Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Oysterbank Run 2007 THE FINAL COUNTDOWN


geertvespa

Aanbevolen berichten

Speedboys

Ambiance was er, Veel volk was er, Schoon weer was het, Veel bekende waren er, blauwe algen waren er , ... spijtig van de koede douches, ... meer dan een geslaagde meeting ! FUN FUN FUN

Volgende jaar hetzelfde, 21 jarig bestaan misschien vieren.

Nu ga ik eerst uitslapen (vanavond vroeg in mijn bedje !)

Grtz Pewe

Link naar reactie

bedankt voor alle positieve reacties

@Geertvespa, Niet te veel eten, anders ga je weer naast m'n tent komen kotsen!

See you there.

grts, Dave

cascadeur: volgens mij heb ik nog nooit naast uw tent gekotst, ik denk dat je iemand anders voorhebt

Link naar reactie

@ Erix,

Hoe zit dat met die belofte van jou?

We waren allebei nog nuchter de zaterdagavond toen jij beloofde om zondagmorgen een bandje op te offeren... wegens er eentje gewonnen te hebben de avond voordien...

belofte maakt schuld, toch?

Link naar reactie

@Cascadeur: da was de Christof...pipo. Ge waart toen zelf zat...bewijs is da ge zelf ni mi weet wie er naast u tent heeft gekotst.;-)) Deze keer was ik het(oeps!).

Bedankt Speedboys, goei meeting met alles erop en eraan. Koude douches waren wel perfect voor de afkoeling en vooral voor het wegspoelen van de kater van vrijdag. Was trouwens allemaal de fout van den Erix...haha (het moet toch iemand zen fout zijn).

Grtz...Mike.

Link naar reactie
@ Erix,

Hoe zit dat met die belofte van jou?

We waren allebei nog nuchter de zaterdagavond toen jij beloofde om zondagmorgen een bandje op te offeren... wegens er eentje gewonnen te hebben de avond voordien...

belofte maakt schuld, toch?

De kater was te groot zondagmorgen (allemaal de schuld van Mike!) en tegen dat ik wakker was en gepakt en gezakt was er bijna geen volk meer op het terrein. Another time, another place!

Link naar reactie
Koude douches waren wel perfect voor de afkoeling en vooral voor het wegspoelen van de kater van vrijdag. Was trouwens allemaal de fout van den Erix...haha (het moet toch iemand zen fout zijn).

Grtz...Mike.

Leert drinken hé of blijf van den drank af als ge er toch niet tegen kunt LOL

Alhoewel... kan je Heineken wel bier noemen???? Slootwater lijkt me een betere term vandaar de hevige kater misschien :-)

Link naar reactie
Iemand http://www.dutchscooterforum.nl/forum/html/emoticons/eusa_whistle.gif op het Dutch Scooter Forum is zo slim geweest even een overzichtje neer te zetten waar allemaal foto's bekeken kunnen worden van Tholen 2007. (beetje naar beneden scrollen)

Veel kijkplezier :)

Amai Martijn, bedankt hé!!!!

Aan de hoeveelheid fotokes overal te vinden, konden de mensen het precies wel waarderen...

tnx

N

Link naar reactie
Aan de hoeveelheid fotokes overal te vinden, konden de mensen het precies wel waarderen...

tnx

N

De tropische temperaturen vorig weekend waren ook zeer welgekomen. Iedereen was daardoor echt wel in vakantiestemming had ik de indruk.

Bij deze een dikke proficiat voor alle medewerkers en de organisatie (Speedboys S.C.) om deze oysterbank run weer tot een topper te maken!

En ook nog eens merci voor de trofee, cadeau's en erkenning omdat we (Tom en ikke) naar Mormoiron zijn gereden met onze vespa! Tot de volgende hé ;-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...