Ga naar inhoud
Vespaforum.be

14/8/07 - Antwerpse Vespisten naar VC Gent! Wie gaat mee?


TheFox

Aanbevolen berichten

Voor degene welke er niet bij waren, welke te veel " watje" waren om onder het water door naar Vlaanderens gezelligste stad te komen. Het was goed en voor herhaling vatbaar. Ondanks regen en de strakke wind was het een gezellige Gentse-Antwerpse mix van gedachten, ervaringen, en kennismaking.

Hopelijk is iedereen veilig terug door de pijp thuisgeraakt. We lezen het hier straks wel.

Antweirpe, namens Gent ... Merci voor 't komen .

Link naar reactie

Dit was, met uitzondering van Erix, DE avond van de watjes!!! Wij, de watjes, die zijn opgedaagd aan de Esso zijn in gevaarlijk harde wind, overgoten met een regensaus naar Gent gereden. En we waren met 5. Alle anderen hadden afgezegd. Zeg nu nog, op de watjes kan je rekenen!

Maarre, bedankt Gent voor de leuke avond en de persoonlijke ontvangst van Quinten!

Jullie leden-BBQ binnenkort krijgt dus ook een Antwerpse afvaardiging. ;-)

Ik heb m'n VCG pin proudly op m'n Vespajas geprikt net onder de VCA pin. ;-)

Iedereen is veilig teruggeraakt aan de Pitaverne in Wommelgem en daarna ook naar huis. Ik kan het verder niet beter verwoorden dan Mgent hierboven al heeft gedaan!

In elk geval zien we jullie met plezier tegemoet op de kroegavond!

200708141.jpg

200708142.jpg

200708143.jpg

200708144.jpg

Groeten,

Peter.

Link naar reactie
Jullie leden-BBQ binnenkort krijgt dus ook een Antwerpse afvaardiging. ;-)

Ik heb m'n VCG pin proudly op m'n Vespajas geprikt net onder de VCA pin. ;-)

Mo enfin, een VCA pin...da heb ik nie ze...hoe kom je daar nu weer aan? Mja dan blijft het bij mij bij een VCG pin he. Zal ze vrijdag met fierheid dragen :P Ma ik heb dan wel weer ne patch, die ik niet weet waarop te plakken.

Link naar reactie

Alle josse, kwas just goe bezig! Ge brengt mijn zwarte markt-deal in gevaar zo. Waarom denk je dat ik 5 pins gekocht heb? Ikzelf kan er maar 1 opspelden, hé. Das ruilhandel! ;-)

Je bent jong en je wil wat, dus zoek je oplossingen...

En daarbij, volgend jaar kan ik dood zijn, dus daar heb ik niks aan! ;-)

Carpe Diem!

Groeten,

Peter.

Link naar reactie
mannekes : een pin kun je gewoon kopen, een patch krijg je als x aantal jaar lid bent van de VCA, zie het als een erkenning.

Dus Fox, als ik me niet vergis, is het volgend jaar zover.

Goed da je er dan nu reclame voor maakt. Dan kan ik er vrijdag eentje kopen (of misschien toch ruilen voor e pintje??) :)

Link naar reactie
mannekes : een pin kun je gewoon kopen, een patch krijg je als x aantal jaar lid bent van de VCA, zie het als een erkenning.

Dus Fox, als ik me niet vergis, is het volgend jaar zover.

LEES IK HET HIER NU GOED ???

ONS FOKSKE HEEFT NOG GEEN PATCH DUS OOK NOG NIET DE ERKENNING !!!

MMMMMMMMM

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...