Ga naar inhoud
Vespaforum.be

17/9 Beiaardconcert Antwerpen mét ambitie!!!


TheFox

Aanbevolen berichten

Ik wil nog graag, bij deze, mijn dank uitspreken naar Krikke en Vespista voor de leuke bijdrage van gisteravond! Uiteraard bedankt aan alle Watjes die gisteravond het slechte weer hebben getrotseerd om aanwezig te zijn! En natuurlijk, ook iedereen die de afgelopen weken present was op de Antwerpse Grote markt!

Bedankt!

Groeten,

Peter.

das mé plezier gedaan!

Link naar reactie

Was het niet de bedoeling om niet steeds in hetzelfde café te zitten maar af te wisselen. In een vorig topic waren er toch al 2 café's die de voorkeur hadden van diverse leden. Boogaloo (uiteraard!) en het andere café is achter den Ar zijne hoek.

Link naar reactie
Was het niet de bedoeling om niet steeds in hetzelfde café te zitten maar af te wisselen. In een vorig topic waren er toch al 2 café's die de voorkeur hadden van diverse leden. Boogaloo (uiteraard!) en het andere café is achter den Ar zijne hoek.

Dat vind ik ook wel een leuk idee. Een beetje afwisselling in het leven is altijd leuk. Maar den boogaloo, is wel echt voor watjes :P

Link naar reactie
Aha, had even niet door dat dat de fotos van Schelmke waren :) Mahja de dementie begint hier al toe te slagen ;)

Ik dacht toch dat ik het er duidelijk had bijgezet dat Schelmke de fotograaf was...

Een beetje beter lezen?

Mja ik was op diene moment waarschijnlijk niet in de geschikte toestand om veel te lezen, laat staan men ogen een regel lager te focussen. My bad...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...