Ga naar inhoud
Vespaforum.be

MUSIC please !!


prince.coxson

Aanbevolen berichten

Vandaag even langs bij de platenboer en wat stond daar op mij te wachten : de banaan-LP van de Velvet Underground & Nico. Gatefold kaft en op geel vinyl op het label Verve. Echt gelukkig was ik niet want na 2 maanden wachten dacht ik dat die niet meer zou binnenkomen. Ik had die immers besteld voor mijn nu ex-schoonbroer.

Dus moest er iemand interesse hebben, voor 12.50 euro (plus postkosten) is dit geel exemplaar de jouwe !

Bart

Link naar reactie
Nog eentje met die Lul van een Adam Curry die vlot probeert te interviewen ?

=

Inderdaad, die mislukte wannabe american is een echte LUL! Normaal scheld ik weinig op mensen, maar speciaal voor hem maak ik een uitzondering.

LUUUUUL!!!

Ik heb wel een zwak voor TALK TALK. Als je die uberlul zo ziet staan bij een band als TALK TALK vraag je jezelf af of Curry het echt niet in de gaten heeft dat Mark Hollis het schijt heeft aan hem. Vooral de uitspraak over de bad taste van de rest van de wereld is een welgeplaatste trap richting Curry. Zou hij de bedoeling van zo'n opmerking snappen ?

Trouwens bedankt voor de links Sirjohnluke. Ondanks die Curry is het wel kippevel geblazen. 'I believe in you' is een prachtig nummer. Zo eentje wat je met recht een parel zou kunnen noemen. Hollis weet op een geweldige manier emotie in zijn stem te leggen. Dit nummer is altijd mooi omdat het geen product van een tijdsperiode is. Alleen echte kunstenaars kunnen iets dergelijks voortbrengen. Het wereldvreemde imago van TALK TALK is èèn van de ingredienten die nodig zijn om dit te kunnen produceren. Klasse!

Link naar reactie

Neil young, ben op Pukkelpop is in slaap gevallen in m'n tent met op de achtergrond Neil Young.Ben vanaf dan hem beginnen te apprecieren.Het was gewoon prachtige muziek

@Prince.Coxson, Gisteren m'n vrouwtje tegen gekomen jongen.

Ik heb hier misschien iets liggen voor jou,ik heb niet veel Lp's een paar van the Doors en nog een paar punkplaten en de eerste van The Charlathans.Die laatste krijg je cadeau als je wil

Link naar reactie
Oh ja, die gast van Talk Talk leeft die nog, zag er op die filmpjes redelijk beneveld uit en die Curry is natuurlijk een hollandse janet premiere classe.

Talk Talk heeft van 1981 tot 1991 muziek gemaakt. Hollis heeft eind jaren negentig nog een soloplaat gemaakt. Fuckin jammer dat de episode Talk Talk voorbij is.

Link naar reactie
Neil young, ben op Pukkelpop is in slaap gevallen in m'n tent met op de achtergrond Neil Young.Ben vanaf dan hem beginnen te apprecieren.Het was gewoon prachtige muziek

@Prince.Coxson, Gisteren m'n vrouwtje tegen gekomen jongen.

Ik heb hier misschien iets liggen voor jou,ik heb niet veel Lp's een paar van the Doors en nog een paar punkplaten en de eerste van The Charlathans.Die laatste krijg je cadeau als je wil

Hé David,

bedankt voor je cadeau maar als die Lp van the Charlatans "Some friendly" is,

wel die heb ik zowel op Lp als op Cd. Toch bedankt voor je gulheid !!

Je vrouwtje zei me dat je niet naar de vergaderingen van de club komt omdat je

het te druk hebt op dit forum. Hahahahahaha, een echte verslaving man !!

Ik zou eens een zondag moeten vrijmaken om eens mee te bollen maar 't is hier altijd iets. Morgen BBQ voor 10 man, dus weer niet vrij ! Hopelijk kan ik naar de classic scooterrit van Jan.

En by the way : uw "madam" gaat ook mee naar Luik !! 't Is maar dat g'het weet beste vriend !

Tot één dezer !

Bart

Link naar reactie
@Bolderik.Ja,die Manchester rage was geweldig.Ik heb nog The Stone Roses gezien in Antwerpen en iedereen maar zagen dat Ian Brown zo arogant was. Ik vond ze natuurlijk weer geweldig.

@Prince.Ja t'is Some friendly.

Of Oasis in de Luna (toen de AB in vebouwing was) met Liam die de piepende microfoon

een rake vuistslag gaf en toen afdroop (en ons, het publiek, mooi liet stikken) of Ocean Colour Scene in de Botanique met een ladderzatte zanger of The Charlatans in die eigenste Botanique die gewoon geweldig waren.

Of Paul Weller die altijd geweldig is ! Of ikzelf die vroeger veel optredens deed en nu bijna geen meer ! Pfffffffffff, ik begin oud te worden !!

Bart

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...