geslaagd. Was wel een verfrissende rit, 'k moet mijne Vespa zeker 3 weken niet meer afspoelen. Bedankt Fox en Krikke, 'k ben dan toch nen Brusselse - Antwerpse Vespavriend..haha. Bedankt aan onze goeien Erix die mij een bijkomend regenpak heeft bezorgd (Erik, er is wel ergens een lekje in...) waardoor ik droger thuisgekomen ben. Heb (zelf met nieuwe banden) toch enkele keren aquaplanning gevoeld! Meer dan 90km/h is echt ni aan te raden met dit weer.

Grtz en tot vrijdag, Mike.

Link naar reactie

iedereen veilig thuis na een toffe 'antwerpse vespavrienden' en een sympathiek ketteke !!!

nen dikke mercie voor de gastvrijheid van t'krikske...(lekkere wijn !! )

bedankt vespista voor de overvloed aan voedsel en liefde !!!

fokske...ge blijft bij ons want waar halen we anders dat warme gevoel !!!

aan alle vespisten ..merciekes voor de gezelligheid..

@erix..merci voor de bijna hartaanval toen ik je de bitterbal zag binnenspelen...( was het toch wel een kaaskroketje zekers !! )

@ kimmeke-kim...zo een moedig menske..chapeau !!!

@ t'ketteke van dienst , minder snel met de regen maar immer sympathiek !!

@ nils holgerson...waarom sta jij altijd perfect op de foto?

@ de rest ... Zeker tot vrijdag..

@ de leden van t'bestuur..knap dat jullie present waren ,

de fotookes belanden in de desbetreffende boxen..

tjau

u dienaar

schelmke

Link naar reactie

@AR bedankt voor de lift, echt super.

@Vespista bedankt voor de snelle technische analyse.

Jullie hebben er voor gezorgd dat ik dit gebeuren niet moest missen.

@Kim Geen probleem, ik wordt op dit moment toch meer nat van de tranen omdat ik mijn wespje moet missen, dan van de regen.

@ de rest Ik ben thuis een charme offensief begonnen om vrijdag toch naar Zurenborg te kunnen komen. Ik vrees enkel dat het met een italiaan op 4 ipv 2 wielen zal zijn.

Tot Vrijdag

WathOut (voor pechvogels op en naast de weg)

Link naar reactie

het was weer een gezellige avond, alleen spijtig dat ik in de week niet lang kan blijven hangen.

Ik ben toch nog redelijk droog en veilig thuis geraakt.

Ik heb deze morgend toch maar de auto genomen; ben ik nu een watje? of was ik dat al ;)

Tot de volgende.

Groeten

Link naar reactie

het was precies toch de moeite aan de reacties te zien. Spijtig dat ik toch de regen niet heb getrotseerd.

Wat was nu concreet de verrassing uit curieusiteit?

Link naar reactie
het was precies toch de moeite aan de reacties te zien. Spijtig dat ik toch de regen niet heb getrotseerd.

Wat was nu concreet de verrassing uit curieusiteit?

Tja, wie zal het je zeggen???? Dit soort "underground" - informatie wordt zomaar niet doorgespeeld...

Mike.

Link naar reactie
@Kim Geen probleem, ik wordt op dit moment toch meer nat van de tranen omdat ik mijn wespje moet missen, dan van de regen.

Dutske toch, ik voel met je mee... 't Is niet leuk é als de wespjes iets mankeren. Maar hopelijk brengt Guy uw vespa SNEL in orde en sta je vrijdag toch paraat op 2 wielen...

Link naar reactie

Ik wil nog graag, bij deze, mijn dank uitspreken naar Krikke en Vespista voor de leuke bijdrage van gisteravond! Uiteraard bedankt aan alle Watjes die gisteravond het slechte weer hebben getrotseerd om aanwezig te zijn! En natuurlijk, ook iedereen die de afgelopen weken present was op de Antwerpse Grote markt!

Bedankt!

Groeten,

Peter.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...