Ga naar inhoud
Vespaforum.be

17/9 Beiaardconcert Antwerpen mét ambitie!!!


TheFox

Aanbevolen berichten

Op ma 17/9/07 sluiten we de Beiaardconcerten op maandag in Den Engel feestelijk af met een specialeke!!! Daarna gaan we verder maar op een andere locatie! En daar gaan we ook nog iets ludieks rond bouwen! Keep watching!

Programma:

- Beiaardconcert 20 tot 21u in Den engel - Grote Markt Antwerpen

- Stipt 21u vertrek van een +- 15km (ong 25 min.) avondlijk ritje naar een gejeime locatie. "Antwerpen by night" zeg maar!

- Leuke verrassing voor iedereen die meerijdt, en een aandenken voor diegenen die de laatste drie Beiaardavonden trouw aanwezig zullen zijn in Den Engel. Ik ben verantwoordelijk voor de aanwezigheidslijst. Haha! :-D

- Het is perfect mogelijk vanop de gejeime locatie huiswaarts te rijden op elk moment, maar ik zal zelf later op de avond terugrijden naar Den Engel voor diegenen die daar eventueel nog willen blijven hangen...

Ik wil hier graag al de mensen van de gejeime locatie en de verrassing zeer bedanken voor de medewerking!

Men zegge het voort!!!

Groeten,

Peter.

PS: iedereen rijdt voor eigen verantwoordelijkheid en wordt geacht zich aan de verkeersregels te houden. Wij zullen hier ook rekening mee houden!

Voor Vespisten door Vespisten!

Link naar reactie
Je hebt dat toch besproken met het bestuur van VCA hé, om problemen te voorkomen.

Laat het dan ook op de VCAwebsite plaatsen of via de VCAnieuwsbrief verspreiden.

wat heeft dit met de VCA te maken ? Lijkt me eerder een forum-gebeuren ?

Ik herinner mij een oproep van VCA om eventueel evenementen te organiseren voor en door leden en om dit voor te leggen op de kroegenavond. Dit kan daar toch perfect inpassen??? In het verleden waren er toch ook beiaardavonden georganiseerd door VCA...

Moet ni van mij hé, is maar voorstel zenne!

Link naar reactie

Heren, bij deze zou ik het appreciëren deze discussie niet hier te voeren!

Dit is een leuk evenement dat hier niet voor moet dienen!

Ik wil graag zelf de discussie aangaan, maar, doe mij een plezier en start daarvoor een ander topic op. Tenminste, als dit al via het forum moet gebeuren, want daar heb ik mijn vragen bij...

Bedankt!

Peter.

Link naar reactie
Heren, bij deze zou ik het appreciëren deze discussie niet hier te voeren!

Dit is een leuk evenement dat hier niet voor moet dienen!

Ik wil graag zelf de discussie aangaan, maar, doe mij een plezier en start daarvoor een ander topic op. Tenminste, als dit al via het forum moet gebeuren, want daar heb ik mijn vragen bij...

Bedankt!

Peter.

We dollen maar wat Peter, niet te ernstig nemen.

Link naar reactie
@FastPX: "Probeire es vu jannette, ge moet gewuun komme." :-D

Dit is echt het schoolvoorbeeld van: als wat ge zegt kan en zal tegen u gebruikt worden...Hahaha.

Zo is hem hé ;-) Je moet altijd op u hoede zijn voor thefox die achter het hoekske ligt te loeren om u "te pakke" als em kan... LOL

Ne vos verleer je zijn streken niet gauw. BEWARE!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...