Ga naar inhoud
Vespaforum.be

MUSIC please !!


prince.coxson

Aanbevolen berichten

hehe, blij dat het niet allemaal ska's of punkers zijn, dacht al een buitenbeentje te zijn

Ik heb dat gevoel al jaren hier op't forum (toch zeker als het over muziek gaat). :-)

Link naar reactie

20.000 oldie liedjes. http://www.tropicalglen.com Hallo allemaal,ben na zeer lange tijd terug op het forum. Dit is een leuke site! Als je klikt op bijvoorbeeld 1965 dan staan daar 50 nummers op een rij. Klik de eerste aan en ze worden allemaal automatisch afgespeeld. Laat je PC aanstaan en ga iets anders doen, ondertussen mee-swingend met al die oude nummers. Je kan ook aanklikken op jukebox-index. Dan zie je welke nummers er onder de diverse jaren vallen. Je kunt ook aanklikken op movie-themes, TV-themes, Cariben-rithmes of requests. Heerlijk! Dit is zeker een site om in je favorieten te zetten. Groetjes Erik.

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 3 maanden later...
  • 5 weken later...

Ik heb al jaren smaak, maar de muziekkeuze wisselt nogal eens veel naarmate de 'mood' waar ik in ben :-)

deze straffe madam nog gezien op de afgelopen editie van Sjock. Zwaar van onder de indruk van die madam haar stem!

Link naar reactie
Gisteren op Canvas: The last Waltz, het afscheidsconcert van "The Band".

Muziek uit de tijd dat men nog geen fotomodel hoefde te zijn om goede muziek te maken...

Heb ik ook gezien, geweldig !!!!!!!!!!

Groetjes, nero.

Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • 1 maand later...

Een paar dagen geleden nog op canvas:

Met een veelzeggende commentaar van landsmen als je even doorscrolt:

One day people will unite and refuse the cage's that this modern world traps us with. As we get older we see the truth of the world and its enslaving ways forced upon us with divide and rule tactics. Then we just become Comfortably Numb and b4 you know its too late and our life's best years have been wasted slaving and making someone else rich? We are farmed like livestock, taxed and Taxed again rewarded with crap consumer goods and vices. Chief Seattle's speech of 1853 was right ? One day... ..

Groetjes, nero.

Link naar reactie

op FB zou ik dees diect like'n... ...hahahahaha

Geweldige muziek he Nero , iemand die dees nie goe vindt , kent gene...bleeeeep...van muziek.

Zelfs als ne door gewinterde Mod gelijk kik dees goe vind...dan moet het toch al kei goe zijn he.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...