Ga naar inhoud
Vespaforum.be

14/8/07 - Antwerpse Vespisten naar VC Gent! Wie gaat mee?


TheFox

Aanbevolen berichten

Op di 14/8 rijden we naar het hol van de leeuw!

De VCA (allee, onofficieel), dus Antwerpen gaat eens kijken "what all the fuzz is about" in (edit: de Speakers Corner in Gent) brouwerij Den Rozen Olifant in Melle Brouwerij Delirium. Naar het schijnt houden de Gentse Vespisten daar elke dinsdag een sit-in. Naar een idee van Tigrotto en een beetje aansporing van P. Janssens, burgemeester van Antwerpen, is ons gevraagd daar een kijkje te gaan nemen en, indien nodig, een beetje Antwerpse beschaving mee te nemen. Dat doen we sowieso want wij hebben een Bolleke en in Gent hebben ze Guinness (mosterd vanop een ander) Mwahaha!

Dus, om een kort verhaal lang te maken én terug kort:

Afspraak Esso Linkeroever: 18u45

Vertrek Esso Linkeroever: 19u stipt (geen autostrade)

Terugkomst: onbekend, maar waarschijnlijk rond 23u. Of zoiets, we zien wel wat het wordt en hoeveel werk we daar hebben. Whoehahahahahahahaha!

Rijtijd naar Melle: 1 uur en 9 minuten Zumo-tijd

Wie gaat mee?

Groeten,

Peter.

@Kaboo: keep 'em cold and coming!

Link naar reactie

Awel tkan goe zen dak meegoan, kweste van die manne een dialect te leren, en de toekomstige studentestad van die van mij wa te verkennen op vespa-gelegenheden. tzal natuurlijk afhangen van derboven, en de andere sociale verplichtingen...DONT FORGET: 15 augustus de OFFICIELE moederkesdag eh :)

Link naar reactie

even melde dat de speakers corner dicht is (mee verlof tot 28 augustus)!!! Het is nu in Melle te doen in café-brouwerij (den roze olifant!) Delirium op de Brusselsesteenweg.

En dit nog tot eind augustus iederen dinsdag!!!!!

Grtz Michel

Link naar reactie

Ik kom ook maar ik rijd niet mee met die bende... Reden is dat ik van 20u tot 22u nog een avondvergadering heb. Dus tegen dat een deel van VCA vertrekt in Gent kom ik eraan (via autostrade Erix's tijd 40min!). Dus misschien tot daar en anders niet hé ;-)

@ Speedracer: Inderdaad daar gaat jullie rustige avond!

Link naar reactie

Voor diegene welke via de snelweg komen.

Op de E17 in Destelbergen neem je de R4 richting MELLE, neem ook die afslag dan eens je op de R4 bent. Je komt dan uit op de N9, rij richting Melle en het cafe is gelegen aan de linkerkant eens je Melle binnenkomt aan de verkeerslichten. Vespa's en roze olifantjes wijzen de weg wel.

Link naar reactie

Anders wil ik fox en zijn bende opwachten op de Antwerpsesteenweg juist waar je onder het viaductje van de R4 gaat en dan zal ik hen langs mooie baantjes naar den Roze olifant leiden. Groeten Kwinten

Link naar reactie
Anders wil ik fox en zijn bende opwachten op de Antwerpsesteenweg juist waar je onder het viaductje van de R4 gaat en dan zal ik hen langs mooie baantjes naar den Roze olifant leiden. Groeten Kwinten

Awel da vind ik een goed idee zie...

BTW wa nen naam voor een café. Typisch Gent zeker?

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...