live to ride Geplaatst: 9 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 oktober 2007 inderdaad héél goed bezig dieter,vooral dat laswerk lolweet je al welke kleur dat je gaat gebruiken voor grondverf? Vgr nico ja nico da is mijn grondlaag al een geluk met het weer zodat ik buiten kon spuiten anders was ik bijna vergast(blij dak er vanaf ben) Link naar reactie
renoretro Geplaatst: 9 oktober 2007 Delen Geplaatst: 9 oktober 2007 ja ik bedoelde de eindlaag, sorry greets nico Link naar reactie
live to ride Geplaatst: 10 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 oktober 2007 de kleur zal origineel worden ivoor wit maar er komt wel een speciaale tekening op in de vorm van een sticker. das om iets origineler te maken Link naar reactie
live to ride Geplaatst: 24 augustus 2010 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2010 al een tijd geleden maar toch weer gestart met project foto's volgen. Link naar reactie
live to ride Geplaatst: 7 september 2010 Auteur Delen Geplaatst: 7 september 2010 bij deze heb ik moeten mijn tandwiel moeten vernieuwen . er was dus een tand gebroken zie foto By dvv at 2010-09-07 Link naar reactie
Thirteen Geplaatst: 8 september 2010 Delen Geplaatst: 8 september 2010 'T is inderdaad even geleden dat je hier nog iets gepost hebt Dat je zo lang kan wachten met aan zo'n knap project verder te doen? Heel goed bezig. Grtz Link naar reactie
Vespappa Geplaatst: 8 september 2010 Delen Geplaatst: 8 september 2010 Wow lange pauze, weet niet waarom maar dat zou mij niet lukken denk ik :-) Succes ermee! Vespappa Link naar reactie
live to ride Geplaatst: 8 september 2010 Auteur Delen Geplaatst: 8 september 2010 ja ik weet het maar ik had huisje gekocht en verbouwingen kosten vele vrije tijd Link naar reactie
live to ride Geplaatst: 18 juli 2011 Auteur Delen Geplaatst: 18 juli 2011 bij de vespa weer eens bij de horens genomen foto's volgen Link naar reactie
live to ride Geplaatst: 21 juli 2011 Auteur Delen Geplaatst: 21 juli 2011 bij deze ben ik bezig met mijn gl volledig op punt te zetten na veel te lang aanslepen ga ik nu in één richting door tot dat de vespa eindelijk af is . door tijd geen ben ik toch afgestapt van origineel kleur en een iet wat opvallend zomers kleurtje te geven. Link naar reactie
live to ride Geplaatst: 21 juli 2011 Auteur Delen Geplaatst: 21 juli 2011 het zit ergens tussen rood en oranje Link naar reactie
Pietjah Geplaatst: 21 juli 2011 Delen Geplaatst: 21 juli 2011 Zeer mooi! succes met de verdere opbouw. Groetjes, Pieter Link naar reactie
Thomassker Geplaatst: 21 juli 2011 Delen Geplaatst: 21 juli 2011 Mooi kleurtje! Welke is dat om precies te zijn? Link naar reactie
steiner@vespa Geplaatst: 23 juli 2011 Delen Geplaatst: 23 juli 2011 goed van je om ermee verder te gaan -> hij ziet er alvast super uit!! Was je grote rustperiode de aanleiding tot je kleurwijziging? ;-) Link naar reactie
Joene Geplaatst: 23 juli 2011 Delen Geplaatst: 23 juli 2011 ik hou wel van dit kleurtje mooi en ben benieuwd om hem helemaal klaar te zien Link naar reactie
AJ Geplaatst: 24 juli 2011 Delen Geplaatst: 24 juli 2011 Hoi,Prachtig hoor! En nu niet meer stoppen... Veel plezier, Groet,AJ Link naar reactie
KVK Geplaatst: 4 augustus 2011 Delen Geplaatst: 4 augustus 2011 sjiek gedaan man, Als hij technisch even in orde zal zijn als de carrossierie eruit ziet, dan wordt dit een super-vespa. Ik heb ook een plan om een vespa te restaureren en hou dus uw project goed in de gaten. Hoever sta je inmiddels ? In het begin van uw restauratie zie ik dat je gaten hebt gedicht in de carrosserie door er platen op te lassen. Hoe slaag je erin om dit zo mooi glad af te werken ? Wordt het overtollig staal dan weggeslepen en hoe doe je dat ? U ziet het : ik ben nog een complete leek. Link naar reactie
live to ride Geplaatst: 7 augustus 2011 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2011 KVK= In het begin van mijn restauratie heb ik de rotte delen metaal uitgeslepen met een gewoon klein handslijpmachine(met snijblad 1mmdik)vervolgens heb ik de wegnomen delen uit een nieuw stuk plaat geslepen. daarna gewoon wat geplooit en geklopt tussen bankschroef) na het laswerk moet je het gewoon effen slijpen met een dik blad (onder 45graden slijpen) waardoor je terug een zo goed als effen vlak verkrijgt de rest gewoon met carroserie plamuur Link naar reactie
live to ride Geplaatst: 7 augustus 2011 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2011 na een reis naar Italië en nog een tussenstop in vespa museum voor het gene dat ik de vorige keer niet gezien had heb ik weer wat verder aan vespa gewerkt By dvv at 2011-08-07 Link naar reactie
live to ride Geplaatst: 7 augustus 2011 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2011 By dvv at 2011-08-07 By dvv at 2011-08-07 By dvv at 2011-08-07 By dvv at 2011-08-07 Link naar reactie
singelee Geplaatst: 9 augustus 2011 Delen Geplaatst: 9 augustus 2011 Ziet er echt ferm uit. Moet dringend aan mijn glx beginnen maar tijd... Waar koop je zo een speciale vespa lift? Dat is wel een hele gemakkelijke voor een restauratie. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.