Jump to content
Vespaforum.be

Thirteen

Members
  • Content Count

    64
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

1 Follower

About Thirteen

  • Rank
    Lid

Scooter Gegevens

  • Mijn Scooter(s)
    Volop op zoek naar mijn droom Vespa

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    Sint Amands
  • Land
    Belgiƫ

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Bedankt voor de reactie. Deze is echter niet vergelijkbaar omdat het om een 16.10 gaat. Volgas rijden mag ik nog niet omdat het om een nieuwe cilinder gaat en ik nog moet inrijden.
  2. Zoals de titel al doet vermoeden rij ik op mijn 50N uit '69 met een DR 75cc met Dell Orto 16.16. Op dit ogenblik is de sproeier een 66. Bougiekleur is de juiste, maar met een vettig laagje er op. Regelvijs is netjes 1.5 slagen uitgedraaid. Mijn vraag: ik lees hier mensen met dezelfde set up hun verhaal, maar dan met sproeiers 70 en 72. Kan ik voor iets betere prestaties ook beter een grotere sproeier steken? Of ga ik dan helemaal verzuipen? Ik las ook dat 1.5 slagen uitdraaien de uitgangspositie is, wil dit zeggen dat wanneer mijn bougie een klein beetje nat loopt bij de huidige set up ik ze ook ietsje terug mag indraaien? Naar minder dan 1.5 slagen? Alvast bedankt voor de reacties!
  3. Gaat over een 50 N uit '69. Zijn daar speciale tussen?
  4. Moet ik voor de kickstarter (enkel de arm waarop je trapt) te vervangen rekening houden met iets speciaals binnenin? Of kan ik deze gewoon losmaken en vervangen door een nieuwe? Alvast bedankt
  5. Heeft de vorige eigenaar dit ook in Belgiƫ gedaan? Of was dit in Nederland?
  6. Ik heb me laten vertellen dat ik een 50cc die standaard sneller rijd dan 45 km/h ook als motor kan inschrijven. Op de papieren staat 50cc, scooter is origineel, maar haalt 65 a 70 km/h Kan ik deze laten inschrijven als motor, een motorplaat ophangen en (tegen hogere verzekering) gebruiken op de openbare weg? Kwestie van niet op het fietspad te moeten en niet gepakt te kunnen worden wegens het "opdrijven" van een bromfiets.
  7. Is deze nog te koop?
  8. Waar zitten de verschillen tussen 50N, 50L, 50S en 50R? In de ogen van deze leek allemaal dezelfde scooter.
  9. Ik heb zelf nog geen Vespa, ben wel op zoek. Maar stelde mezelf de volgende vraag: watmar zitten de verschillen tussen de 50N, 50L, 50S en 50R ? In de ogen van deze leek allemaal dezelfde scooter. Alvast bedankt voor het woordje uitleg.
×
×
  • Create New...